Lennox schreef:Welkom teurg amintah, bij jou is het ook heftig zo te lezen. Is een reden voor je miskramen? Ik hoop voor jou ook op snel een blijvende zwangerschap. Ik heb wel een paar keer licht positieve testen gehad maar dan werd ik korte tijd daarna toch ongesteld. Geen idee of dat dan toch mis is gegaan of dat ik nog een licht positief testte op de pregnyl (hoewel dat eigenlijk niet meer zou moeten kunnen dan).
Jammer genoeg geen reden gevonden, ze hebben alle mogelijke testen gedaan dat ze maar konden doen..
Ons eerste was brute pech (1 kans op 1000 ... )
2e was een biochemische zwangerschap (4 dagen zwanger een positieve test en dan was het gedaan) en toen zei de gyn "goh dat komt bij 7 op de 10 vrouwen voor"
3e is het hartje gestopt op 8w2d.. en bloedstolling die niet denderend was (maar ook niet alarmerend slecht.. )
4e was op 6 weken een vruchtzak met dooier die voor de rest leeg bleef... (was ook buiten proportie gegroeid)
Vermits het 4x anders was zeggen ze al vrij snel "brute pech"...
Ondertussen bij een acupuncturist gegaan & osteopathie. De osteopaat zag al dat mijn bekken scheef stond & dat het heiligbeen dusdanig vast en verkeerd zat dat het de doorbloeding naar de baarmoeder blokkeerde. (Wss van eens heel hard op mijn poep te vallen toen ik van een paard viel, oeps )
De gyn zei dat als we 6 maanden nu zonder resultaat hebben, dat we terug mochten komen. Volgens mij gaan ze dan IVF gaan voorstellen :/