[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:04

NikkiDeKerf schreef:
Hoihoi! Ik had een vraagje voor de tonggepiercten hier. Ik heb een tijdje geleden een tongpiercing laten zetten en na een poos gewisseld naar een 16mm staafje, maar hij bleef wat lang en tikte tijdens het praten en eten tegen mijn tanden aan. Nu heb ik bij de piercer het tot een 14mm laten wisselen, mijn tong werd iets dikker de eerste dag, maar dat was zeer tijdelijk. Nu is mijn tong weer normaal dun en blijft de piercing als ik een beetje snel praat (dat is alleen mijn normale praattempo zegmaar :+ ) tegen mijn tanden aantikken. Zo ook tijdens het eten. En ik slis nog steeds een beetje, hij voelt wel echt 'in de weg' zitten tijdens het praten. Ik wilde even overleggen met de piercer of een 12mm ook kan en gaat helpen, wat vindt het niet zo fijn. Hebben andere mensen hier ook hetzelfde mee gehad / hoort het gewoon? Dan haal ik hem er liever uit...

Ik had ook al gekeken naar bioplast piercings, maar die vind ik eigenlijk lelijke kleurtjes hebben. Weet iemand toevallig of ze niet een soort zachter materiaal hebben wat een beetje een grijs/zilver/metalen kleur heeft, ipv meteen felroze of blauw :+ ?

Jup ik ben ook naar 12mm gegaan en heb nooit meer last dat hij tegen mijn tanden tikt oid. Dus zou best kunnen dat een korter staafje je helpt.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:03

Aaah, voor degene die met de Tea Tree olie tip kwam. Heldin! _/-\o_
Bultje is aan de achterkant al helemaal weg en aan de voorkant ook bijna!

TheNovelist

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:46

Hmm heb al een tijdje iets met mijn tongpiercing. Heb hem nu iets van 3 weken en de zwelling is aan de bovenkant weg, maar aan de onderkant is hij volgensmij nog niet helemaal and 100%. Echt alleen om dat stukje om het staafje heen is het wat gezwollen en wit gekleurd. Heb dat nu al een tijdje maar het gaat niet weg. Iemand een idee?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:54

Cheetahfan schreef:
Aaah, voor degene die met de Tea Tree olie tip kwam. Heldin! _/-\o_
Bultje is aan de achterkant al helemaal weg en aan de voorkant ook bijna!

Fijn dat het zo goed geholpen heeft!! :)

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 13:27

Hoi hoi! Stille meelezer hier! Ik heb afgelopen maandag een helix laten zetten, Super blij mee! Ik heb er op zich weinig last van, behalve met slapen... Hoe doen jullie dat?
En nog zoiets irritants, mn haar gaat er de hele tijd omheen zitten..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 15:40

Heb je een zacht kussen? Kuil erin duwen en daar je oortje in leggen gaat prima! Geen zacht kussen, rol dan een handdoekje op en die leg je in een C vorm en dan heb je alsnog een kuil voor je oor. :)

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 22:54

Dankje @mars, ga t straks proberen!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 23:05

TheNovelist schreef:
Hmm heb al een tijdje iets met mijn tongpiercing. Heb hem nu iets van 3 weken en de zwelling is aan de bovenkant weg, maar aan de onderkant is hij volgensmij nog niet helemaal and 100%. Echt alleen om dat stukje om het staafje heen is het wat gezwollen en wit gekleurd. Heb dat nu al een tijdje maar het gaat niet weg. Iemand een idee?

Ik heb mijn tongpiercing nu 2 maanden en heb aan de onderzijde ook dat het een beetje wit is. Denk niet dat dit nog weg gaat.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 01:49

En voor je haar: ik slaap nu al sinds het piercen met mn haar vast :)) (losse knot of staart zodat het niet strak zit maar je ook geen haar bij je oor krijgt)

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:46

Ik meld mij hier ook! Vorig jaar september een tragus piercing laten zetten. Heel blij mee! Nu wil ik er in dat oor nog eentje bij. Kom veel verschillende dingen tegen. Zit te denken om een forward helix te doen, in de buurt van de tragus. Zelfde balletje er in maar dan een slagje kleiner. Of een gewone helix te laten zetten.
Er zijn zoveel dingen die ik mooi vind hahah maar wil mijn hele oor ook weer niet te vol hebben.Ben benieuwd of er ook mensen zijn die een tragus hebben en daarboven een forward helix hebben laten zetten?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:57

Ik had een forward helix maar vond hem zo bloedirritant met mijn haar wat er rond ging zitten dat ik hem eruit heb gehaald...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:48

LisanneeD schreef:
Ik meld mij hier ook! Vorig jaar september een tragus piercing laten zetten. Heel blij mee! Nu wil ik er in dat oor nog eentje bij. Kom veel verschillende dingen tegen. Zit te denken om een forward helix te doen, in de buurt van de tragus. Zelfde balletje er in maar dan een slagje kleiner. Of een gewone helix te laten zetten.
Er zijn zoveel dingen die ik mooi vind hahah maar wil mijn hele oor ook weer niet te vol hebben.Ben benieuwd of er ook mensen zijn die een tragus hebben en daarboven een forward helix hebben laten zetten?

