Ja dat weet ik, maar dan nog goedkoop! Ik heb zo'n 13eu per potje betaald (15ml), dit is dan wel 10ml, maar ben toch uitgekeken op een kleur voordat ik hem op maak. Maar jij hebt ook ervaring met dit merk dus? Vind de spring collectie kleuren wel erg leuk namelijk en lees positieve dingen online.
Ik wil graag met gel gaan werken maar ga dit wel dmv een opleiding doen. Nu zit ik alleen te kijken waar ik dit ga doen, heb bij studieplan wel iets gezien is zoiets aan te raden?
Studieplan is toch vnl theoretisch? Waarom zou je een vak gepbasseerd op praktijkervaring in theorielessen willen doen?
xDon
Geplaatst: 09-07-13 11:16
Nee het is veel praktijk maar ''zonder'' leraar zeg maar. Ik weet niet of ik dat nou echt wil namelijk, er is niemand die je dan kan zeggen wat je beter moet doen en waar je beter op moet letten. Kan het ook bij mijn oude nagelstyliste doen maar dat scheelt al snel € 500,00 en omdat ik een huis heb gekocht moet ik wel een beetje op de centen letten
Dus ik ben in dubio.
Denk zelf dat het namelijk onder echte begeleiding stukken beter is dan alleen maar lezen en niets kunnen vragen....
Oh over het verkleuren had ik neiteens gedacht.. Vond meer die ribbels onwijs opvallen.. Als een normale lak dat bij me doet, pak ik die lak niet (meer). Gezien vinylux een aardig stukkie duurder is...?