Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soepblik schreef:Ja, maar imo kan je als je jezelf dan toch eens "treat", waar het in deze om gaat, dat beter doen met iets waar je lijf net wat meer aan heeft.
Chubby schreef:Citaat:Naam - Streefdoel - Progressie
Ania -18 kg - 0,8 kg
BusyMissy - 5kg - 0 kg
Chubby - 20 kg - 0 kg
Dancyy - 8,3 kg - 1,4 kg
DideH - 9 kg - 0 kg
Faringo - 5kg - 0 kg
Indy_Mouse - 15kg - 0kg
Kitty - 15 kg - 0 kg
Mandarijn - 15kg - 0kg
MarlindeRooz - 15kg - 0 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - 0 kg
xPearl - 15 kg - 0 kg
Zerena - 40 kg - 0 kg
Zonnetje81 - 83,6 kg - 15 kg - 0 kg
Vliendertje schreef:Ik gebruik voor salades de Mayo uit Duitsland. Weinig kcal. Deze is zuurder dan die in NL maar voor een tonijn salade prima. Maar die ga ik echt niet over m’n patatje doen![]()
De enige eiwitrijke toetjes die goed te doen zijn vind ik van ehrmann. Verder nog niks lekkers gevondentevens jammer dat ze zo duur zijn.
Dat vind ik van veel producten. Bijv oppo ijs. Bizar duur![]()
Ik heb HelloFresh (50% korting) besteld en gekeken naar kcal. Nu had ik een gerecht voor 560 kcal. Top!
Staat er op de kaart die er bij zit 860 kcal per portieBalen!
Even kijken of ik deze wat kcal armer kan maken. Zo zonde dit. Alhoewel ik het had kunnen verwachten met de ingrediënten die er in zitten.
Aight schreef:bij sommige dingen vind ik het de switch niet waard (zoals chips), maar bij andere dingen wel, zoals 30+ kaas op een tosti (ipv 50+). Of regelmatig gehakt wisselen voor vega gehakt (de helft van de kcal) als het in een pastasaus gaat.
Ik vind die hipro choco mousse wel te hachelenNiks te vergelijken met echte chocolade mousse (absoluut niet), maar ik eet liever die bak leeg dan een bak kwark. En dat is qua kcal hetzelfde
Vliendertje schreef:Aight schreef:bij sommige dingen vind ik het de switch niet waard (zoals chips), maar bij andere dingen wel, zoals 30+ kaas op een tosti (ipv 50+). Of regelmatig gehakt wisselen voor vega gehakt (de helft van de kcal) als het in een pastasaus gaat.
Ik vind die hipro choco mousse wel te hachelenNiks te vergelijken met echte chocolade mousse (absoluut niet), maar ik eet liever die bak leeg dan een bak kwark. En dat is qua kcal hetzelfde
De vega gehakt is dus het proberen waard? In bijv lasagne, is dat te doen?
Josien_ schreef:Vliendertje schreef:
bij sommige dingen vind ik het de switch niet waard (zoals chips), maar bij andere dingen wel, zoals 30+ kaas op een tosti (ipv 50+). Of regelmatig gehakt wisselen voor vega gehakt (de helft van de kcal) als het in een pastasaus gaat.
De vega gehakt is dus het proberen waard? In bijv lasagne, is dat te doen?
ik ben even zo vrij om in te breken, maar ik vind van wel!
De lasagne die mijn vriend maakt met vega gehakt vind ik zelfs lekkerder dan met gewoon gehakt.
Het is iet zoeter en smeuïger.