Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperrr schreef:Na jarenlang nadenken ben ik er eindelijk over uit wat voor tattoo ik precies wil en waar! Nu nog moed verzamelen om een shop binnen te stappenNiemand heeft zeker een idee voor een goede shop in Sydney? haha
Kim90 schreef:Desty schreef:Wauw, ik vind dat juist echt prachtig!
Maar ben dan ook een waar blackwork fan
het ging er niet om of het mooi was of niet, maar om de kankerverwekkende stoffen in zwart
( als je op mijn post reageerde tenminste)
aslo schreef:bron Nu.nl: RIVM wil onderzoek gif in tatoeages
AMSTERDAM - Er moet worden onderzocht of inkt in tatoeages net als in Duitsland giftige stoffen bevat. Dat vindt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), meldt de NOS donderdag.
Uit een Duits onderzoek zou blijken dat in bijna alle zwarte inkt die voor tatoeages wordt gebruik kankerverwekkende stoffen zitten. Het gaat onder meer om PAK's, die ook in uitlaatgassen zitten en cellen beschadigen.
Kim90 schreef:ben ik blij dat ik een lijnen loos kleurplaatje op mijn zij heb zitten, met amper zwart![]()
niet zo grappig als je er zo uitziet trouwens...
[ Afbeelding ]
ben beniieuwd of het echt waar is..
MelanieB schreef:aslo schreef:bron Nu.nl: RIVM wil onderzoek gif in tatoeages
AMSTERDAM - Er moet worden onderzocht of inkt in tatoeages net als in Duitsland giftige stoffen bevat. Dat vindt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), meldt de NOS donderdag.
Uit een Duits onderzoek zou blijken dat in bijna alle zwarte inkt die voor tatoeages wordt gebruik kankerverwekkende stoffen zitten. Het gaat onder meer om PAK's, die ook in uitlaatgassen zitten en cellen beschadigen.
Alsjeblieft zeg. Tegenwoordig krijg je echt overal kanker van. Je kan je poot nog niet uitsteken voor een of andere professor schreeuwt dat je er mogelijk kanker van krijgt..
casperrr schreef:Na jarenlang nadenken ben ik er eindelijk over uit wat voor tattoo ik precies wil en waar! Nu nog moed verzamelen om een shop binnen te stappenNiemand heeft zeker een idee voor een goede shop in Sydney? haha
Sok schreef:Indd.. Doe mij dan maar kanker bij die tattoo die ik mooi vind. Dood gaan we toch.