Gastric bypass

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:30

Wat een verschil Lau!!
Sterkte Wenneke:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:42

Jeeee, Lau, jouw haar! <3

Voel je je net zo goed als je eruit ziet?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:45

safina schreef:

Ooh ja ik voel me echt geweldig! Ik durf eindelijk weer mijn eigen identiteit te ontwikkelen.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:11

Je ziet er super uit !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 15:11

Lau schreef:
safina schreef:

Ooh ja ik voel me echt geweldig! Ik durf eindelijk weer mijn eigen identiteit te ontwikkelen.

Leuk om te lezen! En om te zien. Ik schreef al eerder: je hebt echt stijl!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 15:32

Lief <3
Ben nu ook wel blij met mijn insta kan eindelijk combinaties maken die dus echt mooi zitten. En niet half half zoals het eigenlijk altijd was. En nu kan ik mij lekker uitleven.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:55

Lau wat zie je er fantastisch uit!

Wenneke fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk knap je snel verder op.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 07:22

Hier de stap gezet! Dinsdag telefonische intake bij NOK Nieuwegein. Voorkeur gaat wel uit naar de sleeve. Heel spannend allemaal!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 07:42

Spannend Wendy!

Lau wat zie je er goed uit!

Dana wat een mooi resultaat!

Ik zit nu op -47 en sta al een paar maand stil. 16 maand PO.
Afbeelding

Afbeelding

Wat een ander leven hè!
Hoefslag heeft van de week een leuk stukje geschreven. Op dat soort foto’s herken ik mezelf echt niet. https://www.kimtelgen.nl/geen-categorie ... -hoefslag/

Wenn fijn dat je je beter voelt!

FF hoe gaat het met jou?

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:59

Wendy_Komen schreef:
Hier de stap gezet! Dinsdag telefonische intake bij NOK Nieuwegein. Voorkeur gaat wel uit naar de sleeve. Heel spannend allemaal!

Spannend!

Ik heb eind augustus nog een laatste afspraak bij mijn diëtiste en dan gaat ze in begin september een brief naar het NOK sturen.
Moest enorm 'om' denken nu ik 6x per dag eet. Was heel bang om meer aan te komen omdat je dan veel meer eet in mijn beleving maar dat was natuurlijk niet zo. Hoop voor het einde van het jaar een datum te hebben.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:25

Spannend voor jullie beiden, ilsje en wendy! Dat 6x p dag eten went wel, merk alleen dat ik t soms vergeet omdat ik geen honger heb...

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:22

BarbaravdW schreef:
merk alleen dat ik t soms vergeet omdat ik geen honger heb...

Dit zou ik zo graag willen... Geen trek meer hebben. Ik lijk wel altijd trek te hebben, zal ook een deel psychologisch zijn maar hoop dat er ook een deel straks weg is

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 13:44

Bedankt voor de reacties!
Ze belde vandaag al, en 4 augustus heb ik de screening!
Voorzichtig gevraagd naar de verwachte duur voor de operatie. Wordt waarschijnlijk begin volgend jaar.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 10:24

jullie zien er super uit nimber en Lau!

Wat leuk dat er nu ook weer mensen aan het begin van het traject staan, heel veel succes Wendy en Ilsje

Ik ga heel goed, kan alles eten en voel me ook weer zo goed als normaal. Ben helemaal van mijn cola light verslaving af. En ga over 2 weken op vakantie, ben heel benieuwd hoe dat gaat, ook uit eten enzo.

De kilo's gaan nog niet superhard zit nu op 10 kilo in 6 weken maar schijnt ook te komen als je eerst een maagband hebt gehad.

wat is wel lastig vind is totaal niets drinken met feestjes enzo, zo nuchter ertussen zitten, beetje flashback naar mijn zwangerschappen

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 10:26

fokfanaat schreef:
jullie zien er super uit nimber en Lau!

Wat leuk dat er nu ook weer mensen aan het begin van het traject staan, heel veel succes Wendy en Ilsje

Ik ga heel goed, kan alles eten en voel me ook weer zo goed als normaal. Ben helemaal van mijn cola light verslaving af. En ga over 2 weken op vakantie, ben heel benieuwd hoe dat gaat, ook uit eten enzo.

