Van de week was ik minder fit (verkouden, nu nog steeds) en toen kon ik gelukkig gewoon keihard door. Ik baal er wel van dat ik vandaag niet kan sporten, heb gisteren wat lekkers gehad en dat wilde ik vandaag wel min of meer weg trainen maar dat kan ik wel vergeten. En avondeten was ook al niet zo heel gezond. Nouja, vanavond niks lekkers voor mij en water drinken.
En morgen heb ik verjaardag van mijn oma... dat is wel écht een mega uitdaging... (en ik kan nooit nee zeggen tegen wat lekkers! Toch maar proberen.)
Ik had graag willen plaatsen dat ik vandaag dag 10 had afgerond! Maar helaas planning in de soep dus ik moet nog.. Zat ook te overwegen een dagje over te slaan omdat zo lekker op de bank zit. Maar een paar pagina's van dit topic lezen en ik ben weer gemotiveerd! Wel nog even mijn eten laten zakken!
Trouwens, ik wil jullie alvast op het hart drukken om goed op jullie polsen te letten bij level 2. Ik doe heel voorzichtig en ze doen echt pijn tijdens de workout. Ik weet niet of dat door m'n hypermobiliteit komt, maar voor het geval dat... pas op jezelf
asjemenou
Geplaatst: 12-01-13 21:26
Ik heb net dag 1 gedaan. Conclusie: Er zit erg veel stof in mijn vloerkleed.
RoosG
Geplaatst: 12-01-13 21:26
Ik ga me nu van de bank af schoppen en aan dag 3 beginnen!
Talisa
Geplaatst: 12-01-13 21:27
Will do Phor! Ik mag maandag aan level 2 beginnen
Haha asjemenou, lekker het stof uit je kleed gesprongen?
Bij sommige dingen dacht ik wel, volgens mij doe ik iets fout want dit gaat wel heel makkelijk. En dan deed dat vrouwtje even voor hoe je het niet mocht doen, en dan was het toch wel een stukje zwaarder!
xEliesx
Geplaatst: 12-01-13 21:49
Goed bezig allemaal!
Ik heb net dag 3 afgerond! Gaat erg goed, maar mijn kuiten.. pfff die voel ik wel zeg. Al dat gehups
Aranel
Geplaatst: 12-01-13 21:50
asjemenou schreef:
En met de push ups, die ik niet kon, weer lekker ingeademd.
Even ego post: ik heb nu een taille broek aan die een paar weken terug erg stak zat, heb m nu aan en hij past goed
Vandaag hele drukke dag gehad met werk (hectisch heen en weer rennen) en paardrijden (buikspieren trainen met doorzitten). Pas om half 8 thuis maar toch braaf dag 5 geshred. Trots op mezelf! Vriendje heeft af en toe gespiekt maar hij heeft alleen maar respect voor me en heeft me niet uitgelachen.
Voor de hoofd en buikpijntjes hier, beterschap! Als je ziek bent moet je zeker niet gaan sporten.
Voor alle die hards, goed bezig We worden steeds fitter.
Mrijn
Geplaatst: 12-01-13 22:05
Yeah, ik ben snds net ook een shreddy. Dag 1 ging me vrij makkelijk af. Pushups a la Anita, maar de rest ging goed. Ik heb alleen wel last van mijn tenniselleboog, maar dat magde fysio dinsdag gaan oplossen. Ik laat me door 1 zo'n klein gewrichtje niet zo'n goddelijk lijf door mijn neus boren
Ik heb alleen 1 klacht... Ik had mezelf een heerlijke koffie met super gezonde muffin beloofd na het sporten, maar de gedachte aan koffie alleen al maakt me misselijk. Ik houd het dus maar bij water. Ik eet daar een fantastisch ijsje bij dat bestaat uit bevroren banaan, rauwe cacaopoeder en een klein beetje honing. Super gezond en het smaakt echt naar volvet roomijs!
Winged
Geplaatst: 12-01-13 22:06
Zo, ik heb de boel weer overleefd. Morgen nog 1 dag level 1. Maandag over op level 2. Maar nu eerst: Douchennnn
Het ging ook wel heel erg lekker dus heb nog maar wat extra gedaan
Rebel_Jits
Geplaatst: 12-01-13 22:15
Vandaag standje hardcore geprobeerd bij de buikspieroefeningen (verder omhoog komen, armen meer over je hoofd heen hangen). And it felt goood
We beginnen maandag allemaal met level 2, wooo!
