Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Oke, en wat wil je dan met die conclusie?
Want niemand ontkent dat de griepprik dubieus is. Sterker nog, omdat de griepprik twijfelachtig is nemen zo weinig mensen hem. Maar dat staat toch los van het RVP aangezien die een heel ander doel heeft? De bewijslast van het RVP is namelijk een heel stuk sterker dan die voor de griepprik....
Om je argument om te draaien. Bewijst het feit dat meer dan 95% van de zorgmedewerkers hun kinderen laat inenten en daar het nut van inziet dan ook niet dat het RvP wel deugt?
Pocca_Locca schreef:Daar zou je, als je een heel klein beetje zelfstandig durft te denken, de conclusie uit kunnen trekken, dat een gedeelte van de door de overheid officieel aanbevolen vaccinaties, onder professionals twijfels of weerstand oproept.
Pocca_Locca schreef:WoW... sorry hoor maar houden jullie je nou van de domme, of moet ik echt alles voorkauwen. Het is toch duidelijk dat het RIVM nergens rept over de twijfels die er zijn onder medici w.b griepprik. Dus klopt de stelling “ dat iedereen het eens is over de dubieuziteit van de griepprik” niet
Diddykong schreef:Jullie ook fijne jaarwisseling(is dit de vuurwerksmiley, ik kon geen betere vinden
)
Wij hebben enkel sterretjes en veiligheidsbrillen, dus dat moet lukken. De grootste uitdaging is denk ik hoe je een eenjarig kind verbiedt die bril af te doen. (Of zorgt dat ze het sterretje niet in haar mond steekt
)
MarlindeRooz schreef:Jongens het niveau van deze discussie ligt nog lager dan die van een kind die hersenschade heeft opgelopen door zijn vaccinatie. Even volwassen reageren. “Maar hij/zij doet dat ook” is geen excuses om op zo’n laag niveau door te gaan.
MarlindeRooz schreef:Jongens het niveau van deze discussie ligt nog lager dan die van een kind die hersenschade heeft opgelopen door zijn vaccinatie. Even volwassen reageren. “Maar hij/zij doet dat ook” is geen excuses om op zo’n laag niveau door te gaan.