Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik zou persoonlijk dan eerder voor "I've survived" of liever nog "I survived" gaan. Vind beide zinnen krachtiger overkomen en ik vind het woord "have" ertussen persoonlijk niet zo mooi.
_Loveshorses schreef:Ik meld me hier ook even, als 15 jarige meid.
Ik denk er al een tijd aan om een tattoo te laten zetten, maar wel pas als ik 18/19 ben.
Dan weet ik zeker wat ik écht wil en dat ik geen spijt ga krijgen. Ik heb dus nog 3 jaar om over het ontwerp na te denken.
Ik denk aan de zin; 'I have survived'
Waarschijnlijk óf op mijn pols, maar ik weet nog niet welk beroep ik wil gaan doen dus ben bang dat het later niet mag, óf langs mijn litteken op mijn rug.
Ik heb meer als een jaar geleden een rugoperatie gehad die erg risicovol was, daarom de zin I have survived, ik denk er al een jaar aan en het lijkt me nog steeds een mooi ontwerp.
Heeft iemand nog anderen ideeën voor dit concept, onderwerp? Laat maar weten!
_Loveshorses schreef:Emmaa_ schreef:Ik zou persoonlijk dan eerder voor "I've survived" of liever nog "I survived" gaan. Vind beide zinnen krachtiger overkomen en ik vind het woord "have" ertussen persoonlijk niet zo mooi.
Daar zat ik ook aan te denken, maar wist niet of het grammaticaal correct was. ''I survived" vind ik ook erg mooi, dankjewel!
Lauraa90 schreef:_Loveshorses schreef:Ik meld me hier ook even, als 15 jarige meid.
Ik denk er al een tijd aan om een tattoo te laten zetten, maar wel pas als ik 18/19 ben.
Dan weet ik zeker wat ik écht wil en dat ik geen spijt ga krijgen. Ik heb dus nog 3 jaar om over het ontwerp na te denken.
Ik denk aan de zin; 'I have survived'
Waarschijnlijk óf op mijn pols, maar ik weet nog niet welk beroep ik wil gaan doen dus ben bang dat het later niet mag, óf langs mijn litteken op mijn rug.
Ik heb meer als een jaar geleden een rugoperatie gehad die erg risicovol was, daarom de zin I have survived, ik denk er al een jaar aan en het lijkt me nog steeds een mooi ontwerp.
Heeft iemand nog anderen ideeën voor dit concept, onderwerp? Laat maar weten!
Mijn zusje heeft ook een hele zware operatie aan haar rug gehad en nu een litteken van nek tot staartje, toevallig zag ik een tijd terug een geweldige plek voor zo'n tattoo op internet die ik heel gaaf vond voor haar. Voor jou misschien ook wel mooi! De tekst liep recht over de ruggengraat naar beneden toe, dus verticaal. Ik zal morgen eens kijken of ik hem kan vinden. Ik weet overigens niet hoe het zit met tatoeëren en littekens, bij mijn zusje zou hij op het litteken moeten komen als ze het op haar ruggengraat zou doen. I survived vind ik ook een hele mooie tekst in jou geval!
Yv_ schreef:Hoe is het resultaat eigenlijk bij een tattoo over een litteken?
Yv_ schreef:Ik zag het net inderdaad op google, hartstikke mooie resultaten ook. Ik was er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het niet kon of niet mooi werd, omdat het dikker weefsel is. Maar zie erg mooie resultaten. Ik heb een oerlelijk en flink litteken op mijn knie zitten die ook echt na 10 jaar gewoon nog steeds alle kleuren van de regenboog verkleurt en zou daar wel iets overheen willen. Hmm, miss toch eens informeren. Hoe zit het met "pijn"? Meer/minder?
VisibreTeam schreef:Mooi Ivonka!
I Survived klinkt idd veel sterker en daadkrachtiger
Mijn tatt staat ook over littekens heen, maar die zijn al vrij ver weggetrokken en ondiep, alleen nog maar hier en daar een wit lijntje, heb niks geks gezien in mn tattoo
Goh, heb even een vraagje, is het normaal dat mijn tattoo na 2 uurtjes al geen pijn meer doet?Heb hem dan dinsdag laten kleuren, maar voel er echt niks meer van, ook niet als ik hem aanraak of douche, de huid voel ik nog wel
Met lijnen zetten heb ik er dik een week last van gehad dat elke aanraking zeer deed....