Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Hier de stap gezet! Dinsdag telefonische intake bij NOK Nieuwegein. Voorkeur gaat wel uit naar de sleeve. Heel spannend allemaal!
fokfanaat schreef:jullie zien er super uit nimber en Lau!
Wat leuk dat er nu ook weer mensen aan het begin van het traject staan, heel veel succes Wendy en Ilsje
Ik ga heel goed, kan alles eten en voel me ook weer zo goed als normaal. Ben helemaal van mijn cola light verslaving af. En ga over 2 weken op vakantie, ben heel benieuwd hoe dat gaat, ook uit eten enzo.
De kilo's gaan nog niet superhard zit nu op 10 kilo in 6 weken maar schijnt ook te komen als je eerst een maagband hebt gehad.
wat is wel lastig vind is totaal niets drinken met feestjes enzo, zo nuchter ertussen zitten, beetje flashback naar mijn zwangerschappen
_Friemel schreef:Ik ook een half jaartje gewacht met alcohol, toen mijn kriekje genomen (fruitbier) heb alleen gewisseld van merk naar een minder bruisend biertje maar viel prima! Ik neem er altijd maar één! 2 durf ik niet![]()
Ik heb vorige week mijn beeldje in ontvangst mogen nemen van NOK, staat nu te pronken op de kast, doet toch wel wat met je hoor... mijn zoontje heeft de fotos gemaakt, grappig... van nooit op de foto willen naar dol zijn op foto's![]()
[ [url=m/cu1TNh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UyyVSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
NOK vond me toch wel heel erg petite worden dus ik ben verhoogd naar 8x per dag eten, ze zagen er toch wel graag een paar kilootjes aan, daar zit ik nu maar het voelt voor mij niet goedben dus toch weer terug naar de 6x eten en wil weer naar de 52kg (nu 55)
Ik ben best bang voor de aankomende periode, ik lees op FB veel dat mensen aankomen na een aantal jaar (10 kilo soms!) Hoe zit dit bij de ouder sleevers en gastric bypass mensen hier?