Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:23

Mag straks uitpakken met make up... Heb vanavond feest van studie vereniging... Het prutsmutsen en pooiersfeest :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:24

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:28

Ja, het is idd wel goedkoper hier :j £1,- is ongeveer €1.20, maarja het is iig verkrijgbaar in nl :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:29

Pfoe dan ligt de koers nu 'gunstig' :'). Toen ik er in 2012 was lag de koers van 1 pond is 1.45 euro plusminus

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:30

Precies! En in vergelijking is het nog steeds heel goedkoop! Ben net klaar met een project voor mijn opleiding dus vind dat ik het nu wel even verdiend heb om nieuwe make-up te kopen :o

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:33

Hou met pond-euro maar 1,30 aan per pond. Zit je dichter in de buurt (net 2 bestellingen in engeland gedaan ;) )
Maar dan nog is MUA goedkoper via Engeland.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:34

Dat is idd gunstig Dan :D

en ja Dan heb je dat zeker verdient cyella!!

ik heb morgen een sollicitatie dus ik heb vandaag een beautydagje verdiend vind ik :D

oh, paar maanden geleden was t 1,20 (vakantie in nl) :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:39

Lush was zelfs nog 1.32.

Het wordt voor consumenten altijd ongunstig berekend. Van euro naar pond is duurder dan wat je aan euro's weer terug krijgt. Dus ik koop iets in ponden met wisselkoets 1.35. Maar pond naar euro is dan ineens maar 1.20. Dus je verliest gewoon altijd :+
Laatst bijgewerkt door Djilna op 12-11-14 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:39

saddledancer schreef:
Dat is idd gunstig Dan :D

en ja Dan heb je dat zeker verdient cyella!!

ik heb morgen een sollicitatie dus ik heb vandaag een beautydagje verdiend vind ik :D

oh, paar maanden geleden was t 1,20 (vakantie in nl) :j

Hahahah, iedere reden is goed genoeg, toch?

Zat ook een tijdje te twijfelen om mijn tanden te laten bleken omdat ik van mezelf(altijd al gehad) witte tanden heb máár met lelijke gele vlekken erop. Tandarts zei dat bleken hierbij zeer zeker zou helpen, maar dat het natuurlijk weer terugkomt. Die Crest Whitestrips hebben super goede reviews en is veel minder duur dan de tandarts. Heb geen gevoelige tanden(ben laatst nog op de foto gegaan, glazuur was top) dus denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:51

Djilna schreef:
Haha ja dat is het lastige vanaf internet.
Te fruitig of te zoet?

Vooral te zoet..

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:51

Wat gaan jullie snel jongens :=

Ik ben ook aan het denken om m'n tanden te bleken Cyella. Hoor graag je ervaring over die Crest Whitestrips!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:52

Jeetje ineens 3 pagina's erbij :=

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:56

Dominique_96 schreef:
Wat gaan jullie snel jongens :=

Ik ben ook aan het denken om m'n tanden te bleken Cyella. Hoor graag je ervaring over die Crest Whitestrips!

Zal het delen! Ga denk ik starten met een halve kuur omdat ik zo'n beetje overal lees dat dat genoeg is als je geen Hollywood gebit wilt ;)

Denk dat ik sowieso eentje van de 3D serie pak omdat die verbeterd zijn tegenover de vorige versies op grip en bereik(de andere strips zijn korter).

Zit alleen te twijfelen of ik ze nu koop, of als de 20ste mijn geld krijg voor de volgende maand :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:58

Oh die dingen werken best wel! Maar moet je wel aan blijven houden anders worden je tanden gewoon weer geel :=
Ik deed er zo nu en dan 1tje, maar ze zijn nu op dus mn tanden zijn langzaam weer geel aan het worden :') *overmatige thee drinker*

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:02

Ben benieuwd! Lees op internet veel mensen die zich er niet aan houden en dan idd na een paar dagen weer stoppen :P

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:05

Ik heb even bijgelezen, haha.

Yonker schreef:
Nadeel dat je bij Beautybay een CC nodig hebt...

Je kan via internet prepaid creditcards bestellen. volgensmij kun je ze nu ook zelfs bij de albert heijn kopen.

Drunksheep schreef:
Eyeliner kan je ook heel makkelijk bijwerken met een wattenstaafje en make-up remover. Zijn heel veel trucjes voor dus dan moet je ff Googlen. Echt een kwestie van heel veel oefenen als je het netjes wilt krijgen :)

Daarnaast bestaan er ook wimperextensions!

