Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nee ik voel me echt wat meer opgeblazen. Voor mijn gevoel wat 'zachter' zegmaar, minder zichtbare spieren. Ik ben inderdaad erg benieuwd naar de foto!
Ik ben vooral zuinig met vet om de kcal. Nu moet ik zeggen dat ik niet absurd laag zit in vetten over de dag heen hoor. Maar ik gebruik liever niet meer olijfolie dan nodig om mijn eten in klaar te maken bijv., omdat dat kcal zijn van weinig toegevoegde waarde voor mij.
Heb je al iets in gedachte?

). Hopelijk gaat dat goed dus!
) met het sporten
)
) gewoon misselijk van vermoeidheid. Gelukkig is dat nu wat weggetrokken. Neem straks nog wat chippies voor extra zout, zal me ook wel goed doen denk ik.

Morgen weegmoment!
Kreeg ineens andere plannen gisteren
Mijn maag was redelijk in protest
) calorieen naar binnen gewerkt op één dag en dat lijkt me sterk! 
Ik schrok er best van want normaal heb ik een stijging van maximaal 2 kilo en dan is het binnen twee dagen er weer van af. Dus vanaf morgen wil ik weer even 'clean' eten en wat minder.

)
)
Maar nou heb ik ook echt wel veel gegeten en vooral ook veel gedronken. Al die wijntjes en biertjes op het terras tikken wel aardig aan
Het gaat er vanzelf weer af en je hebt er vast ook van genoten!
3 winstpunten na 8 maanden geen wedstrijd gereden te hebben mag je heel trots op zijn! En zo lekker die bolussen. Die zijn hier helaas nergens te krijgen.
. Ik denk ook niet dat ik toen een moment in ketose ben geweest. Dit keer wil ik het goed aanpakken, ik heb vanuit mijn opleiding de informatie om ermee aan de slag te gaan en ik wil zelf ook graag wat onderzoek doen en het bespreken met mijn diëtist.
Logisch ook als iedereen op vakantie was

Volgende week eens proberen met mijn nieuwe powerlift schoenen! Eens kijken hoeveel verschil dat gaat maken. 
Laatste spulletjes van de week kopen (blarenpleisters bijvoorbeeld). Heb er wel zin in
Dus één keer van het te veel eten was inderdaad van een eetbui en daarna nog een BBQ. De rest was omdat ik een etentje had (all you can eat
) en dat soort dingen. Dus dat was wel allemaal 'gepland'. Wat goed van je dat je het aanpast naar 2150! Denk dat dat een mooi aantal is... Genoeg ruimte om hier en daar iets lekkers te pakken! 
Even lekker alles loslaten! Wat balen van je stuitje... Heb je er al foto's van laten maken of nog niet?
Wat goed van je dat je naar een dietist gaat voor je eeetbuiten! Ik durf het nog niet, vooral omdat ik het gevoel heb alsof dit een fase voor me is waar ik even doorheen moeten. Door maandenlang geen koeken etc te verbieden heb ik nu echt serieuze cravings. Dus ik twijfel nog even... Ben benieuwd hoe het jou bevalt! En ik hoop dat het je gaat helpen.
Hoe zit het trouwens met ketogeen eten en veel sporten? Mij is altijd verteld dat je toch koolhydraten nodig hebt als je veel sport. Maar heb me er nooit goed in verdiept. Eerst at ik koolhydraatarm, maar ben er vanaf gestapt omdat ik enorm weinig energie kreeg daardoor.
.
Dus das top!
Succes met de nachten komende week!
Zo te merken lukt het je nu goed om het normale ritme weer op te pakken! Wel super vervelend dat je last blijft houden van je stuitje. Ik zou in jou geval denk ik ook voor een bezoekje aan de huisarts gaan, voordat je die praktijk inschakelt op eigen kosten. Dergelijke kosten lopen toch al snel erg op en als het ook anders kan is dat wellicht toch fijner.
Heb je het idee dat je al wat minder in de knoop zit wat dat betreft?
Erg motiverend ook dat je je lichaam zo ziet veranderen. Dan weet je gelijk waar je het voor doet. 
Oei jammer dat je lichaam flink gereageerd heeft, inderdaad maar even een paar dagen alles weer tot rust laten komen. Klinkt wel als een gezellige dag