En ik hoor dan weer heel vaak dat een septum ez pz is haha. Dus ja, je kan eigenlijk moeilijk van tevoren inschatten hoe zoiets gaat zijn. Een vakkundige piercer kiezen scheelt al een hoop!
Jezus trouwens Friem, lekker poedersuiker ben benieuwd wat voor reactie je krijgt van Babyliss.
Suus___
Geplaatst: 05-06-16 22:59
Wauw elk, staat je idd wel echt geweldig! Ik ga volgende week voor mn eerste tat, schijt m nu al
He bah friem das eng zeg!
Anoniem
Geplaatst: 05-06-16 23:00
Friem, wat eng. Maar goed dat je ongedeerd bent!!
Waar op je lichaam Suus?
Ik werd voor mijn tattoo opgenaaid door iedereen in mijn omgeving. Heb 1,5 uur voor die op mijn schouderblad gelegen, scheet 'm enorm van te voren maar was nergens voor nodig, was zelfs bijna in slaap gevallen.
edit: vond dit misschien ook leuk voor dit topic. Ik zag op youtube die Perfect Palette Tag met een aantal vragen over je palettes. Ben wel benieuwd wat bij iedereen een beetje de voorkeur heeft. Bij de volgende punten noemden ze dan allemaal wat hun favoriet was. Ik ga eens nadenken wat mijne zijn.
Best Packaging Best Colour Pay-off Most Versatile Best For Travelling Best Colour Names Least Used Most Used/Most Loved
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-16 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
kaatje888
Geplaatst: 05-06-16 23:03
Ik heb weer de neiging voor een nieuwe piercing
_Friemel
Geplaatst: 05-06-16 23:03
Mijn schouders/sleutelbenen waren ook zo chill, lag gewoon te dommelen, werd met een zachte naald gedaan want heb geen omlijning daar mijn onderrug daarentegen... Jezus wat heb ik pijn gehad..
Ik vond tepelpiercings echt heel erg meevallen. Zo klaar en pijn viel me alles mee.
Elke die piercing zou jou inderdaad echt goed staan, gewoon doen! Pijn is zo voorbij en dan houdt je er wel wat gaafs aan over.
Friemel, gebruik wel de browwiz, maar geen gel erover. Maar heb ook geen last van dat ik het er zo af kan vegen. Misschien wel iets in de gel?
Sonja_vR
Geplaatst: 06-06-16 07:43
Tepels vond ik toch wel pittig hoor Ik heb een aardig hoge pijngrens, maar er ontglipte me toch wat censuur waardige tekst Helaas heb ik ze niet meer want na dik 4 jaar waren ze nog steeds niet rustig . Ik vermoed dat mijn voorgevel er gewoon niet echt geschikt voor was Tong en Eskimo vielen dan weer hard mee.
xU_Blinghx
Geplaatst: 06-06-16 08:16
Ik zweer bij de l'oreal make-up remover speciaal voor waterproof make-up. Krijgt echt alles er af. En maakt mijn ogen ook niet te vettig zodat ik niks meer kan zien hahaha
Pfffff stoer zijn jullie zeg. Ik ben helemaal blanco. Ja gaatjes in mijn oren. Maar dat heeft mijn moeder gedaan toen in een baby was dus dat telt niet hahaha. Ik wil ooit een keer een tatoo zetten met de volledige naam van mijn oudste paard in Keltische letters als armbandje. Maar ik vind het zooooo eng. Zit er al 10 jaar tegenaan te hikken. Terwijl ik denk ik geen lage pijngrens heb, want ik heb chronische pijnen door een genetische afwijking. Waarschijnlijk als ik het heb laten doen denk ik. Heb in hier nou zo lang om lopen piepen. Hahaa
Tattoos gaan bij mij ook vrij makkelijk, teller staat nu op 6 en heb er maar eentje die echt zeer deed tijdens het zetten. Neuspiercing was niet prettig, in verhouding wel pijnlijker dan mijn tattoo's. Maar heb het volgehouden en hij zit
Drunksheep
Geplaatst: 06-06-16 10:11
Hahaha ja goh, tattoos maak ik me totaal niet druk om. Maar piercings zijn echt drama bij mij, terwijl die pijn 2 tellen is en dan ben je klaar. Bij tattoos wordt je toch een paar uur lang gebutcherd haha, maar er was er maar eentje die ik echt k*t vond op een plekje. En bepaalde plekken die anderen als pijnlijk omschrijven heb ik niet als pijnlijk ervaren
Vond het ook zo leuk dat ik mijn medusa (piercing) liet zetten en dat de vrouw die me piercte zei toen ik klaar was dat dat zo'n beetje wel de pijnlijkste plek in je gezicht was haha. En die septum waar ik tegenaan hik een stuk minder erg is.