Marja
Geplaatst: 12-01-13 22:20
Zo, zit met een groot glas water na te puffen van dag 3... Beetje trillerig nu, maar ik had wel het idee dat het me makkelijker afging dan gisteren. Fijn, hoop dat de spierpijn ook wat minder wordt iedere keer. Heb ontdekt dat je je buikspieren werkelijk bij bijna alle bewegingen gebruikt haha!
Oh ja, en ik voel me lekker en trots dat ik dit gewoon 30 dagen ga doen in combi met gezonder eten, en iedere dag of hardlopen of een berg op wandelen met de hond. Na 4 jaar moeten nu eindelijk de zwangerschapskilo's eraf, nu ben ik er echt helemaal klaar mee en wil en ga ik terug naar m'n oude figuur. Het figuur dat bij me hoort, want ik wil weer fit en slank zijn en een maatje M uit een rek pakken zonder daarna te beseffen dat het op het moment een L of XL moet zijn.
Estera
Geplaatst: 12-01-13 22:21
Yep, ik ook maandag. Ik heb vanochtend de stal uitgemest en daarna gelijk geshred. Ik moet er echt niet aan denken om nu nog te moeten!
Tootz
Geplaatst: 12-01-13 22:37
asjemenou
Aranel! wat goed!!!! Ik was vandaag ff in de stad voor nieuwe dingen en ook bij mij zit alles weer net wat leuker!!!!! Had altijd van die kwabjes op mijn rug bij mn bh bandje zeg maar : foetsie! ik voel me echt veeeeel minder fatsig, kwam dit keer ook eens niet depressief terug uit de stad
Alle nieuwelingen Welkom en sterkte de komende 2 dagen!
Mrijn dat klinkt als een super toetje bedankt voor de tip!
Halleluja! That was it for level 1!!!
resultaat na 12 dagen gezond eten waarvan 10 dagen shredden: -1,7 kg! (ik heb gisteren voor het eerst gemeten dus volgende week ook het resultaat in centimeters hoop ik!)
ik is trots op mezelf! en ik ga mezelf nu trakteren door mijn bubbelbad uit te proberen (ik woon hier nog maar 7 maanden en heb hem serieus nog geen 1x gebruikt )
owja ik weet niet meer wie het vroeg maar ik heb in de stad gekeken voor dvd's van Jillian maar helaas, ben geen enkele sport dvd tegenkomen.... dus dat wordt toch online.... ik heb helaas geen creditcard dus de optie amazon valt voor mij helaas af... iemand misschien nog iedeeen? (misschien dat ik raponsje hier nog even over contact.... )
Laatst bijgewerkt door Tootz op 12-01-13 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lorette_
Geplaatst: 12-01-13 22:38
Goed bezig, dames!!
Ik vroeg me af of de 30 day shred zou kunnen helpen tegen ongelijke armbespiering als ik in mijnslappe arm een gewichtje zou houden en in mijn sterke arm niet?
Ik ben rechts, dus die kant is meer ontwikkeld, maar sinds mijn gebroken arm is de bespiering wel heel erg ongelijk. De paarden staan aan huis, dus ik heb elke dag genoeg te doen, daardoor ben ik ALLES met rechts gaan doen. Ik probeer de jerrycans al met links te tillen, maar het gaat zoveel sneller als ik rechts wat meer belast, dus dat is zo verleidelijk.
Het moet alleen niet zo zijn dat ik door het verschil in gewichten mijn hele lijf scheef trek... Of dat ik links blesseer door eventuele overbelasting.
Eventueel foto's voor de beeldvorming, maar die zijn een beetje raar om online te zetten.
Rebel_Jits
Geplaatst: 12-01-13 22:41
Lorette: ja hoor, kan prima. Pak dan bijv. 1 kg voor links en niets of gelijk gewicht voor rechts. En verder inderdaad meer met links doen in je dagelijks leven, zoals je zelf zegt. Dan zou het snel genoeg bij moeten trekken.
Tootz: geniet van je bubbelbad! Je hebt het echt verdiend na level 1
Dee_Es
Geplaatst: 12-01-13 22:47
Ik dacht dat je dan juist met gelijke gewichten moet werken. Je slappe arm moet dan toch al harder werken dan je sterke arm. Ben bang dat je anders jezelf alleen maar schever maakt. Wie in dit topic had nou een fysiotherapeute-mama? Misschien dat die het weet.