Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:41

Ik kan je verklappen dat de Magic of the Night lipsticks 21 euro worden :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:46

Vind ik nog oke. Maar 1,5 euro duurder dan de gewone.
Wil denk ik zowel Evening Rendevous als Dark Side. Al weet ik niet of die laatste niet al teveel lijkt op iets wat ik heb, dus dat ga ik vanavond eerst uitzoeken.
Morgen kwamen ze online toch DS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:48

Ik wil er eentje, Evening Rendevous vind ik prachtig, dus die gaat het worden.

Dark Side is ook heel mooi, maar ik draag gewoon geen amplifieds...
Dat vind ik dan toch zonde.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:50

Ik zag net staan dat Dark Side op Media lijkt, maar andere finish. Dat is wel dubbelop aangezien ik Media heb :P
Plus, hij is er ook in goedkopere zwarte huls uitvoering voor 19,50 :+ Alleen de huls is dan wat overdreven ;)
Laatst bijgewerkt door Djilna op 28-10-15 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:52

Volgens LiveLifeGorgeous komen ze morgen online op de MAC site, maar ik las op een andere blog 7 november dus nu twijfel ik.

En ja hier overduidelijk Evening Rendezvous, die 1,50 voor een bijzonder kleurtje en die toffe verpakking vind ik wel meevallen :D

Trouwens, via de mobiele site krijg je altijd gratis verzenden!

[Edit] Quote van LLG:
Citaat:
Morgen (28 oktober) is de MAC Magic of the Night collectie verkrijgbaar bij De Bijenkorf. Op 29 oktober is de collectie online te bestellen via maccosmetics.nl en op 7 november 2015 is de collectie overal te koop.

Dus ik ben niet helemaal gek :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:58

Evening Rendezvous komt er hier ook :j die vind ik echt heel gaaf :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:09

Ik moet echt aan de lipsticks gaan als ik jullie er over hoor. Zoektocht naar een mooie MyLipsButBetter kleur voor mij dus. Draag het nooit dus wil niet meteen aan de knalrode gaan hoewel ik dat zo mooi vind!

Djilna wat heb je er veel!! Draag je ze ook allemaal wel eens of een aantal nooit?
Suus staat je mooi rustig met alleen eyeliner! Heel subtiel en netjes.

Gisteren in Parijs een kleine Sephora ingegaan, alleen Nars concealer gekocht. Was met vriend en zijn geduld is binnen 2 minuten in de Sephora op :') zag wel hele mooie spullen van ByTerry. Ken ik njet maar heeft mooi paletten!
Baal er wel altijd van dat de sephoras buiten de USA zon klein assortiment hebben. In Amerika hebben ze alles en zo groot. Wilde graag een kerst palette van Tart in het echt zien maar die verkopen ze daar niet

Zag op beautyscene dat UD ook in de ICI in Rotterdam verkocht gaat worden vanaf 12 november, nice.
En op Misslipgloss snapchat een preview van de nieuwe Zoeva,zij vindt m prachtig.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:10

Ben benieuwd wat je van de Nars concealer vindt! De reviews beloven veel goeds, en ben nog steeds op zoek naar de perfecte concealer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:11

UD in Rotterdam *\o/*

Utrecht hoopte het ook snel te krijgen, ben het er laatst gaan vragen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:13

Ik gebruik de Nars concealer sinds augustus en ik vind hem fantastisch!
Nooit meer een andere voor mij :D

Maar ook concealers zijn weer heel persoonlijk, zo loopt iedereen hier weg met de MAC prolongwear en vond ik die echt verschrikkelijk.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:16

Tessa, Steady Going, mijn 1e MAC lipstick nog wel, draag ik nooit. Die is echt te licht voor mij.
Smoked Purple heb ik nog niet gedragen, maar die heb ik ook nog niet zo lang. Is meer een winterkleur voor mij. Maar verder draag ik inderdaad alles. Plumful, Syrup, Diva, On Hold, Speak Louder en Rebel geloof ik het meest. Maar feitelijk dus alles. En dan heb ik dus nog een la vol. Draag ook nog steeds Essence, Hema, Rimmel, Bourjois, enz :D
Denk dat ik mijn Burberry lipstick nog het minst vaak opgedaan heb. Een super mooie diep bordeaurode, maar blijft niet echt goed zitten. Maar vond het wel erg zonde dat ik die niet droeg dus ik doe hem nu met mijn vinger aanbrengen ipv stift zelf. Dan is het meer een stain en dat blijft redelijk zitten.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 28-10-15 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:18

DnT schreef:
Ik gebruik de Nars concealer sinds augustus en ik vind hem fantastisch!
Nooit meer een andere voor mij :D

Maar ook concealers zijn weer heel persoonlijk, zo loopt iedereen hier weg met de MAC prolongwear en vond ik die echt verschrikkelijk.

