Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:51

Senna: fitness is niets voor mij, bootcamp daarentegen wel! Vind dat echt super leuk! En ook veel afwisseling.

Hier even een dipje in het energiepeil. Frisdrank laten staan is een uitdaging, maar tot nu toe lukt het :)

Vulina

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:56

Ik vind het heerlijk, fitness. Liefst ging ik dagelijks, helaas geen tijd voor..

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:43

Ligt er aan wat je onder fitness verstaat :D Ik vind bv fietsen of een loopband in de sportschool echt saaaai. Ik moet echt een doel hebben. Doe dus personal training, met name krachttraining. En voor de conditie loop ik lekker buiten met een app.

En ik heb me nu door Roosch laten overhalen om een 2 weken durende buikspier challenge van Chloe Ting te doen. (nu al spijt van, maar ga 'm afmaken :'))

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:16

Voor de ijsliefhebbers: halo top bakken ijs is deze week nog in de aanbieding bij ah.
Ijs met minder calorieen! Toch nog lekker *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:31

Ik ben net met boodschappen doen gezwicht voor een brownie :o vind ik op een dag als vandaag even niet zo erg, kom denk ik qua calorieën geen eens heel gek uit.
Vandaag is wel een prima voorbeeld om te zien waar dat vandaan komt: emotie, veel koolhydraten, weinig eiwitten en net voor het eten boodschappen doen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:30

Ik heb me vandaag tot zover ingehouden.. Maar mijn hoofd doet niks anders dan zeggen; wat kan ik eten. Neem dit, neem dat. Compleet gevecht met mezelf. Ik moet er écht even doorheen ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:35

Heb hetzelfde. Niet zo sterk geweest. Overweeg mijn troost te zoeken bij Hugo. Die stomme challenge is ook niks voor mij. :+ :')

Ik denk dat ik maar gewoon trouw moet blijven aan de Foxy.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:41

He ik zie dat onze TS jarig is! Van harte gefeliciteerd, vlindertje, en bedankt dat je dit topic gestart bent! *\o/*

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:30

Gefeliciteerd butterfly!!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:31

Gefeliciteerd Butterfly!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:34

Gefeliciteerd Butterfly!

Ik ben moe, ontzettend moe en heb straks twee glazen ranja en 1 glas rivella gehad. Ik kon het gewoon even niet opbrengen |(
Ik weet waardoor het komt (menstruatie), maar baal er toch wel van
:o

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:37

Gefeliciteerd Butterfly

Ik had vandaag hetzelfde Roosch :o vandaag al niet gedaan, maar ivm begrafenis van opa vandaag vond ik dat ik dat ook best een keer mocht overslaan. Maar ik mis ook gewoon het hardlopen, dan kan ik echt lekker mijn hoofd leegmaken. En met die challenge lukt me dat niet.

Ik ga denk ik weer gewoon lekker 1x per week personal training doen, 3x per week hardlopen en dan 1* extra buikspieren.

Net wel heerlijk een stuk op de hei gelopen om mijn hoofd leeg te maken.

En ik ga zo mijn dag in stijl eindigen met een Mc Flurry :') Dan kom ik op 1900 kcal en dat is geen drama. Morgen terug in het gareel :j Ga maar meteen 's ochtends even lekker hardlopen.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:17

Gefeliciteerd Buterfly :* :)F

Hou vol Vulina!! **\O/**

Is niet erg ItsMe2 Niet opgeven en verder lekker water of thee drinken. je kan dat best :j

Had ik nog niet gedaan :o Gaucho gecondoleerd ik hoop dat het een mooi afscheid was en dat je er vrede mee hebt.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:14

Gisteravond gelijk de draad weer opgepakt en de rest alleen water gehad!

Vorige week heb ik mijn startgewicht bepaald en vanochtend weer gewogen. Ik ben van 87,5kg naar 85,7kg gegaan, -1.8kg deze week. Nu hield ik vorige week ook vocht vast door de hitte en zat net voor de maandelijkse periode. Maar het geeft wel even een boost om vol te houden :D.

Ik maak vanavond even een bijleespost!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 10:57

Ik zit een beetje in de "ik vind het allemaal niet eerlijk ^) " fase.

Ik werk mezelf de pleuris. Zie Foxy meer dan mijn vrienden. En dan nog blijft die stomme pens zitten waar die zit. Aargh. {:)-:( {:)-:(

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:03

Roosch :(:)

Joepie hier er weer 0.4kg af. Zijn kleine stapjes, maar gaat er iig iets af. Totaal nu 1.7kg eraf sinds 7 juli :')

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:04

Roosch schreef:
Ik zit een beetje in de "ik vind het allemaal niet eerlijk ^) " fase.

