NikkiDeKerf schreef:Hoihoi! Ik had een vraagje voor de tonggepiercten hier. Ik heb een tijdje geleden een tongpiercing laten zetten en na een poos gewisseld naar een 16mm staafje, maar hij bleef wat lang en tikte tijdens het praten en eten tegen mijn tanden aan. Nu heb ik bij de piercer het tot een 14mm laten wisselen, mijn tong werd iets dikker de eerste dag, maar dat was zeer tijdelijk. Nu is mijn tong weer normaal dun en blijft de piercing als ik een beetje snel praat (dat is alleen mijn normale praattempo zegmaar) tegen mijn tanden aantikken. Zo ook tijdens het eten. En ik slis nog steeds een beetje, hij voelt wel echt 'in de weg' zitten tijdens het praten. Ik wilde even overleggen met de piercer of een 12mm ook kan en gaat helpen, wat vindt het niet zo fijn. Hebben andere mensen hier ook hetzelfde mee gehad / hoort het gewoon? Dan haal ik hem er liever uit...
Ik had ook al gekeken naar bioplast piercings, maar die vind ik eigenlijk lelijke kleurtjes hebben. Weet iemand toevallig of ze niet een soort zachter materiaal hebben wat een beetje een grijs/zilver/metalen kleur heeft, ipv meteen felroze of blauw?
Jup ik ben ook naar 12mm gegaan en heb nooit meer last dat hij tegen mijn tanden tikt oid. Dus zou best kunnen dat een korter staafje je helpt.