Twilight: die is ook mooi zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Tribunals schreef:Succes allebei!
Ik heb even een vraagje, woensdag ga ik naar Acid tattoo om het een en ander te bespreken. Nemen jullie altijd compleet uitgewerkte tekeningen etc mee of gewoon wat voorbeelden van wat je mooi vind en een paar ideeën? Weet niet helemaal hoe dat in zijn werk gaat, zo’n eerste afspraak
+ wat mag zoiets kosten?
Tribunals schreef:Tribunals schreef:Succes allebei!
Ik heb even een vraagje, woensdag ga ik naar Acid tattoo om het een en ander te bespreken. Nemen jullie altijd compleet uitgewerkte tekeningen etc mee of gewoon wat voorbeelden van wat je mooi vind en een paar ideeën? Weet niet helemaal hoe dat in zijn werk gaat, zo’n eerste afspraak
Ik stel mijn vraag even nog een keer+ wat mag zoiets kosten?

Thanks! 
), maar er was een artist die ik al langer volgde. Ervaring met realisme, het 'watercolor' effect, en al vaker paarden gezet. Leek mij perfecte combi, want ik zag het werk als een soort zwart-wit waterverf effect wat wel goed moest lijken. 

. 
Ik hoop het, dat zou het mooiste zijn!
Beter te licht dan te donker zullen we maar zeggen!
Verder zoals in de post staat: ik heb al andere artiesten gecontact en nu een afspraak met Amanda van My Precious Ink. Maar ben vooral op zoek naar input of inspiratie over manieren om de tattoo op een eventueel andere manier nog wat 'kunstiger' te af maken, voor als we straks toch besluiten dat hij niet genoeg meer zoals de tekening zou kunnen worden, of iets anders passender is. Mocht iemand daar nog leuke of originele ideeën over hebben, plaatjes/tattoos zijn tegengekomen ter inspiratie, etc.. dan zie ik dat heel graag! Dankjewel, en ja, op de hoogte houden doe ik zeker
) onwijs veel zin in! En dat zonder dat ik nu nog weet wat ze precies gaat zetten.
IvysToeter schreef:Dreamer dat laatste voorbeeld is echt gaaf!
Iemand hier al eens een tattoo laten zetten door Jona van artcastle?
Ik had hun een mailtje gestuurd met mijn idee.
En ik kreeg een mailtje terug dat ze een kosteloos consult kunnen inplannen om mijn idee door te spreken.
Maar ik weet niet zo goed wat zo'n consult inhoud?

). Maar dat was puur een gokje.