Ik heb de Pro Longwear van MAC idd, maar vind hem niet dekkend genoeg en hij creast meestal. Blijft daarentegen wel als een huis zitten :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:20

Loose schreef:
linoleum schreef:
Heb nu twee lipsticks in mijn winkelmandje. YSL Rouge Pur Couture in Rose Stiletto en Mauve Nihiliste. Daarnaast ook nieuwe foundation. Bye bye money, hello beautifull make-up :')

Oh die Mauve Nihiliste had ik eerst ook in mijn mandje, plaats je een foto als je hem hebt? Heb toevallig ook 2 YSL's genomen, blond ingenu en van de matte lijn 206 grenant satisfaction (bij Ici paris staat er alleen een andere naam bij, maar het kleurveegje en nummer klopten dus zal wel goedkomen :) ).

Nelleke, die van Dior van jou vond ik ook erg mooi, welke kleur was het? Voor het geval er een 2e bestel ronde mocht komen. O:)

Ik zal foto's laten zien als ze er zijn! Vanmorgen nieuwe poging gedaan en toen gewoon kunnen betalen. Zal wel storing zijn geweest met Ideal.

Dus als goed is zijn ze er morgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:21

Ik heb echt nog nooit een concealer gebruikt die zo creaste als de MAC prolongwear.
Echt alle mogelijke manier van aanbrengen geprobeerd, maar hij accentueerde elk ieniemienie fijn lijntje en na een uur zag het er al niet meer uit.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:24

Ik heb sowieso de laatste tijd ruzie met mijn huid en make-up. Draag meestal alleen maar mascara (en lipstick) naar stage.

Mijn huid is zelfs na dagcrème kurkdroog, heb allemaal velletjes en als ik dan wel een 'goede huid-dag' heb en foundation/concealer op doe, dan ziet het er net aangebracht top uit, maar na een uur ofzo zit het er allemaal op alsof het geschift is ofzo, en het benadrukt elk velletje.

Iemand tips hiervoor, word er moedeloos van -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:25

Scrub je je gezicht wel eens?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:29

Regelmatig, 1/2 keer per week :j

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:30

Weet iemand vanaf welk tijdstip de LE's online beschikbaar zijn? Vanaf 00:00 of in de loop van de dag?

Vervelend Ds, daar heb ik ook een beetje last van. Bij mij kwam het vooral rond mijn neus voor. Toen ik de poeder daar weg liet was het over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:31

Dan zou ik toch kijken voor een andere dagcrème en misschien een hydraterend serum.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:32

Tijdstip wordt nooit genoemd en het kan ook zomaar vandaag of overmorgen zijn ipv morgen. Die houden zich bij MAC nergens aan.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:34

Ds, dat klinkt als droog èn vochtarm. Ik vond toen de Lancaster Aquamilk lijn erg fijn. En ik had dan de extra voedende, Aquamilk Rich daycreme. Heeft mij toen super de winter doorgeholpen.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 28-10-15 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Humbug

Mooi lijstje hoor Djilna! Misschien kun je lipsticks die je toch niet draagt verkopen via MP? Kun je er ook weer nieuwe voor kopen gezien je max. :Y) :D

Oké, balen. Ik weet nog niet of ik fan ben van ER...
Laatst bijgewerkt door Humbug op 28-10-15 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik hou de MAC website maar in de gaten, ik verbreek met liefde mijn koopverbod voor de LE O:)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:35

Thanks DnT en Djilan, zat zelf ook al aan mijn huidverzorging te denken. Maar heb geen idee waar ik me daarover het beste kan laten adviseren (i.c.m. make-up), bij een parfumerie of schoonheidssalon of...? Het punt is ook dat mijn huid 'opeens' heel vettig wordt op sommige plekken soms.

En ja die collectie moet je zelf goed in de gaten houden de hele dag, zelfs al meld je je aan voor de nieuws-mail. Die is namelijk vaak zo laat dat er al producten uitverkocht zijn _O-
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 28-10-15 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:36

Nou ja, als iemand interesse zou hebben in Steady Going, feel free :D Is 2x gebruikt. Verder doe ik niets weg O:)