Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:55

Inmiddels thuis, Lizard?

__

Vinken in vol voorjaarsornaat,
Koolmees die me uitscheldt omdat ik te dicht bij zijn territorium kom,
Spechten die duidelijk op vrijersvoeten zijn.

De eerste planten en struiken die uitlopen in het bos.

En het bos voor mezelf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

josewoos

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:02

Ik ben vandaag naar Arnhem gegaan en in omgeving van Posbank gelopen.

Het was weer genieten <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wie van dit topic was nou zo thuis in de zwammen?
Deze vielen mij op, vooral die van de 2e foto. Het leken net oesters op een boom

Afbeelding

Afbeelding

Sorry als het teveel foto's zijn :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:07

Gaaf!

Onderste is echte tonderzwam volgens mij.

Die daarboven twijfel ik iets meer, maar ik vermoed platte tonderzwam. :)

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:07

Femke.
Ik ben maandag in de loop van de middag weer thuisgekomen,bij zus,en zwager.
En hier lig ik een beetje op de bank.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:10

Oh wat een fijne foto's worden hier geplaatst!

Ik heb net nog een klein stukje, drie km, gelopen door de wijk. Kan deze foto's niet achterhouden natuurlijk. :)

Afbeelding
Afbeelding

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:17

Femke_Tweety schreef:
Gaaf!

Onderste is echte tonderzwam volgens mij.

Die daarboven twijfel ik iets meer, maar ik vermoed platte tonderzwam. :)

Leuk! Ik zag de zwammen en dacht er gelijk aan om ze vanavond dus hier te plaatsen :D

SDaphneS, wat een mooie kleuren!

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:58

Mooie foto's weer! Het was blijkbaar heerlijk weer om te wandelen in NL.

Hier ook weer eens op pad geweest. Het was ook erg lekker weer hier,wel 12 graden! Daar worden we blij van.
Maar nog steeds sneeuw en ijs waar ik ben wezen wandelen.
Afbeelding

Op naar voorspoedig herstel lizard! Nogmaals beterschap.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:08

Gisteren en eergisteren weer 10km gedaan in het donker, tja, er moet nog gewoon gewerkt worden (wel vanuit huis, maar ben pas 's avonds vrij). Maar dat gaat weer met de voet. De bijbehorende bilspier speelt wel op en fysio is nu afgezegd, maar ik kan gelukkig gewoon door de pijn heenlopen, maak niets kapot en moet blijven sporten van de fysio. Door het ene is het andere stijf geworden. En dat door met een jong paard bezig te zijn waar niets verkeerd gegaan is, maar alleen het standaard meehinkelen bij het gewennen aan een ruiter. Ik doe het nu alleen wel met sportschoenen en niet meer met rijlaarzen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:06

Afbeelding
In de wijk wandelen wordt zo ook steeds leuker met de mooie bomen en bloemen overal. :)

Lizard, hoe is het nu?

Germie hopelijk gaat het snel beter. Verstandig het met sportschoenen te doen nu.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:17

Gaat wel hele dag moe.
En ik doe weinig. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:10

Heerlijk om die lentefoto's en mooie luchten van jullie te zien, genieten he!!
Josewoos, flink stuk heb je gelopen. Lekker.

Ik heb vandaag niet zo'n groot stuk gelopen, maar wel heerlijk geslenterd en van de zon genoten. Ik vond het wel vervelend dat het nu gewoon echt wel druk is met mensen met kinderen overal, maar goed.
Vandaag geen bos, maar een stuk polder gepakt.

Afbeelding

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:43

En toch heb je het weer mooi weten vast te leggen Goof!

Ik ben sinds gisteravond ineens mega verkouden, dus even geen wandelingen en maar thuis blijven -O-

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:52

Beterschap lizard!!!

@ femke_tweety: elke keer als ik habibi zie smelt ik en denk ik aan buddy. Het hondje van mijn broertje. Andere kleur maar wrs (weten alleen dat het een sheltiekruising is) dezelfde kruising

Afbeelding

Vandaag 2x een flink stuk gelopen. Oke geen 20km, maar lekker aan de slag geweest. Vanmorgen een uur flink doorgestapt. En vanmiddag naar mijn oma gelopen (30 min). 1 uurtje met haar gaan lopen (wel traag ~~}> ) en toen weer terug naar huis.
Met dit mooie weer pak ik echt de auto niet voor dat stukje (met slecht weer wle haha lekker lui).

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:54

Ik heb doelmatig gewandeld: mijn auto moest voor beurt en APK naar de garage. Dus die weggebracht en daarna via een omweg terug naar huis gelopen. Eind van de middag ook weer naar de garage gelopen (ook een beetje om) om de auto weer op te halen. Geen afstand gemeten, maar volgens mijn telefoon 21.000 stappen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:04

Ik wandel normaal gesproken op woensdag altijd mijn favoriete route van ruim 7 km, maar helaas worden we op dit moment overspoeld door dagjesmensen. Er stonden meer dan 20 auto's op de parkeerplaats, dus ik ben uitgeweken naar een andere plek. Was ook uiteindelijk een rondje van 7 km waarbij ik 2x een roedel herten (helaas geen foto's) tegen kwam en maar 2 andere wandelaars.
Afbeelding
Afbeelding

Dit blijft één van mijn favoriete bomen, mijn foto doet hem geen eer aan.
Afbeelding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:34

Mooi stukje van de Posbank, ik vind dat wel een van de mooiste gebieden op de Veluwe.

Gave boom met al die vertakkingen!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:57

0000..
Heerlijke rondjes gemaakt met het paard zie ik, lekker!

