[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosannee_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 18:30

Linda, ik zou toch zeker om een andere kapster hebben gevraagd, eerst je piercings afkraken en daarna ook nog over je haar kleur beginnen. Dat mens moet gewoon dr werk doen.

Wauw, navel 6 tot 9 weken, was het maar zo..

Ik heb van die vlechtjes laten maken in mn haar in het buitenland, daar zijn ze nog al hardhandig in en ze kon nou ook niet zo goed engels dat ik dr uit kon leggen of ze niet steeds tegen me oor aan wou slaan :') gelukkig duurde het maar 5 min.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:33

Had het eerst even opgezocht voor ik dat poste en op de eerste site (http://www.piercingplek.nl/Piercing.html) stond dus 6-9 weken. Maar ik zie dat andere sites inderdaad 6-9 maanden zeggen. Mijn fout!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:36

Ik zeg altijd dat ik een helix heb, scheelt weer een rood oor. En een rode kapper want ze balen altijd wel als ze miskammen. :+

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:22

joyce2 schreef:
goldenarrow schreef:

Houd er wel rekening mee dat de genezingstijd van een navelpiercing 9 maanden tot een jaar is.Daarna mag er ook pas gewisseld worden.Ziet hij er van buiten goed uit,hoeft dat van binnen niet zo te zijn. En wat ik nog weet had je dochter haar navelpiercing nog niet zo lang :)

Ik weet niet van welke piercer je die informatie hebt gekregen, maar als ze dat in die zaak echt adviseren, kan je daar beter niet meer komen...

Dat zei de piercer waar dochterlief geweest is ook hoor

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:49

Wat zei de piercer,6 tot 9 weken?

Als dat zo is,absoluut niet opvolgen. 6 tot 9 maanden,beter nog 9 maanden tot een jaar.

Edit: Ik zie nu net in je laatste post trouwens dat je GoldenArrow,mijn quote hebt gegeven, en daarna de post van Rosanne. Rosanne heeft hier niet zo op gereageerd maar op de originele post van GoldenArrow. Dat als een piercer 6 tot 9 weken adviseerde,je daar beter niet meer kunt komen. :o

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:22

ze zei 6 tot 9 maanden
yvonnedv schreef:
Het is toch "normaal" dat het bovenste bolletje er af kan?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:54

Bij mijne heeft het ook ruim een jaar geduurd voor ik überhaupt de meeste andere piercings kon verdragen..

In principe kunnen bij de meeste beiden los maar meestal zitten de onderste/in veel gevallen grootste sterker aangedraaid/gelijmd(?) ofzo. Ik heb er een paar waarbij de onderste ook los kan maar meestal inderdaad alleen de bovenste. Tenzij je er zo een groot figuur hebt die zeg maar over je hele navel valt maar aangezien ze hem dus nog niet zo lang heeft (?) neem ik aan dat je die niet bedoeld.

Als ze hem sowieso pas net heeft zou het ook kunnen dat de piercer hem behoorlijk strak heeft aangedraaid (als er in beide geen beweging zit) kun je het evt met een theedoek en/of tangetje proberen of terug gaan naar de piercer.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:05

yvonnedv schreef:
joyce2 schreef:

Ik weet niet van welke piercer je die informatie hebt gekregen, maar als ze dat in die zaak echt adviseren, kan je daar beter niet meer komen...

Dat zei de piercer waar dochterlief geweest is ook hoor

Sorry, foutje! Dacht dat ik die van 6 tot 9 WEKEN had gequote

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:58

Het ziet er naar uit dat ik na 2 jaar wachten tot ik oud genoeg was eindelijk een piercing mag nemen wanneer ik 18 ben komende maand. Heb er echt zo veel zin in. *\%/*

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:27

Wat wil je laten zetten Dominique?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:30

Nog geen idee. Iets in m'n gezicht maar heb werk dus moet het kunnen verbergen :P Was aan een septum aan het denken :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:32

Ik las even terug en zag dat je een neuspiercing wou? Ben benieuwd, nieuwe piercings zijn altijd leuk!