De kilo's gaan nog niet superhard zit nu op 10 kilo in 6 weken maar schijnt ook te komen als je eerst een maagband hebt gehad.

wat is wel lastig vind is totaal niets drinken met feestjes enzo, zo nuchter ertussen zitten, beetje flashback naar mijn zwangerschappen

Ik drink ondertussen wel gewoon een wijntje ofz als ik er echt zin in heb. Niet meer zoals vroeger meerdere maar gewoon 1 glas misschien 2 maar meestal 1. Het is natuurlijk niet super gezond maar soms moet het kunnen :o

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 10:29

ben ik ook wel van plan hoor, maar wou eigenlijk dat pas na een half jaar gaan doen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 10:32

fokfanaat schreef:
ben ik ook wel van plan hoor, maar wou eigenlijk dat pas na een half jaar gaan doen.

Ooh ja dat zeker zo kort na de operatie zou ik het ook niet durven.
Het was wel dat ik de 1e keer van 1 glas zwaar aangeschoten was. Dat was echt heel apart :')

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 20:44

Haha ja ik heb ook na een halfjaar mn eerste wijntje genomen en bam die kwam aan zeg...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:49

Ik ook een half jaartje gewacht met alcohol, toen mijn kriekje genomen (fruitbier) heb alleen gewisseld van merk naar een minder bruisend biertje maar viel prima! Ik neem er altijd maar één! 2 durf ik niet :')

Ik heb vorige week mijn beeldje in ontvangst mogen nemen van NOK, staat nu te pronken op de kast, doet toch wel wat met je hoor... mijn zoontje heeft de fotos gemaakt, grappig... van nooit op de foto willen naar dol zijn op foto's :')

Afbeelding

Afbeelding

NOK vond me toch wel heel erg petite worden dus ik ben verhoogd naar 8x per dag eten, ze zagen er toch wel graag een paar kilootjes aan, daar zit ik nu maar het voelt voor mij niet goed :n ben dus toch weer terug naar de 6x eten en wil weer naar de 52kg (nu 55)

Ik ben best bang voor de aankomende periode, ik lees op FB veel dat mensen aankomen na een aantal jaar (10 kilo soms!) Hoe zit dit bij de ouder sleevers en gastric bypass mensen hier?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:21

Mijn moeder is ook 10 kilo aangekomen maar dat is heel normaal volgens mij.
Ben wel jaloers op iedereen die zo een beeldje krijgt. Bij vitalys krijg je styling advies :')

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:03

Bij het CON krijg je helemaal niets :')

Ik vind dat je er prachtig uit ziet!
Ik kamp momenteel ook met een te laag gewicht maar bij mij krijg ik er niks aan... Wat ik ook probeer... Ik probeer van 54 kilo terug te komen naar 65/70 kilo... Momenteel weeg ik schommelend tussen de 56/58 kilo

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:55

Friemel wat zie je er prachtig uit!

Het NOK wilde ook dat ik terug zou gaan naar de 80 kilo dat vonden ze een beter gewicht voor mij maar ik voel mij helemaal prima met 73 kilo. Ik schommel overigens tussen de 72 en 74. Minder dan 72 wil ik echt niet dus ik eet best flink, maar dat vind ik geen straf haha. Eet wel gezond, iets wat voorheen echt een stuk minder was. Zo bijzonder hoe je je levensstijl kan aanpassen. Ik besef mij ook dat dit nog maar het begin is, want ik lees ook dat veel mensen toch weer aankomen. Maar ik denk ook wel dat je dan toch misschien onbewust anders of meer gaat eten. Aankomen van lucht daar geloof ik niet in.

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:57

Prachtige foto's inderdaad, jullie zien er top uit!

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:39

Wat een prachtig beeldje friemel! En wat zie je er goed uit!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:11

_Friemel schreef:
Ik ook een half jaartje gewacht met alcohol, toen mijn kriekje genomen (fruitbier) heb alleen gewisseld van merk naar een minder bruisend biertje maar viel prima! Ik neem er altijd maar één! 2 durf ik niet :')

Ik heb vorige week mijn beeldje in ontvangst mogen nemen van NOK, staat nu te pronken op de kast, doet toch wel wat met je hoor... mijn zoontje heeft de fotos gemaakt, grappig... van nooit op de foto willen naar dol zijn op foto's :')

[ [url=m/cu1TNh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UyyVSy.jpg]Afbeelding[/url] ]

NOK vond me toch wel heel erg petite worden dus ik ben verhoogd naar 8x per dag eten, ze zagen er toch wel graag een paar kilootjes aan, daar zit ik nu maar het voelt voor mij niet goed :n ben dus toch weer terug naar de 6x eten en wil weer naar de 52kg (nu 55)

Ik ben best bang voor de aankomende periode, ik lees op FB veel dat mensen aankomen na een aantal jaar (10 kilo soms!) Hoe zit dit bij de ouder sleevers en gastric bypass mensen hier?

Ik vind je niet te dun ogen als ik eerlijk ben!