Jezus trouwens Friem, lekker poedersuiker
ben benieuwd wat voor reactie je krijgt van Babyliss. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd wat voor reactie je krijgt van Babyliss.
Maar goed dat je ongedeerd bent!!

Bij de volgende punten noemden ze dan allemaal wat hun favoriet was. Ik ga eens nadenken wat mijne zijn. 
alleen MM verkoopt hem niet

En maakt mijn ogen ook niet te vettig zodat ik niks meer kan zien hahaha

Vooral nu ook weer met m'n arm het laatste stukje zat ik echt even met mn tanden op elkaar. Alles richting mijn elleboog doet zoooo veel zeer. Maar was een stuk zenuwachtiger voor m'n neuspiercing en vond dat eigenlijk ook meer pijn doen.
zo chill om ook over andere dingen te kletsen. Ik had zelf ooit een navel- en een traguspiercing, vond beide enorm meevallen qua pijn terwijl ik ongeveer flauw kon vallen van de zenuwen, maar m'n navelpiercing werd maar niet rustig en m'n tragus viel er telkens uit dus op gegeven moment was ik het zo zat dat ik alles er uit heb gehaald.
Tattoo staat al jaaaaren op de planning, heb m'n ontwerp al sinds ik 16 ben geloof ik, en toen onder het mom van 'als ik hem over 5 jaar nog mooi vind doe ik het', dat punt is inmiddels 3 jaar geleden maar ik ben echt een schijterd want ik wil 'm op mijn rib en iedereen zegt dat dat zo zeer doet. 
nu dus me halve makeup stash uitgestalt in de badkamer
) even wennen, maar ik heb hem nu sinds september en voel hem niet eens meer zitten.