Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Amber_anne schreef:Heb ik ook maak het altijd schoon met een wc papiertje of een washandje.
Andere vraag die niks met cups te maken hebben maar zie hier dat beppy ook zachte tampons heeft die je in zou kunnen houden tijdens de seks. Iemand daar ervaring mee of dat echt werkt, mag ook via pb
Ja heb ik ervaring mee!
Ik gebruikte deze tampons jaren lang voordat ik hoorde van de softcup. Ik word namelijk loei chagerijnig van gewone tampons want welk formaat ik ook gebruik ik voelde ze echt altijd zitten! De spons tampon voel je net als de softcup niet zitten, het voordeel is dat een spons niet lekt tenzij hij verzadigd is net als bij een gewone tampon dus.
Omdat de Beppy spons tampon behoorlijk aan de prijs is bestelde ik altijd Gynotex tampons en dan wel via de apotheek, ik geloof dat 6 stuks dan nog geen 5 euro kosten. Verder zijn ze allebei even prettig!
Overigens heb ik nooit seks gehad met deze tampons, tijdens mijn menstruatie word ik graag met rust gelaten.Maar ik weet zeker dat het zonder problemen moet lukken!
corine1981 schreef:Nou ik heb beppy in... het is een aardige emmer... ik voel beppy ook zitten, maar wellicht is dat een kwestie van wennen cq anders plaatsen. Tegen mijn verwachting in klapte de flexibele beppy toch uit.
Ik ben benieuwd...
Slmt9 schreef:Mijn interesse in Beppy is gewekt moet ik zeggen.
Mede omdat ik ook met diva sport L nog wat er langs blijf lekken de eerste twee dagen.
Ik merk wel dat dit bij de stevige diva het minste is tov alles dat slapper is zoals bijv organicup. Wat een slappe hap.
Kan me niet zo goed voorstellen hoe je sex kan hebben met die cup overigens.
@corine: welke diva gebruikte jij? Want jij was ook fan toch?
Aight schreef:Ervaringsvraag houdbaarheid cup:Spoiler:
Heeft er iemand ervaring met een cup die plots ''anders'' gaat ruiken? Ik droeg hem tijdens mijn menstruatie en het rook het zo vies. Dus ik de cup uitgehaald en mijn vagina heeft nog enkele dagen die geur gehad. Nu durf ik hem niet meer te gebruiken... Ik had hem 2 jaar. Is het dan al tijd voor een nieuwe? Het gaat om de meluna short. Of heeft iemand tips waarmee ik hem goed kan schoonmaken, ik wil niet een infectie/schimmel oplopen via dat ding, en dat was wel waar ik bang voor was
Slmt9 schreef:Ik zou hem verbannen. Ik zit bij fb op een groep die nagelproducten koopt op ali en wat je wel en niet moet kopen.
Er wordt zoveel nagemaakt met troep erin, ze zijn niet verplicht het te melden en ze hoeven zich niet aan veiligheidsregels te houden. Zoals in Nederland wel. Producten die rechtstreeks op je nagel gaan, daarvan wordt dan ook geadviseerd dit absoluut niet bij Ali te halen.
Ik zou dus ook zeker geen cup willen gebruiken omdat je gewoon niet 100% zeker weet wat er voor mogelijke schadelijke producten in zitten.
Amado7 schreef:Ik stuit even op dit topic. Heb er net 1+1 gratis besteld, een cup. Hoorde van een vriendin dat dit zo fijn is, dus ga het ook eens proberen. Ik voel een tampon wel altijd goed zitten aan het begin, tenzij die écht goed zit en ver genoeg. Maar ik las dat deze niet heel ver hoeft? Voel je hem dan niet?
Petrichor schreef:Slmt9 schreef:Ik zou hem verbannen. Ik zit bij fb op een groep die nagelproducten koopt op ali en wat je wel en niet moet kopen.
Er wordt zoveel nagemaakt met troep erin, ze zijn niet verplicht het te melden en ze hoeven zich niet aan veiligheidsregels te houden. Zoals in Nederland wel. Producten die rechtstreeks op je nagel gaan, daarvan wordt dan ook geadviseerd dit absoluut niet bij Ali te halen.
Ik zou dus ook zeker geen cup willen gebruiken omdat je gewoon niet 100% zeker weet wat er voor mogelijke schadelijke producten in zitten.
Gellak koop ik ook veel op Aliexpress maar dit gaat over mijn gelnagels heen die in wel gewoon hier in Nederland koop en dus van een goed merk zijn.
Zou ik misschien de naam van die fb groep mogen, vind het wel interessant!