Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:51

Ik zal eens kijken of mijn moeder het van de week wil meenemen :P en dan op n boterham?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:54

Ik vind kipfilet op brood ook wel lekker, maar ben gestopt met plofkip. En biologisch is zo duuuuur ;(

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:59

Kipfilet is ook lekker idd!

Ik eet als ik brood eet vrij slecht
salami kaas pindakaas schuddebuikjes en in weekend altijd of brie of salade voor op afbakbroodjes

wat mij verbaasd iedereen om me heen schat dat ik onder de 60 weeg altijd maar weeg dr echt 64 dus zal toch wel iets goeds doen! Gisteren nog soort van discussie dat ik laatste vetjes kwijt wil en andere zeggen dat ik ze niet heb

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:59

Deze week kan ik maar 2 keer sporten. De rest vd week geen tijd helaas.
Maandag en vanavond Club Power en de rest paardrijden.
Binnenkort nieuwe release en volgens mij zitten er weer veel (lage) squats bij.Joepie.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:12

Ja ik at eerst altijd chocopasta. Maar behalve chocopasta op brood at ik heel veel tussedoortjes en chips. Ik ben eerst begonnen met de chips 's avonds weglaten. Daarna ben ik begonnen om de tussendoortjes zoals liga's etc. te veranderen in een appel of banaan. Nu heb ik de chocopasta al een klein beetje vervangen door leverpastei of sandwich salade. Dat is ook nog niet heel gezond, maar er zitten in iedergeval al minder calorieën in.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:55

Morgen naar huisarts... Benieuwd wat ze gaan doen :)

Gisteren echt poedersuiker getraind... Vrijdag nieuwe poging en morgen en vandaag even zelf trainen thuis

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:13

Wauw, ik lees hier hele goede dingen!
Gianti, rot zeg! Heb je er veel last van?
Laura, ik herken het! Ik wil best gezond eten, maar ik heb geen idee wat. Kipfilet hoor ik inderdaad vaker, maar ik ben vegetariër, dus dat wordt hem niet voor mij :+ Mijn rij-instructeur was op een weight-watchers dieet, en die at kipfilet ook gewoon als tussendoortje. Ik pak de laatste tijd nog wel eens beekcelderij als tussendoortje, daar hoor ik veel goeds over. Las laatst zelfs iets dat het meer calorieën kost om op te eten (en verteren) dan dat erin zit.
Ik ben deze week heel erg druk, en merk erg dat ik niet moet vergeten om te eten. Vaak ben ik bezig, krijg ik honger, maar ben ik te druk om eten te halen. Dan ben ik klaar en heb ik al geen honger meer. := Onwijs slecht natuurlijk! Afgelopen maandag gewoon helemaal vergeten om avond te eten. Die dag anderhalve kilo kwijtgeraakt := Afvallen is op zich prima, maar het moet wel gezond gaan en niet te snel natuurlijk.

Ik ga straks naar de sportschool, net mijn avondeten op. Ik moet me heel erg bedwingen om niet nu te gaan, want ik moet een audiofragment monteren. Alsof dat op zich nog niet poedersuiker genoeg is, zit mijn bovenbuurman keihard hardcore te draaien. Behalve dat het al poedersuiker is, gaat het ook nog voor geen meter samen :P

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:28

Hooi! Mag ik me hier ook melden? Lees al een tijdje mee en haal er echt wel motivatie uit om te gaan sporten. Ik ga vanavond weer naar de Zumba en morgen Club core. Tussendoor doe ik vaak thuis wat filmpjes van blogilates. En rijdt ik bijna iedere dag 1 of 2 paarden!
Ik ben nog niet heel lang bezig met fitnessen, wil binnenkort ook wel gaan hardlopen alleen vind het lastig om daar mee te beginnen.
Laatst bijgewerkt door V_eraa op 11-03-15 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:37

Welkom!

vlees eet ik zelf al niet veel. Gewoon omdat ik het meeste allemaal te droog vind. Eet bij het avondeten heel vele groenten.

Ik ga nu naar de sportschool 1 uur shape en 1 uur pump. Vriendinnen hebben al 2 dagen geen zin dus ik ga alleen! ben nu goed gemotiveerd om te gaan! vooral uit dit topic haal ik veel motivatie.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:20

En lekker gesport laura?

Welkom vera! Toen ik nog fanatiek paardreed was ik ook echt veel strakker blijft goed voor je lijf!

Hier vanavond weer lesje bodyaction gedaan laatste stuk met de xco erbij. Ging weer lekker

Als ik morgen weer met minimaal spierpijn wakker wordt ga ik weer de fitness in twijfel alleen of ik dan weer gewichten ga doen of alleen uur cardio

Doe bijna nooit alleen cardio namelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:49

Ja ging wel lekker!