Septum is wel wat makkelijker te verbergen, weet niet wat voor werk je hebt?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:37

Arghh, de piercingshop heeft een actie. Alle piercings laten zetten voor 20 per stuk.. Moet aan de verleiding weerstaan....

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:38

Ja, denk ook dat ik voor septum ga! Maar wil ooit wel nog een neuspiercing, zo'n ringetje vind ik wel mooi :D
Ik werk bij Oil & Vinegar dus moet wel een beetje netjes uit zien. Niet dat piercings niet netjes zijn maar denk niet dat mijn baas die bij de winkel vindt passen :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:40

goldenarrow schreef:
Arghh, de piercingshop heeft een actie. Alle piercings laten zetten voor 20 per stuk.. Moet aan de verleiding weerstaan....

Ik ben blij dat ik niet weet welke shop dat is. :')

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:42

goldenarrow schreef:

Oeh.. Welke shop is dat? :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:52

Rising Bastards in Nijmegen :) De actie is vandaag en morgen geldig.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:40

Ik kijk ook voor het eerst op een piercingwebshop hoor... :+ Kost niks eigenlijk! *bedwingt insla-dwang*
Ik heb alleen geen idee welke maat ik dan zou moeten hebben voor m'n neuspiercing, als ik een ringetje wil.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:06

Blacky94 schreef:
Bij mijne heeft het ook ruim een jaar geduurd voor ik überhaupt de meeste andere piercings kon verdragen..

In principe kunnen bij de meeste beiden los maar meestal zitten de onderste/in veel gevallen grootste sterker aangedraaid/gelijmd(?) ofzo. Ik heb er een paar waarbij de onderste ook los kan maar meestal inderdaad alleen de bovenste. Tenzij je er zo een groot figuur hebt die zeg maar over je hele navel valt maar aangezien ze hem dus nog niet zo lang heeft (?) neem ik aan dat je die niet bedoeld.

Als ze hem sowieso pas net heeft zou het ook kunnen dat de piercer hem behoorlijk strak heeft aangedraaid (als er in beide geen beweging zit) kun je het evt met een theedoek en/of tangetje proberen of terug gaan naar de piercer.

Het gaat niet over de piercing die ze nu heeft het gaat over een piercing die ik via ebay voor haar besteld heb voor als de boel echt genezen is.
Ik heb net een tangetje gepakt en idd het bovenste bolletje ook los gekregen.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 15:24

Ik krijg net via bokt een email van iemand of ik een CH heb en een balletje of staafje? :')
Die bokker bestaat alleen niet meer. En ik heb er geen eens een. Iemand anders hier ook zon bericht gehad?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 15:36

Wel een paar maanden terug een email (?) van een of andere gozer die niet actief was op bokt maar aan de hand van zn profiel wrs wel al rond de 40 was..

Edit; zn email zegt 1975 en zn profiel 38 maar zn profiel kan ik dus wel gewoon nog vinden.. is vanmiddag nog online geweest maar lijkt alleen geen berichten op t forum zelf te plaatsen.. ik heb t maar gewoon genegeerd :')

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 15:45

Ik ben het vochtbultje bij mijn helix een week geleden gaan aanstippen met tea tree oil, heb het idee dat hij goed kleiner aan het worden is nu :)
Zou over een tijdje graag een rook erbij willen. Alleen ik twijfel in welk oor.. eerst wist ik zeker rechts (helix zit links, mooi in evenwicht enzo), maar nu denk ik dat links erbij ook leuk is. Wat zouden jullie zeggen :P ?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:15

Ik zou links leuker/mooier vinden! Hou er niet van als t in evenwicht is. :D

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:26

Nee toch he! Ik begin om te slaan naar links. Thanks voor je mening :D heb net ook even een foto van mn oor gemaakt en stipjes gezet, vind hem leuk bij mijn helix.
Wel eerst even een keer bloed doneren, anders mag dat weer 6 maanden niet, ook zo jammer.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:00

Zat even terug te lezen.. hoe staat t met je tragus? Of is die van de baan? :D
Ik heb links 2 helixen en een tragus en rechts een dubbele conch. Lekker niet in evenwicht. Love it. Komt ook verder niks bij. :D