Alleen maar mooi natuurlijk!
Ik kan pas dinsdag weer lopen, maar goed ik ga vandaag een stuk wandelen dus ik kom wel in beweging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Ik heb zojuist nieuwe schoenen gehaald, verschillende winkels bezocht, en uiteindelijk toch geslaagd. Maar wat ik wel zo flauw vind: TUssen heren en damesschoenen zit gewoon 30 euro verschil!!! Denk dat ik morgen de volgende les ga lopen, vandaag even wat futloos dus ik hou mij even bij 30 day shred en dan morgen lekker rennen. Mag sowieso wel, heb zondag, dinsdag, donderdag gelopen.
Janine1990 schreef:He balen Maartje!!
Goed bezig Itrichta!! Je hebt groot gelijk dat je de les nog eens herhaalt hoor!
Ik heb ook even shirtjes gehaald bij de Action. Een witte met korte mouwen en een grijze met petrol en lange mouwen.
Winged, jammer, maar ik hoop dat ik tegen die tijd dan wel supervrolijke kleurtjes kan kopen, lekker opvallende sportschoen die mooi is, daar hou ik wel van. Motiveert ook!
Wat voor schoenen heb jij gekocht?
vuurneon schreef:Voor het eerst in het donker gelopen, viel mij echt mee![]()
Gemiddelde van 7.6 km/h in 25 minuten, lekker gelopen. Ik kon zelfs nog praten tijdens het lopen dus helemaal goed voor mijn doen. Ook geen last meer van de longen gehad.
vuurneon schreef:Kletsen valt mee op veronica, hooguit een prijsvraag of aankondiging van een nummer haha
Maar ik luister ook later moet ik zeggen, dus geen idee hoe het overdag is.
vuurneon schreef:Voor het eerst in het donker gelopen, viel mij echt mee![]()
Gemiddelde van 7.6 km/h in 25 minuten, lekker gelopen. Ik kon zelfs nog praten tijdens het lopen dus helemaal goed voor mijn doen. Ook geen last meer van de longen gehad.