Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ReadTheRulez schreef:Shenavallie schreef:Helaas... de levertijd is zeer onvoorspelbaar. Zéker in deze tijd!
Aanvulling: als je bij mij in de buurt woont, dan mag je bij mij wel een aantal materiaal overnemen. Ik wil inkrimpen met mijn spullen (overdreven veel stempelplaten bijvoorbeeld).
Lief aanbod
Ik woon in kollumerzwaag, friesland
LadyMadonna schreef:Wel plannen voor een salon eigenlijk?
LadyMadonna schreef:Muntdrop, gellak is ervoor gemaakt om minimaal 2 weken te blijven zitten en kan je niet met remover verwijderen. Dit moet dmv weken of vijlen. Er zijn een paar merken net een Peel off systeem, maar daar ben ik geen fan van ivm beschadigen van de natuurlijke nagel.
Je mag hier altijd langs komen als je eens wat wil proberen (geldt voor iedereen trouwens)
Janine, graag gedaan, en top dat je gestopt vent met bijten! Volhouden hoor!
justdiesel schreef:Mocht je toevallig nog vijlen weg willen doen, dan wil ik ze misschien wel overnemen.
Ik doe alleen mijn dochter haar nagels en die van mezelf dus grootverpakking schiet bij mij niet op en bij PG vind ik ze best duur.
welmoed__ schreef:[ [url=m/diqaSI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had een lieve sint vanavond!
LadyMadonna schreef:Gister kreeg ik een appje: hooooiiiii, ik en mijn vriendin willen graag voor de kerst onze nagels laten doen, het liefst de 24ste....
Ik wilde bijna terug sturen: “jammer joh...”
Janinevv schreef:Hoihoi meelezer!
Ik heb nu toch iets stoms, ik ben "gestopt" met nagels bijten maar meestal na 2/3 weken als ze weer lang worden bijt ik ze eraf en laat ze dan weer groeien.
Denk dat ze ook slap blijven en weet niet hoe ik ze goed hard moet krijgen, iemand tips?
Shenavallie schreef:justdiesel schreef:Mocht je toevallig nog vijlen weg willen doen, dan wil ik ze misschien wel overnemen.
Ik doe alleen mijn dochter haar nagels en die van mezelf dus grootverpakking schiet bij mij niet op en bij PG vind ik ze best duur.
Ik heb nog een flink aantal Aziatische vijlen liggen. De hotshots van CND hou ik zelf, omdat ik mijn eigen nagels nog wel doe.