Helpt het voor jou goed om met een coach bezig te zijn?
Maar flink afvallen is toch niet nodig als ik die foto zie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik ben op het moment bij de gym (er is zowaar plek) maar kan iemand mij de handigheid of voordelen uitleggen van je bar verschillend laden? Ene kant 20kg plate en andere kant 2x10kg. Misschien mis ik iets hoor, maar het balans lijkt mij echt ver te zoeken?
Courses schreef:Ik ben op het moment bij de gym (er is zowaar plek) maar kan iemand mij de handigheid of voordelen uitleggen van je bar verschillend laden? Ene kant 20kg plate en andere kant 2x10kg. Misschien mis ik iets hoor, maar het balans lijkt mij echt ver te zoeken?
Needje schreef:Courses schreef:Ik ben op het moment bij de gym (er is zowaar plek) maar kan iemand mij de handigheid of voordelen uitleggen van je bar verschillend laden? Ene kant 20kg plate en andere kant 2x10kg. Misschien mis ik iets hoor, maar het balans lijkt mij echt ver te zoeken?
Doe ik soms ook hoor. Uit luiheid. Maar dat is meestal dan 2x 2,5 aan ene kant en 1x 5kg aan andere kant.
Dan haal ik de 2,5 van ene kant en schuif die op andere kant en doe dan 5je op die plek.
BoeiendHeb nooit iets gemerkt van onbalans.
Doe dat trouwens alleen bij hip thrusts.