Ik ga bijna nooit fitness in. Vind ik meestal saai. Tijdens een les word je echt gemotiveerd om door te gaan tot het uiterste. Denk alleen dat ik voortaan op vrijdag wel de fitness inga. Vrijdag avond kan ik niet naar de les, en op zaterdag en zondag werk ik. Dus dan zit ik 3 dagen stil.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:53

Ik doe wel fitness maar ben wel echt gemotiveerd zelf. Als ik met vriendinnen ga en daardoor klets baal ok echt. Soms denk ik als ik nu is echt op me eten let moet ik met al dat sporten toch echt strak worden. Maar menn ze maken dat eten veel te lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:55

Haha ja inderdaad. Ik heb nu eindelijk de motivatie gevonden die ik al jaaaaren aan het zoeken ben. Al jaren zeg ik na de zomer zo van "komende winter gezond gaan eten zodat ik volgende zomer een strak lichaam heb". Alleen heb ik hier nooit de motivatie voor gevonden, en nu wel! dus nu wil ik er ook voor gaan.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:51

Ik heb ook lekker twee uurtjes kunnen sporten :) Wel precies op sluitingstijd nét klaar. := Ik heb nu al zin om vrijdag weer te gaan sporten!
Ik wil ook nog op den duur een lesje mee gaan draaien. Ik doe nu af en toe de syngry mee als 'extra'. Dat vind ik wel heel leuk, omdat je echt een half uur lang gewoon knalt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:14

Ik bwn echt chaggie... Ben die extreme vermoeidheid zoooo zat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:22

Pff geloof ik ja. Wanneer weet je meer?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:37

Morgen.. Om MN dag helemaal compleet te maken heb ik nu ook nog fixe allergie aanval |o

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:49

Hellooooo, i'm back!
Welke belangrijke updates heb ik gemist hier?

Gianti, blegh :( het zit ook ff niet mee he!

Vandaag weer naar de sportschool geweest, lesje BodyFit en legday + backday. Heb alweer lekker spierpijn :D

Ik heb wel twee foto's van Marokko die ik jullie niet wil onthouden:
Afbeelding -> Dat ben ik met mijn tulband haha

Afbeelding-> Kamelenrit!

:D

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 01:02

Hallloooooo, mag ik me hier melden? Ik ben sinds een paar weken aan het sporten en mijn eetpatroon aan het omgooien, pfffff moeilijk (nutella, chips, afbakbroodjes hmmm) haha.

Ik ben Laura, 22 jaar en woon in Haarlem.

Ik ga in mijn eentje naar de sportschool, ik merk dat ik minder gemotiveerd ben dan met een maatje, maar mn vriendinnen zijn helaas afgehaakt... En ook het eten vind ik lastig, maar waar een wil is, denk ik.....

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:59

welkom!
Gianti, aan de ene kant wel fijn dat er iets uitgekomen is, hopelijk valt het allemaal mee. Vervelend nu die allergie-aanval!
Gave foto's hierboven!

En volgens mij heeft iedereen weer lekker gesport.

Ik ga vanaf over 2 weken eens per 2 weken met een collega hardlopen op woensdag. Wil het sporten nu met het goede weer weer wat meer gaan oppakken buiten de crossfit 2-3x per week, dus hoop 1-2x per week ook een stuk te gaan hardlopen nog en misschien 1x per week nog te gaan skeeleren.. Heerlijk om weer buiten te kunnen bewegen. Misschien nog lekker fietsen...

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:08

Super cool Emita! :wow:

En waar krijg je dan een reactie op/wat doet het Gina?

Hoiiiii LauraBeaux :wave:

Ik mag vanavond weer aan de bak. Mega ongesteld op dit moment dus ik hoop dat tegen die tijd de buikpijn wat wegzakt. Anders is het toch een goede afleiding.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:27

Whooops wordt net pas wakker. Snel me bedje uit eten en naar de sportschool.

Hopelijk valt t mee simoonzel vanavond!

I

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:37

Succes simoonzel!
Ik wilde eerst alleen pump doen vanavond, maar een vriendin appte dat we maar gewoon kickfun erachteraan plakken.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:46

Gave foto's Emita!

Ik heb al weer 2 paarden gereden, straks even wat gaan klussen op het werk en vanavond lesje Club Core

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:36

mag ik hier even heel asociaal binnenvallen met een vraag? :o

Hebben jullie een full body of een ub/lb split schema? en hoevaal trainen jullie per week? en is dat altijd met cardio erbij?

ik doe momenteel een ub/lb split met altijd een half uur cardio na een uur KT. Maar ik kom aan maximaal 3 x per week (2 kinderen en een huishouden kosten tijd :D ) dus ik vraag me af of ik neit beter naar een fullbody schema kan gaan