velvetblack
Geplaatst: 06-06-16 11:27
Ja ik twijfel enorm hard. Ik vind zo'n klein half hoefijzertje (met van die bolletjes aan uiteinde) suuuper nice, maar mijn oorbellen en tragus waren al hells. Denk dat ik flauw val. Kunnen ze plaatselijk verdoven? Dat heb ik bij mijn lippen laten doen toen ik ze op liet spuiten, en dat was ideaal!!
Mijn tattoages waren echt prima te doen. Heb er nu 5 en geen 1 van alle deed pijn. Je voelt een zeurderig gevoel, maar that's it. Mijn voet is vrijwel helemaal tattoo, maar dat was prima te handelen!
On topic; vandaag weer even een heerlijk dagje blote billen gezicht Zo lijk ik echt een roze ondertoon te hebben haha.
Mwah, ik vind getattoeerd worden geen walk in the park Vooral nu ook weer met m'n arm het laatste stukje zat ik echt even met mn tanden op elkaar. Alles richting mijn elleboog doet zoooo veel zeer. Maar was een stuk zenuwachtiger voor m'n neuspiercing en vond dat eigenlijk ook meer pijn doen.
Elke je bent zo mooi
Jodie_
Geplaatst: 06-06-16 11:53
Haha we moeten hier echt een HK van maken zo chill om ook over andere dingen te kletsen. Ik had zelf ooit een navel- en een traguspiercing, vond beide enorm meevallen qua pijn terwijl ik ongeveer flauw kon vallen van de zenuwen, maar m'n navelpiercing werd maar niet rustig en m'n tragus viel er telkens uit dus op gegeven moment was ik het zo zat dat ik alles er uit heb gehaald. Tattoo staat al jaaaaren op de planning, heb m'n ontwerp al sinds ik 16 ben geloof ik, en toen onder het mom van 'als ik hem over 5 jaar nog mooi vind doe ik het', dat punt is inmiddels 3 jaar geleden maar ik ben echt een schijterd want ik wil 'm op mijn rib en iedereen zegt dat dat zo zeer doet.
Mijn huisgenoot heeft haar ribben gedaan en die vond het wel behoorlijk pittig. Maar het is zo ongelofelijk persoonlijk.. En daarbuiten, het is een paar uurtjes pijn lijden voor een leven vol plezier
liever tig tattoos dan sommige piercings hoor hahaha. maar dan ben ik wel van de simpele tattoos
Altijd even wennen, aan het oppassen bij vriendin op de katten en vogels voor bijna 3 weken nu dus me halve makeup stash uitgestalt in de badkamer
kaatje888
Geplaatst: 06-06-16 12:46
Ergens wil ik graag een tongpiercing, maar wil ook graag een snake bite of spider bite Iemand die deze piercings heeft? Tongpiercing lijkt me gaaf, maar lastig met eten, is dit ook zo?
Ik denk dat je er echt super snel aan went, een tongpiercing. Vooral de eerste dagen ff lastig maar daarna weet je dat hij er zit en ga je er toch rekening mee houden. Had ik met mijn neus ook, de eerste dagen was vooral neuspeuteren en dergelijke ( ) even wennen, maar ik heb hem nu sinds september en voel hem niet eens meer zitten.