fohadie schreef:Pfff helaas hier ook een test aan moeten vragen. Sinds donderdag ruik en proef ik niets meer, sinds zaterdag koorts en een kuchje. Weet het bijna zeker.en ik heb me echt aan de maatregelen gehouden. Juist omdat ik een hartspierziekte heb.
Vanochtend kon ik er eindelijk doorkomen online en donderdagochtend mag ik eindelijk komen. Ik moet op de fiets, dus alleen deze teststraat is voor mij mogelijk en de wachttijd is lang! Natuurlijk zit ik in isolatie.
Vanochtend de huisarts gebeld omdat langer dan 3 dagen koorts bij een hartpatient niet bevoordelijk is en paracetamol niet erg helpt. En ik hoopte op eerder getest kunnen worden omdat ik er niet doorheen kwam. Zegt de assistente doodleuk dat ik niet ziek klink en ik gewoon moet uitzieken. Ook als de koorts twee weken of langer aanhoudt, dat hoort nu eenmaal bij Corona. Dus ik zei haar dat oa op de site van het rivm staat dat hartpatienten de huisarts moeten bellen en dat langdurige koorts niet goed is voor hartpatienten. Volgens haar viel het wel mee maar ze zou het aan de dokter meegeven. Ik kon paracetmol slikken en meer niet. Maar dat helpt dus niet.
Nu cardioloog gemaild en ben benieuwd wat hij zegt.
Wauw wat een slechte hulp zeg. Ik zou het er zeker niet bij laten en een klacht indienen ofzo.