Zwitsal: als de epilator niet het risico zou lopen om niet meer schoon te worden dan zou ik zeker gebruik maken van je tip, maar ik ben bang dat het goedje er niet meer af gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simone0308 schreef:Voor de mensen die pfb Vanish gebruiken: gaat jullie huid er ook zo van vervellen?
Ik gebruik het nu ong 2 weken en het is echt verschrikkelijk, de vellen hangen eraanik geef mijn oksels nu maar even rust, want het deed de laatste keer echt zeer toen ik het erop deed.. Nog meer mensen daar last van? Ben er verder wel blij mee, heb veel minder last van ingegroeide haren.
Jolien87 schreef:Simone0308 schreef:Voor de mensen die pfb Vanish gebruiken: gaat jullie huid er ook zo van vervellen?
Ik gebruik het nu ong 2 weken en het is echt verschrikkelijk, de vellen hangen eraanik geef mijn oksels nu maar even rust, want het deed de laatste keer echt zeer toen ik het erop deed.. Nog meer mensen daar last van? Ben er verder wel blij mee, heb veel minder last van ingegroeide haren.
Dat is wat Vanish doet, het is een scrub die dode huidcellen verwijdert en dus ook voor losse velletjes kan zorgen. Dit voorkomt dus het ingroeien van haartjesIk rub er nu iedere douchebeurt goed overheen met een washand zodat het mooi "schoon" blijft.
De eerste dag nadat ik weer geëpileerd heb merk ik dat het wel prikt en kan branden. En het stinkt.
Citaat:Breng met de handige roller een dun laagje PFB Vanish aan op de onthaarde huid. Niet inwrijven of van de huid afspoelen.
Voor het beste resultaat brengt u PFB Vanish aan na het ontharen en vervolgens dagelijks 's ochtends & 's avonds, ook al scheert u zich niet dagelijks. Wanneer PFB Vanish is gedroogd kunt u bodylotion, gezichtscrème, eau de toilette e.d. gebruiken