Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ware teleurstelling hier.
Ik kwam thuis en er stond een tas van Rituals op tafel dus ik, naïef als ik ben, dacht nog 'ah wat lief, hij heeft een cadeautje voor me'. Maar nee, meneer zijn deo en douchefoam waren op.
DideH schreef:Jolien87 schreef:Ware teleurstelling hier.
Ik kwam thuis en er stond een tas van Rituals op tafel dus ik, naïef als ik ben, dacht nog 'ah wat lief, hij heeft een cadeautje voor me'. Maar nee, meneer zijn deo en douchefoam waren op.
Misschien heb je nu wel een goede hint gegeven voor de volgende keer?
Sharani schreef:Meld me hier ook even. Kocht zo af en toe wel eens wat bij rituals maar pas de laatste tijd echt verslaafd aan de heerlijke producten. Heb bijna de complete Ayurveda collectie en de nieuwe LE vind ik ook erg lekker ruiken.
Jolien87 schreef:Sharani schreef:Meld me hier ook even. Kocht zo af en toe wel eens wat bij rituals maar pas de laatste tijd echt verslaafd aan de heerlijke producten. Heb bijna de complete Ayurveda collectie en de nieuwe LE vind ik ook erg lekker ruiken.
Join the club!
Ik was gisteren in de winkel om een cadeautje te kopen en heb stiekem even aan de nieuwe LE gesnuffeld. Ik vind hem wel erg lekker fris! Maar ik wil toch eerst nog het .e.e.a. opmaken anders blijft dat weer staan en dat vind ik zonde.