Hilary
Ja ik kan me voorstellen dat 17 dan idd weinig is met wat je normaal gesproken loopt. Echt knap hoor!! Ik zal tzt ook weer wat meer opbouwen met Arya, maar voorlopig idd nog even een beetje aan de tijden houden afhankelijk van hoe zwaar de inspanning is - ligt aan de wandeling. Als ik echt dieper het heuvelland in ga, kan een korte wandeling van 2km echt al heel zwaar zijn met grote hellingen die je op en af loopt. Ook m’n conditie moet dan echt weer omhoog gekrikt gaan worden hihi. En 21.000 stappen gisteren? Nice!

Femke_Tweety
Mooie plaatjes! En hoe durf je ook, om de vogels te storen allemaal hihi ;) Maar heerlijk als je het bos zo voor jezelf hebt! Wat heb je toch ook een mooie hond!

josewoos
Mooie afstand gelopen! Prachtige sfeer plaatjes ook <3 Beterschap. Hopelijk snel van je verkoudheid af!

lizard
Wel fijn dat je ondertussen thuis bent. Lijkt me toch wat prettiger om gewoon in je eigen omgeving te zijn? Nu de dagen maar aftellen tot je aan de revalidatie kunt beginnen en dan later weer kunt gaan opbouwen :) Beterschap!

SdaphneS
Prachtige sfeer plaatjes. Ik houd zo van zonsondergang luchten!

noordje
Wat een mooie omgeving blijft het toch en toch nog zoveel sneeuw en ijs met zulke temperaturen? Lijkt me wel heerlijk wandelen idd met 12 graden in zo’n ‘ijzige’ omgeving.

mandyy
Zo mooi, dat bloesem plaatje!

Goof
Ook weer superleuke plaatjes op je route. Polders hebben we hier niet, dus voor mij weer leuk om zo mee te kunnen genieten!

arabella
Ook lekker actief geweest, mooi hoor! Alles bij elkaar opgeteld heb je toch behoorlijk wat stappen in de benen denk ik.

Anoeska
Zo zie je maar dat het afwijken naar een andere plek soms ook leuk kan zijn als je zulke leuke plaatjes kunt schieten daar en nog een groep herten tegen bent gekomen en dan maar 2 wandelaars, heerlijk! Die boom ziet er echt tof uit!!

---

Wij zijn vandaag naar Epen geweest. Waar de parkeerplaats waar ik vandaag ben gestopt normaal VOL staat en ik daar niet eens probeer te parkeren vanwege al het (voet)verkeer wat er langskomt, stond ik er vandaag helemaal alleen met de auto. Tijdens de wandeling maar een enkele wandelaar tegen gekomen en dus lekker kunnen genieten van een rustige wandeling met mooie uitzichten. Het is echt te merken in het heuvelland dat hotels e.d. dicht zijn en er nu geen toeristen zijn. Heel vreemd, maar het heeft ook zeker wel wat om het op sommige normaal hele drukke plekken nu zo rustig te zien - niet de manier waarop, met dat stomme virus, maar ok.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:13

Hmmm misschien binnenkort ook weer eens naar epen. Ziet er mooi uit daar cursebreaker!

Wij zijn vandaag naar gulpen geweest.
Eerst nieuwe wandelschoenen gekocht
Afbeelding
En daarna naar kasteel neubourgh gelopen en weer terug naar de auto. Niet heel ver, maar met een oma met rollator duurt het toch nog best lang :')

Afbeelding

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:46

Mooie foto's komen er voorbij. Lijkt me heerlijk om met de hond te kunnen wandelen. Wij hebben geen hond in verband met mijn allergie, terwijl ik er wel mee ben opgegroeid.Ik zou het wel heel graag willen, maar ik ben bang dat ik er te veel last van zal krijgen en dat wil ik het dier ook niet aan doen.

arabella2000, mooie schoenen! Doet me er aan herinneren dat ik nieuwe moet hebben, de gene die ik nu heb zijn net een maatje te klein. Ik heb er alleen last van als ik grotere afstanden loop.
Welke schoenen hebben jullie om te lopen?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:08

Wauw Cursebreaker, wat heb je mooie foto's gemaakt!

Arabella, zijn dit je eerste paar wandel schoenen?

Ik heb geen wandelschoenen, ik loop zelf gewoon op sneakers :') waar ik altijd zonder problemen mee kan lopen.
Ik ben dus ook bang als ik voor echte wandelschoenen ga, ik dan toch weer de sneakers aan zal doen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:10

Ik precies hetzelfde hoor Jo! De bekende Adidas schoenen zitten mij het best. :o :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:19

Mandyy schreef:
Ik precies hetzelfde hoor Jo! De bekende Adidas schoenen zitten mij het best. :o :D

Haha nike air max voor mij _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:32

Cursebreaker, toffe foto's zeg. Heel mooi. Ik vind die met dat hek heel tof.

Arabella, fijne schoenen zo te zien.

Ik loop ook het liefst op sneakers, maar met nattigheid en in het bos enzo vind ik dat niet fijn. Als ik verhard loop doe ik dat op sneakers, onverhard lekker op waterdichte wandelschoenen. Hoef ik ook niet op te letten waar ik loop.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:07

Vandaag met mijn oudste 6,5 km vanuit huis gewandeld. Ik ga nu ik tijdelijk niet mag werken qua longen heel hard achteruit dus ik probeer dagelijks een rondje van minstens 6 te maken. Leuke en rustige route, die gaan we nog wel vaker lopen.
Afbeelding

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:29

Ik loop echt heerlijk met wandelschoenen.
Van mijn oude zijn de zolen eraf. Dit wordt mijn 2e dure paar. Voorheen wel goedkope van de decathlon gehad. Maar dat is toch niet hetzelfde.
De vorige die ik had waren lowa's. Ook erg fijn.

In de tussentijd met mijn geeone schoenen gelopen, maar mis dan toch iets. Ik denk stevigheid ofzo