Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik plaats iets te veel foto’s die overeenkomen Haha. Nu ben ik wel heel benieuwd of ik jouw naam wel eens voorbij heb zien komen als liker
Doek opvouwen: eerst doek door het midden, dus gewoon op de midden markering vouwen. Dan nogmaals dubbel, zodat de lange punten gelijk lopen met de midden markering.. dan.. ik geef het op met uitleggen, dat word toch niet duidelijk Haha. Op YouTube staan er volgens mij fijne filmpjes. Ik ga ff zoeken!
Edit: bijvoorbeeld zo: https://youtu.be/Mbznbz1BKv0
Edit2: ja die dus
Butterfly schreef:Ik zou idd ook een consult doen, heb er destijds heel veel aan gehad.
Mijn 2e hobby op die groepen is jullie herkennenYalou, jij bent te makkelijk
overigens ben ik niet zo'n sherlock hoor haha. Bokt namen en echte namen zijn soms zooo anders.
Wat ik trouwens echt lastig vind: een doek netjes opvouwen. Iemand tips?
Anoniem schreef:Galja, leuk! Al enig idee waarnaar je opzoek bent?
Anoniem schreef:Appeltje, ik vind de Robins hip carry goed te doenof als je een korte doek met losse ringen heb de no sew ringsling!
Butterfly, ja de katoentjes van WAW zijn erg fijnik heb de Mixite Blues
Wij hebben vanmorgen een (draag)fotoshoot gehad. R is heel even bij papa op de rug in de draagzak gezetenen S heeft de hele tijd heerlijk bij mij op mijn buik geslapen. Binnen twee weken krijgen we de rest van de foto’s maar wilde deze hier alvast even delen
[ [url=m/oQTPxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En papa heeft deze week al 3 keer gevraagd of hij S mocht dragen!
[ [url=m/FVEIst.jpg]Afbeelding[/url] ]
Butterfly schreef:Mijn 2e hobby op die groepen is jullie herkennenYalou, jij bent te makkelijk
overigens ben ik niet zo'n sherlock hoor haha. Bokt namen en echte namen zijn soms zooo anders.
Anoniem schreef:[ [url=m/pZOpJG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Namiro, nog nooit van gehoord!
Morgen ochtend komt als het goed is mijn nieuwe WW binnen. Ben zoooo benieuwd!
Anoniem schreef:Nu weet ik nog niet wie je bent! Er hebben 30 mensen geliked met een.... En ik zie meerdere namen staan die ik nog niet eerder gezien heb Haha.
Ik heb dit met een korte maat 6 gedaan en had nog best een lekker staartje over!
R vond het helemaal geweldig. Die wilde de laatste tijd eigenlijk niet meer gedragen worden, maar samen met haar zusje in de doek vond ze dan wel weer erg leuk en bijzonder!