Ik werk mezelf de pleuris. Zie Foxy meer dan mijn vrienden. En dan nog blijft die stomme pens zitten waar die zit. Aargh. {:)-:( {:)-:(

Dat gevoel ken ik enorm goed! Zit daar ook een beetje in. Is zo'n eeuwige strijd allemaal..
Maar Roosch, je kunt dit! Wellicht op zoek naar een valans die goed voelt voor jou, een waarbij je toch beetje afvalt maar ook gewoon kunt genieten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:08

Ja over het algemeen gaat het goed hoor, ook met de mind set, maar op sommige dagen zoals vandaag is alles stom en zit het in mijn koppie ook niet goed. Op de een of andere manier praat een stemmetje me dan ook aan dat mooi zijn samenhangt met je gewicht/figuur. Nu ben ik altijd de eerste die roept dat dat onzin is, maar dat stemmetje komt zo heel af en toe eens opzetten. Toch gek. Er is niets of niemand in mijn omgeving die daar aanleiding toe geeft.

Desondanks gaan we natuurlijk gewoon door. Foxy is ook al even aan de bak geweest vandaag.

Netjes toch @mirjamalvaro! Zolang het cijfer naar beneden gaat is er vooruitgang!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:39

Fijn Mirjam! Er af is er af :j

Herkenbaar Roosch. Ik zit ook wat op dat punt. Ik eet zo weinig, sport me een ongeluk en toch gaat het niet zo snel. Ik heb natuurlijk net vakantie gehad, dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Maar waarom is 4 kilo afvallen zo lastig en 4 kilo aankomen zo gemakkelijk??

Gisteren uiteindelijk 2 dropjes en een stukje chocolade gehad. Ik denk dat de suikers nu van zich laten horen. 2 weken volop suiker en nu bijna niks meer.

Als ik bezig ben is er niks aan de hand trouwens. Het is puur zodra ik even ga zitten. Vandaag gelukkig een drukke dag, vanavond wel lekker patat :j

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:28

Oh Roosch dat is zo herkenbaar, ik ben echt niet te dik, BMI goed, vetpercentage goed ,maar als ik meet met het meetlint zit ik toch op 84 cm en dat is oranje zo van; u moet niet dikker worden. Ik heb een zwemband die niet weg gaat -O- Ik heb gewoon geen taille (geen kont ook, daar zou ik wel wat meer van willen) echt heul stom.

Ik denk dat er maar weinig mensen echt tevreden zijn.

Maar het is wel zo dat ik me nu een stuk beter voel dan 6 kilo geleden, ik ben verder met alles blij behalve met die buikomvang.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:37

Mijn kont is als eerste vertrokken bij het afvallen. Die had best mogen blijven. :7 die buik daarentegen lijkt alleen maar te groeien.

Ik ben wel (nog) te rond en gezond, geloof dat het goede bmi nog wel even werk nodig heeft. Volgens mij ligt die rond de 63 kg en ook al heb ik allang geen weegschaal meer gezien ik geloof nooit dat ik daar ook maar in de buurt van kom. :')

Inmiddels bij sessie 2 van 3 met de Foxy aangekomen vandaag en zit nu op 550 verbrande kcal.

Van de week ook met het meetlint lopen stoeien maar daar ben ik te onhandig voor gok ik. :')

Heb stiekem eens gekeken naar vet bevriezen. Aangezien het bij mij echt vrij plaatselijk is.. bij sommige dames die zijn wel wat gevulder maar bij hen is het dan netjes verdeeld. Bij mij is het 'hey buik waar ga je met die dwerg heen?'

Nouja. Rome is niet in een dag gebouwd. Er zal altijd enige onzekerheden in zitten gok ik.
Maar we moeten maar zo onthouden: we zijn ons ervan bewust en dat is stap 1. We kunnen het wel!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 20:28

Bedankt lieve medemensjes <3

Ik ben ff snel langs aan het komen, ik lees later even beter bij, maar zag de verjaardagswensen <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 20:30

Hopelijk was het een goeie, vlindertje! Dat het alle kcal maar waard was, dan weet je dat je een goede verjaardag hebt gehad. :))

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 20:54

Kleine stapjes, dan komen we er wel :j

Ik vier even dat ik vandaag binnen mijn calorieën budget blijf, ondanks alle verleidingen. Hele middag stroopwafels en cocktail nootjes op tafel :')
Heerlijk gezond gebbqd met een halve dorade, salade, gegrilde ananas en 1 bolletje vanille ijs. En een glas wijn.

En ik heb net nog even de 10.000 stappen volgemaakt met een mooie avondwandeling.
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 20:56

Oi dat is toch een cadeautje! <3
Inderdaad goeie verleidingen op tafel, potver, een lekkere stroopwafel.. :))

Ik ondanks mijn gepruttel van vanmiddag toch trots. Zowel het aantal beoogde calorietjes met sporten verbrand , een net aantal kcal gegeten plus me aan mijn eetframe (periode 12-20.00 uur eten en daarvoor/daarna niet) gehouden.