tita schreef:Dus super tevreden en ik merk dat trailen er voor zorgt dat op de weg stukken makkelijker gaat
Alleen rest van dag liep ik bij elke inspanning te hijgen mijn paard mesten leek uren te duren.... halverwege de mesthoop niet verder omhoog kunnen gewoon erg zwanger en bagger
Maar hè........ heb wel 6.5km gelopen
Ik wil perse deze zwangerschap meer lopen dan de vorige en langer
Maar luister wel naar de grenzen van je lijf hoor! Het is sneller kapot dan heel.....
Gatver, mijn lange duurloop van morgenvroeg is verplaatst. Naar vanmiddag 16.30. 32 km
. Na een werkweek van 40+ uur en 3 ruknachten slaap zie ik er stiekem best tegenop. Maar als ik morgenvroeg ga, moet ik alleen en daar hik ik nog meer tegenaan dan vanmiddag samen met m'n vriendin. Wish me luck
. 
Twee keer in één week zelfs (eigen schuld hoor, kwam door slechte voeding
) Eerste loop liep ik in een natuurgebied dus paar keer de bosjes in gedoken, die andere liep ik richting stal & terug dus kon ik onderweg mooi daar naar het toilet
. In de volle sneeuw dus ook nog. En op een behoorlijk hard tempo, in galop zeg maar
.

.
. Dat wordt vreten morgen!
. Dus was de keuze alleen lopen of dus een dag eerder dan gepland. Beide niet ideaal
. Maar achteraf kwam het goed uit want gisteren was de dag ook al bommetje vol zonder het hardlopen.