Ik heb wel een tragus, maar geen FH.. Ziet er wel vet uittt :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:50

LisanneeD schreef:

Heb ik ook heel lang over getwijfeld, maar na heel veel plaatjes bekeken te hebben toch besloten dat ik dat te dicht op elkaar vond zitten. Ik ga er nu een gewone (dubbele) helix bij in doen :)

Vraag daarover, kan een dubbele helix gewoon in 1 beurt gepierced worden? Ik dacht altijd van wel, maar hoorde vandaag van iemand dat ze dat niet overal deden. Ik wil er echt 2 tegelijkertijd, wil niet 2 keer dat kraakbeen gezeik hebben, dan maar 1 keer flink doorbijten en de dubbele portie :=

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:57

Jahoor, die kun je best in 1x laten zetten. Heeft een vriendin van me ook gedaan en heeft er nooit last van gehad.

Ik ben van plan om een piercing in mijn lip te laten zetten, heeft iemand daar ervaring mee? En doet dat geen pijn met eten of lachen?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:04

Ik had een piercing in m'n lip. Afbeelding

In het begin even wennen omdat het staafje nog wat langer was. Maar was er snel zat aan gewend.
Met lachen stak hij altijd iets uit haha. Was het op een gegeven moment zat omdat hij bleef irriteren en etteren en toen eruit gehaald.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:04

Alles doet pijn met een lippiercing :') Ik heb er 2 naast elkaar. Het zetten deed goed zeer en daarna heb ik er ook nog wel even last van gehad. Maar die pijn trekt op zich wel redelijk snel weg.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:58

Ik heb ook een lippiercing gehad. Kan het je afraden als je een beugel hebt. Toen ik hem net liet zetten had ik nog een beugel, bleef steeds met de achterkant achter het draad van de beugel hangen. Dat deed wel flink zeer :+

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:24

Ik heb 2 lippiercings (snakebite) en heb er lip-hoops in want een staafjes vind ik zo vervelend! Ook zijn ze achterlijk scheef gezet, dus met een lip-hoop/ringetje valt dat bijna niet op en met staafjes wel. Voor de rest nooit last van gelukkig ;)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:25

Ik vind juist staafjes veel fijner. Is mijn huid ook een stuk rustiger mee.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 01:46

Ik heb voor een week een lip piercing in de bovenlip gehad. Niet echt de lip. Maar Madonna piercing zegmaar. Oh wat deed dat zetten zeer en het stond me voor geen meter dus toen eruit gehaald..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 02:11

Ik heb een labret en had een medusa (samen heb je dan cyberbites *D) en vnl de medusa deed hels veel pijn bij het zetten maar de genezing ging bij beide perfect. :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 09:23

youaremystar schreef:
Ik heb ook een lippiercing gehad. Kan het je afraden als je een beugel hebt. Toen ik hem net liet zetten had ik nog een beugel, bleef steeds met de achterkant achter het draad van de beugel hangen. Dat deed wel flink zeer :+

Gelukkig is mijn beugel er al een paar jaartjes uit :) Een vriendin van me had al een lip piercing en daarna kreeg ze de beugel... Idd zij blijft ook steeds vast zitten :/

Maar ik heb denk ik genoeg info :) Ik ga het gewoon doen :p Moet wel nog n half jaartje wachten...

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 18:39

prugelpiet schreef:
LisanneeD schreef:

Heb ik ook heel lang over getwijfeld, maar na heel veel plaatjes bekeken te hebben toch besloten dat ik dat te dicht op elkaar vond zitten. Ik ga er nu een gewone (dubbele) helix bij in doen :)

Vraag daarover, kan een dubbele helix gewoon in 1 beurt gepierced worden? Ik dacht altijd van wel, maar hoorde vandaag van iemand dat ze dat niet overal deden. Ik wil er echt 2 tegelijkertijd, wil niet 2 keer dat kraakbeen gezeik hebben, dan maar 1 keer flink doorbijten en de dubbele portie :=

Ik twijfel daar inderdaad ook nog over! Een dubbele gewone helix of een forward tragus. Moeilijk!!! Ben benieuwd naar jou ervaring met de dubbele!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:56

Hallo allemaal!
Mag ik mij hier ook melden?
Ik wil me morgenvroeg of zaterdag graag een nieuwe oorpiercing laten zetten. Ik zit alleen te twijfelen, ik heb een conch en een helix gehad, maar deze heb ik beide na ong 6 maanden uitgehaald omdat het teveel pijn deed en te ontstoken raakte.

Nu zou ik graag als laatste poging een forward helix of een rook piercing.. of misschien dan een 'gewone' helix..

Nu lees ik hierboven al verschillende ervaringen met de forward helix, wat zijn de ervaringen met een rook? Ligt dit stabieler in het oor? Pijn maakt niet uit :-p dit is toch een relatief begrip en voor iedereen anders :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:20

Als die andere er na 6 maanden al uit moesten zou ik een Rook helemaal afraden. Dit is echt een bitch qua zetten en genezen.