Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasia schreef:Hier is de miskraam eindelijk op gang gekomen.. ik moet zeggen dat ik dit vervelender vind dan mijn bevalling, maar misschien ben ik daarin wel raar
Heb een paar uur geprobeerd te werken, maar uiteindelijk toch naar huis gegaan, omdat het niet ging.
Ik denk dat het ergste er nu uit is, maar de pijn blijft nog aanhouden..
Wat de testen betreft hebben wij geen echte afspraak daarover.
Met ovulatietesten vertel ik het alleen als ie positief is..
Jasia schreef:Dankjewel allemaal. De krampen bleven aanhouden en uiteindelijk kwam er nog een stuk uit, waarna de krampen langzaam af namen. Nog wel een paar uur buik- en rugpijn gehad, maar met een kruik was dat redelijk te doen. Die pijn is inmiddels ook wel en het bloedverlies is vergelijkbaar met m'n menstruatie..
Wat was jullie ervaring met de cyclus, herpakte die zich snel? En begin je met rekenen vanaf dat het eruit is, of is daar geen pijl op te trekken?
Fijn dat je het een beetje los kunt laten Primavera! Een positieve test zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn!
LinsxDot schreef:Rare vraag misschien, maar hoezo een gynaecoloog moest je daar sowieso heen als je zwanger was?
Rebel_Jits schreef:Toch een kink in de kabel.. Ik ben zojuist gebeld door de huisarts met de uitslag. Blijkt dat m'n waarden passen bij 8+ en niet 4+![]()
Dat kan meerdere dingen betekenen. Ofwel ben ik inderdaad verder dan gedacht en waren die paar positieve ovu testen eigenlijk positief op zwangerschap (dat kan, ze testen LH en hCG). Gezien mijn zeer onregelmatige en heel frequente bloedingen de laatste maanden kan er toch een ei geweest zijn..
Ofwel is er een complicatie zoals een mola-zwangerschap.
Ik moest de gynaecoloog bellen en nu wacht ik op een telefoontje terug van hen. Ze werkt tot 20.30. Ik stress mij kapot