spicegirl schreef:ben toch echt niet lastig..

Daar kan ik het alleen maar eens zijn en was ook niet iets wat ik wilde zeggen. Ik bedoelde te zeggen: "zelfs al zou je een lastig mens zijn, dan nog horen jouw hulpverleners voor je door het vuur te gaan. Dat is hun professionaliteit".
spicegirl schreef:vandaag weer een off day.
begonnen met

spicegirl schreef:heb zelf-uiteraard

-voorgesteld aan de HA, om mijn bloed weer eens na te laten kijken
Dit dus vind ik zo triest. Je HA hoort gewoon elke week 1x uit haar zelf bij je op visite te komen en met jouw jouw behandeling te bespreken en met voorstellen te komen.
wortel115 schreef:Pien masseren word absoluut niet meer gedaan bij decubitus. Nieuw onderzoek heeft aangetoond dat dit meer kwaad dan goed doet. Beter is eeb goede barriere creme wanneer er risico is of zelfs al rood op de huid.
Goede aanvulling Wortel... maar wat ik eigenlijk met mijn verhaal wilde schrijven is dat er iemand moet zijn met huidige verstand van zaken die TS adviseert, begeleidt etc. Dat gebeurt totaal niet en daar word ik zeer verdrietig van. Want dit soort signalen komen mij van alle kanten te oren. Veranderingen in de zorg gaan snel en was meer een v.b.
Knakker schreef:wat erg he, de nederlandse gezondheidszorg zou dan van zo'n hoog niveau zijn, jij ervaar dat zo anders, dat je overal zelf achteraan moet.
Dit dus. Je moet van hele goede huizen komen tegenwoordig wil je de juiste zorg krijgen in Nederland. TS is helaas niet de enige die zo moet knokken en dat vind ik enorm schaamtevol.