Twee weken geleden:

En vandaag precies twee weken na het laseren:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:MyChoice schreef:Voor degenen die het interessant vinden:
Twee weken geleden:[ [url=m/QA3SNm.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag precies twee weken na het laseren:
[ [url=m/JCAbpK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vaak moet je zoiets nou laten laseren?
SharonIndezz schreef:Vanmorgen eindelijk mn tattoo laten zetten
Mijn moeder is afgelopen mei overleden, en toen ze net was overleden vond ik een brief, die ze eindigde met liefs mama, deze heb ik in haar handschrift laten zetten vandaag
[ [url=m/ardWwj.jpg]Afbeelding[/url] ]
bibstertje schreef:heey nieuw hier in dit topic, maar ik vroeg mij af of iemand een adresje weet waar je UV/blacklight tatoeage inkt kunt kopen? Ik kom nu enkel uit op Amerikaanse sites, maar zou het liever dichter bij huis zoeken! alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
bibstertje schreef:heey nieuw hier in dit topic, maar ik vroeg mij af of iemand een adresje weet waar je UV/blacklight tatoeage inkt kunt kopen? Ik kom nu enkel uit op Amerikaanse sites, maar zou het liever dichter bij huis zoeken! alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Wendy_Komen schreef:bibstertje schreef:heey nieuw hier in dit topic, maar ik vroeg mij af of iemand een adresje weet waar je UV/blacklight tatoeage inkt kunt kopen? Ik kom nu enkel uit op Amerikaanse sites, maar zou het liever dichter bij huis zoeken! alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Zou het kunnen dat je het alleen in Amerika kunt vinden omdat het hier niet goedgekeurd is?
Joanne1987 schreef:Nou, mijn afspraken in maart gaan niet door
Artieste is in maart uitgeteld van eerste kindje