Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Leuk pluisje! Ik ben benieuwd.
Ik ga toch maar zelf aan de klooi met blond maken. Ben langs de kapper gelopen en highlights kosten 275-350 euroBij een andere kapper ook langs gelopen, zij zei ongeveer 200-250 maar ik vond de voor en na fotoś daar niks..
Frummels schreef:Leuk pluisje! Ik ben benieuwd.
Ik ga toch maar zelf aan de klooi met blond maken. Ben langs de kapper gelopen en highlights kosten 275-350 euroBij een andere kapper ook langs gelopen, zij zei ongeveer 200-250 maar ik vond de voor en na fotoś daar niks..
tylando schreef:sabine1979 schreef:Gaaf die kleur![]()
Hebvanmorgen de plukken weer bijgewerkt, nu roze
[ [url=m/rvJA0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarmee kleur jij de plukken roze?
Vind het wel heel gaaf.
Blijft het lang zitten?
WinSel schreef:Hallo,
Even een vraagje.
Ik wil graag een andere kleur in mn haar maar geen idee wat.
Ik ben 27 jaar maar wordt altijd veel jonger geschat en daar wil ik vanaf.
Het liefst wil ik mm haar langer, vandaar dat mm voorkeur uitgaat naar een andere kleur.
Hebben jullie ideeën ?
Foto is net even snel op mm werk gemaakt haha [ [url=m/PGVIxl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is iets wat ik echt mooi vind, alleen geen idee of t me staat haha
[ [url=m/1dekSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qRzkjA.jpg]Afbeelding[/url] ]
xNathaliee schreef:Ik kom even inbreken. Ik moet het topic nog doorspitten maar zijn er meiden met slag dus geen krullen maar slag? Ik zoek goeie producten waardoor mijn haar er gezonder van gaat uitzien. Heb heel dik haar en volgens mijn kapster vochtarm (vaak met slag/krullend haar) dus sinds kort gebruik ik een andere shampoo die hydrateert. Ik zoek dus verzorgingsproducten of eventueel shampoo/conditioner ervaringen. Overigens geen salon producten, die vind ik net iets te duur.