Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julia schreef:Loesss schreef:Haha Bulldog schouders.
Ik wil daarnaast graag ook nog iets anders doen, maar dat staan mijn heupen niet toe nu.
Ooh level 2 ga je dan nog grotere problemen krijgen Karin. Ik heb met mijn hypermobiele polsen erg last van die plankposities. Moet ik nog iets op verzinnen!
Plankpositie kan je ook steunen op je ellebogen?
Wendy1978 schreef:Spoiler:
ik ben vanaf woensdag al niet meer naar toilet geweest![]()
KarinvdM schreef:Julia schreef:Ik ben vandaag begonnen met flesjes van 500 ml. Dat is geen probleem. Ik moet nog wel iets gaan verzinnen dat wat zwaarder is.Kan je die gewichten wel goed vasthouden eigenlijk?
Aranel schreef:Dag 15 zit er hier ook opNouja, niet helemaal maar goed. Heb vannacht maar iets meer dan 5 uur geslapen (stomme red bull...) en dat kan ik echt niet hebben (lag ook pas om kwart over 4 in bed en heb nog niet veel gegeten). Halverwege brak het zweet me overdwars uit en werd ik duizelig en misselijk
Heb dus de laatste cardio en buikspier niet gedaan, morgen weer een dag hoor.
Zo eerst maar eens even wat zoets eten
Dianta schreef:Wendy1978 schreef:Spoiler:
ik ben vanaf woensdag al niet meer naar toilet geweest![]()
Ga je normaal al moeilijk? Ik ga zo'n twee tot vijf keer per dagMaar ik heb wel een spastische darm.. Gisteren weer een 'spastische aanval' gehad, stond de weegschaal deze morgend op -1,1kg.
Men bilspieren zijn stijf van de lunges, voelt lekkerNo pain, no gain!
NeverGiveUp schreef:Raponsje schreef:Er zijn ook genoeg meisjes met uitstekende heupbotten die voldoende en gezond eten maar niet makkelijk aankomen.
Als die meisjes gewoon gezond en voldoende eten en lekker in hun vel zitten dan is dat ook helemaal prima toch?
Dat is natuurlijk waar, ik vind dat alleen niet mooi
Ik ga zometeen met mijn mams sixpacken
phormicola schreef:Anoniem schreef:Hi allemaal! Ik ga vanaf februari met jullie meedoenHoef niet af te vallen (61 kg bij 1.81m) maar wil wel graag nog wat strakker worden. Maak me alleen zorgen: krijg je geen enorme bulkspieren van die oefeningen?
Ja, je gaat eruit zien als de Hulk, alleen niet groen