Hier even een dipje in het energiepeil. Frisdrank laten staan is een uitdaging, maar tot nu toe lukt het
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind bv fietsen of een loopband in de sportschool echt saaaai. Ik moet echt een doel hebben. Doe dus personal training, met name krachttraining. En voor de conditie loop ik lekker buiten met een app.
)
vind ik op een dag als vandaag even niet zo erg, kom denk ik qua calorieën geen eens heel gek uit.

vandaag al niet gedaan, maar ivm begrafenis van opa vandaag vond ik dat ik dat ook best een keer mocht overslaan. Maar ik mis ook gewoon het hardlopen, dan kan ik echt lekker mijn hoofd leegmaken. En met die challenge lukt me dat niet.
Dan kom ik op 1900 kcal en dat is geen drama. Morgen terug in het gareel
Ga maar meteen 's ochtends even lekker hardlopen.
Gaucho gecondoleerd ik hoop dat het een mooi afscheid was en dat je er vrede mee hebt.
.
Roosch schreef:Ik zit een beetje in de "ik vind het allemaal niet eerlijk" fase.
Ik werk mezelf de pleuris. Zie Foxy meer dan mijn vrienden. En dan nog blijft die stomme pens zitten waar die zit. Aargh.![]()

Ik heb gewoon geen taille (geen kont ook, daar zou ik wel wat meer van willen) echt heul stom.
die buik daarentegen lijkt alleen maar te groeien.