Oh jee.... die andere kleuren smashbox liquids komen dus dichterbij
Anoniem
Geplaatst: 13-03-17 16:33
Ach in Utrecht duurt het nog een eeuwigheid voor HB opent
Sowieso is Hudsons Bay wel een make-up hemel. Producten als Nars, Becca, maar ook MAC misschien wel op meer plekken straks in NL.
Daar heeft Hudsons Bay Sephora helemaal niet voor nodig denk ik
_Friemel
Geplaatst: 13-03-17 17:15
Hudson kwam ook in Den Haag zag ik een aantal weken terug op AD
Ben er wel benieuwd naar.
Zo ik leef weer! Ze zijn echt mooier dan verwacht, t is toch altijd beetje spannend en ik kwam omhoog en ik zei gewoon hardop wow wtf wow omg en sindsdien kan ik niet meer stoppen met in de spiegel kijken
De pijn was goed te doen máár JA het doet wel degelijk pijn, maar wat wil je ze krast met een klein mesje pigment in je wenkbrauw. Sommige plekken voelde ik niets en andere plekken waren erg naar, vooral aan het eind omdat je wenkbrauwen dan al zo boos zijn maar t is niet zo dat je het niet trekt of ligt te huilen oid.
Foto's komen zo, zit nog in de trein maar dit is het beste wat ik ooit gedaan heb, ben zó happy
Edit: heb ff snel deze foto
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 13-03-17 17:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Het wordt de kleur zoals de eerste foto maar dan een tint lichter dus assig blond. Dat assige blond is inmiddels verdwenen, mn wenkbrauwen zijn pislink, en dus vuurrood, dat rood schijnt er doorheen omdat ze dus zo licht zijn lijken ze nu rood/bruin maar dat is dus niet zo.