Een beetje onsmakelijk, maar ik lik altijd aan het wattenstaafje. Dat werkt altijd perfect. Als ik er echt remover opdoe dan werkt het te goed waardoor ik de rest uitveeg. En met speeksel gebeurd dat niet.

En ik heb ook wat dingen van MUA, ik gebruik niet alles evenveel.
Ben vooral erg fan van mijn matte palet. Die gebruik ik echt heel erg vaak.

Verder is alles wat ik er van heb gekocht toen, prut (foundation, gel eyeliner, gele basis/concealer, mascara en poeder). Het is gewoon echt troep. Het is allemaal erg goedkoop, maar ik kan er gewoon allemaal niks mee. Gelukkig maakte die oogschaduw het goed.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:06

Ik drink bijna nooit thee en nooit koffie. Vooral melk, water en niet koolzuurhoudende frisdrank. Dus vind het echt (...) dat mijn tanden zoveel vlekjes hebben. Al zijn ze 'achter' die vlekjes best mooi wit. Dus hoop dat het verschil tussen de vlekjes en de tanden zelf een beetje verdwijnt. Als ik zo'n kuur om het half jaar moet doen zou dat al super zijn, dat is maar 60 euro per jaar: 5 euro per maand.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:18

Ik wil ook mijn tanden laten bleken, dus ben benieuwd nast je review over de strips cyella!! :)

ik heb vooral veel dingen van urban decay en sleek, maar ook mac, rimmel London, en sommige andere merken heb ik ook nog wel wat van :j

ik ben op t moment mijn haar aan het verven, en Dan maar weer eens uitzoeken welke kleuren make up daar leuk bij staan :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:05

hebben jullie nog tips voor oogschaduw die snel vervaagt en 'bijeen kruipt' in een lijntje op mijn ooglid? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:08

Oogschaduw basis :)

Ik heb wel wat dingen van mua, de oogschaduw paletten zijn best prima en de fixing spray ook :)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:22

De eye shadow primer van urban decay is heel fijn :D

en ja de paletten van mua zijn wel okay idd :j daar heb ik er ook twee van :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:44

Eventjes over beautybay:
'You can also pay via PayPal if your order is delivered to the UK, Germany and the Netherlands and the order value is over £35.' :)

Overigens, als je bij bijv een product zoals Dipbrow Pomade op Delivery en Returns klikt, dan kun je zien dat ze gewoon naar Nederland versturen :D :D

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:07

Ik ben aan het twijfelen om het hier te kopen:
http://www.whitestrips-voordeel.nl/
Er zijn geen reviews beschikbaar van deze winkel op internet, maar wat me laat twijfelen is de niet professionele opmaak en dat er alleen een e-mail adres in de contact gegevens staat. In andere online winkels is het meteen 15 euro duurder.

Ben terug van mijn shopping spree (:

Heb de foundation en concealer van MUA gekocht en éindelijk een kleur die wel goed is. Heb wel gemerkt dat hij niet bijster dekkend is dus denk dat ik hem over mijn catrice foundation heen ga doen. Concealer heb ik nog niet gebruikt. Verder heb ik een bronzer/highlighter(zat ook concealer bij, maar die ga ik niet gebruiken) set gekocht en waar ik het meeste blij mee ben: De lipgloss. Blijft echt goed zitten en heeft een mooie kleur!
Hier met de MUA foundation + Primark Mascara en de nieuwe lipgloss:
http://i.imgur.com/3kJPhUT.jpg

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:18

Ik wil eigenlijk foundation, of een bb cream gaan gebruiken, maar ben zo bang dat het gewoon niet goed gaat bij mij en ik het er fake laat uit zien.
Ook nog een probleempje, ik heb echt wallen, nog erger sinds mijn kaakoperatie en wat ik ook doe, het lijkt enkel erger te worden...

Cyella: Mooi! Zeker de foundation, kan het niet helemaal zien omdat het een beetje onscherp is, maar ziet er erg natuurlijk uit! Ook erg mooie kleur van lipgloss.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 18:19

Meiden, mag ik even bij jullie uithuilen? Ik ben diep geraakt in de nostalgie.

Mary Kate Olsen heeft d'r gezicht verbouwd. |(