[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:35

Ging via radio538... Maar uiteindelijk deden ze het toch maar niet.. Want als een vent mij van achteren zou nemen, zou ie spontaan slap worden! Aldus Kim en Martijn :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:36

Hahahahahah :') dusss....

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:37

Het scheelt dat ik gay ben.... :') hahahaha

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:43

:))

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 02:04

Na jarenlang nadenken ben ik er eindelijk over uit wat voor tattoo ik precies wil en waar! Nu nog moed verzamelen om een shop binnen te stappen :+ Niemand heeft zeker een idee voor een goede shop in Sydney? haha

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:35

bron Nu.nl: RIVM wil onderzoek gif in tatoeages
AMSTERDAM - Er moet worden onderzocht of inkt in tatoeages net als in Duitsland giftige stoffen bevat. Dat vindt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), meldt de NOS donderdag.
Uit een Duits onderzoek zou blijken dat in bijna alle zwarte inkt die voor tatoeages wordt gebruik kankerverwekkende stoffen zitten. Het gaat onder meer om PAK's, die ook in uitlaatgassen zitten en cellen beschadigen.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:41

ben ik blij dat ik een lijnen loos kleurplaatje op mijn zij heb zitten, met amper zwart :+

niet zo grappig als je er zo uitziet trouwens...
Afbeelding

ben beniieuwd of het echt waar is..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:19

Wauw, ik vind dat juist echt prachtig!
Maar ben dan ook een waar blackwork fan

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:50

casperrr schreef:
Na jarenlang nadenken ben ik er eindelijk over uit wat voor tattoo ik precies wil en waar! Nu nog moed verzamelen om een shop binnen te stappen :+ Niemand heeft zeker een idee voor een goede shop in Sydney? haha

http://kaleidoscopetattoo.com.au/ ;)

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:57

Desty schreef:

het ging er niet om of het mooi was of niet, maar om de kankerverwekkende stoffen in zwart

( als je op mijn post reageerde tenminste :o )

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:59

Kim90 schreef:
Desty schreef:

het ging er niet om of het mooi was of niet, maar om de kankerverwekkende stoffen in zwart

( als je op mijn post reageerde tenminste :o )

Niet specifiek, meer op de foto!

Hoorde het toevallig ook op het nieuws inderdaad. Maar ja, volgens mij kunnen wij niet meer kanker vrij leven.. Heel kort door de bocht

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:08

aslo schreef:
AMSTERDAM - Er moet worden onderzocht of inkt in tatoeages net als in Duitsland giftige stoffen bevat. Dat vindt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), meldt de NOS donderdag.
Uit een Duits onderzoek zou blijken dat in bijna alle zwarte inkt die voor tatoeages wordt gebruik kankerverwekkende stoffen zitten. Het gaat onder meer om PAK's, die ook in uitlaatgassen zitten en cellen beschadigen.

Alsjeblieft zeg. Tegenwoordig krijg je echt overal kanker van. Je kan je poot nog niet uitsteken voor een of andere professor schreeuwt dat je er mogelijk kanker van krijgt.. :n

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:08

Die foto hierboven, hele lichaam onder tattoo, vind ik niet mooi :n

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:25

Kipzel schreef:
Joy gemaild voor een afspraak :D

Tof! :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:11

Kim90 schreef:
ben ik blij dat ik een lijnen loos kleurplaatje op mijn zij heb zitten, met amper zwart :+

niet zo grappig als je er zo uitziet trouwens...
[ Afbeelding ]

ben beniieuwd of het echt waar is..

Wat ontzettend.. Eh..... lelijk zeg :=

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:17

MelanieB schreef:
aslo schreef:

Alsjeblieft zeg. Tegenwoordig krijg je echt overal kanker van. Je kan je poot nog niet uitsteken voor een of andere professor schreeuwt dat je er mogelijk kanker van krijgt.. :n

Indd.. Doe mij dan maar kanker bij die tattoo die ik mooi vind. Dood gaan we toch. :7

Vind de tattoo's van die vrouw op zich wel mooi, maar er zo helemaal onder zitten zou ik dan weer niet willen :=

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:00

casperrr schreef:

Kaleidoscope Tattoo! Ben er zelf nooit geweest, maar vind het werk van Jin daar echt schitterend! En er zitten er nog meer daar met verschillende stijlen, maken allemaal mooie dingen volgens de foto's. ;) Weet niet wat je precies voor tattoo wil?

http://kaleidoscopetattoo.com.au/

Jin: http://kaleidoscopetattoo.com.au/tattoo/artists/jin/

Oh, Fleur is me voor geweest. :D

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:19

Sok schreef:
Indd.. Doe mij dan maar kanker bij die tattoo die ik mooi vind. Dood gaan we toch. :7

Tot dat je idd met kanker geconfronteerd wordt zoals ik, dan piep je denk ik wel anders. Heb net 3 maanden terug een Pink Ribbon tattoo laten zetten (mijn allereerste) , lees je dit op het nieuws. Erg wrang kan ik je zeggen.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:21

Maar laten we eerlijk zijn.. zou je van de combinatie vissticks en spinazie ook geen kanker krijgen? Of van teveel melk? Of van de neptattoo armbandjes en kettinkjes die we op de basisschool droegen?

Weet niet hoor.. maar ik ben er nog steeds :Y)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:25

Je kan tegenwoordig beter maar niks meer dragen, eten, drinken, tatoeƫren of piercen. Ik denk dat ik me maar opsluit in een bol, of is dat ook niet goed?

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:28

Nee daar ga je ook vast dood van :j

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:30

Wat een prachtige tattoo's komen er hier voorbij zeg! Heel creatief hier en daar. :j

Tot nu toe heb ik tekst tats maar ik wil nu graag een plaatje, het is een venetiaans masker met daar een pauw in verwerkt, dus best ingewikkeld (ik twijfel nog of het kleur of z/w moet worden).

Iemand een suggestie voor een heeeeeele goede shop in NL?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:32

Kipzel schreef:
Nee daar ga je ook vast dood van :j

Bummer :\

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:32

Nee natuurlijk kun je je niet op laten sluiten, maar als je net een borstamputatie, 25 bestralingen en 6 chemokuren achter de rug hebt en nu 'fijn' voor 5 jaar aan de anti hormoontabletten zit, is het wel verdomd l*llig te lezen op het nieuws dat iets wat je na deze periode met een speciale betekenis hebt laten doen, mogelijk ook kanker verwekkend is. Dat daar zo makkelijk over gedacht wordt en er zelfs gezegd wordt 'doe mij maar kanker' tja dan valt dat ff niet helemaal goed.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:39

Aslo, ik snap dat je het zo voelt, maar snap je ook de beredenering van de andere meiden? Tegenwoordig krijg je overal kanker van, ik relativeer het ook.