Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esplendido

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 08:55

Ik moet op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen. Mijn eerste kindje is vanwege een stuitligging met ks geboren. Dus mag vanwege het litteken in mijn bm nooit meer thuis bevallen. Ik vind het wel spannend of ik deze keer wel gewoon mag bevallen of dat het weer een ks wordt.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:06

Ik wilde altijd graag thuis bevallen, maar dat weet ik nu niet meer zeker, gezien ik nu onder behandeling sta van een ziekenhuis een uur van mijn huis, bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis zou ik liever niet heen gaan, ze hebben me daar iets te vaak verkeerd gezeten bij mij

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:07

Ik heb serieus van die hele innesteling geen bal meegekregen... Was zelfs de eerste maand dat ik er niet heilig van overtuigd was dat het gelukt was. Ik vind dat zo bijzonder, dat vrouwen gewoon wel hun ei en innesteling enzo voelen... Merkte het alleen aan de hoeveeheid zin... Na ei een stuk minder zeg maar :=

Suze....goeiemorgen....dacht ik dat bij mij het kwartje laat gevallen was ;-)

Oh en Fantast, helemaal veregten te reageren op jouw posts, arm peerd. Kl*te is dat he, als je maar staat te wachten op mest...Gelukkig goed de nacht door dan. Pffff. Geeft een hoop spanning! Hopelijk voorlpoig even geen gekke dingen meer!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:08

Kennen jullie Friemel ergens van ofzo??

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:11

Ook ik ben al vaker de dupe geweest van dokters (assistentes) die mij bijna vernageld hebben, waarvan er 1 bijna de boel binnen in heeft lopen zieken, mijn gyno schrok ervan, ik heb ook maar één vaste gyno, een man... hele fijne kerel, bevallen doe ik dus ook niet in t ziekenhuis want dan is de kans op een assistente het grootst.

Ik voelde mijn innesteling niet, kwam gewoon eens een dikke vette stuiterbal slijmprop uit zetten :') sorry voor de details :')

Mijn darmen en de baby zijn aan het communiceren geloof ik :') mijn darmen maken zooooveel herrie en ik krijg dan elke keer een schop van de baby :')

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:19

stille mee lezer valt weer binnen :D ik lees altijd wel mee, maar heb nooit zoveel te melden. :')

ik moet in het ziekenhuis bevallen d.m.v. een ks. ik ben trouwens uitgerekend op 29 okt. van een jongen.

maar aangezien het hier ging over piercings.. heeft er toevallig iemand 'ervaring' met tepelpiercings en bv? ik vrees dat het namelijk een heel gedoe wordt om die steeds in en uit te doen voor een voeding. mijn andere piercings overleven het vast wel :j (al heb ik ook zo mijn twijfels bij die micro dermal := )

mijn navelpiercing heeft al 2 zwangerschappen overleefd dus ik neem aan dat dat ding deze zwangerschap ook gewoon gaat overleven. :')

o en diegene die een MD op der hand wilde laten zetten.. ik zou zeggen ; niet doen :n ik heb die ook gehad en het is een erg lastige, beweegbare plaats. bij mij was hij steeds ontstoken en groeide helemaal scheef.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:23

ik heb mijn tepelpiercings eruit gehaald omdat mijn tepels zo'n zeer begonnen te doen, maar hij zal idd in en uit moeten ben ik bang..

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:30

Ik heb ook niks van mijn innestelling mee gekregen hoor, had alleen wel voor mijn menstruatie door dat ik zwanger was.

Baby aan het communiceren met darmen :') komt me bekend voor.
Heb spastische darm, dus ik maak nog al wat lawaai.

Maandag was baby al de hele avond rustig, we liggen in bed en vriend legt hand op mijn buik en meteen een dikke schop er tegen aan., zo lief!
Laatst bijgewerkt door Emori op 08-08-12 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:31

Ik moet in het ziekenhuis bevallen, vanwege medische geschiedenis. Vindt het wel een fijn idee dat er artsen om je heen zijn bij de bevalling. Ik moet zoizo een paar dagen na de bevalling nog in het ziekenhuis verblijven, dat vind ik een minder idee, maar het is even niet anders.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:34

ik heb er tot nu toe nog geen last van gelukkig, maar vrees idd voor straks als de kleine geboren is. ik ben nog niemand tegen gekomen waarvan de tepelpiercings het hebben 'overleefd'

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:38

Paard is gelukkig de nacht goed doorgekomen.

Over het bevallen, ik wil thuis bevallen als dat kan.

Wie gaat er straks trouwens een deel 3 maken??

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:40

Tepelpiercings en borstvoeding zijn volgens mij geen goede combinatie. Ik zou de piercings verwijderen en ze pas na de borstvoedingsperiode weer indoen.

Zelf geen piercings maar geef al wel zestien maanden borstvoeding aan mijn ukkie en ga straks ook kruimel weer borstvoeding geven. Als ukkie dan ook nog wil, mag zij ook nog gewoon lekker komen drinken.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:49

Ik wilde heel graag thuis bevallen maar werd zkh. Officieel moet de 2e ook zkh, maar niemand heeft dat verteld omdat ik geen nacontrole heb gehad. Maar een andere gyn dacht het wel. Slechte communicatie hier!

Op handen/knieen bevallen schijnt wel een goede, makkelijke manier te zijn!

Om nog even terug te komen op glijmiddel. Ik was/ben nieuwsgierig dus heb in de winkel eens verpakkingen gelezen. Maar dan staat er: zaaddodend en niet slecht voor de ph-waarde. Maar dat zetten ze er dan dus op, maar dan klopt dat toch niet? :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:52

Ik heb werkelijk geen idee, nooit nodig gehad _O-

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:53

Hoezo klopt dat dan niet? Het is niet slecht voor de ph-waarde van je schede, maar wel zaaddodend. Dus: niet gebruiken als je zwanger wil worden.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:55

Ja maar er staat op NIET zaaddodend? :')
Het is bij mij gewoon puur nieuwsgierigheid haha

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:55

GVDG ik had een heel verhaal.... weg.....

ik moet in het ZH bevallen vanwege mijn crohn, vraag me niet waarom, maar mij prima :))
ik vind het in het ZH toch veiliger, ik zou die zooi echt niet huis hoeven
maargoed Jen werd dus ook KS dus de volgende ook, dus moet ook wel daar :+

waar kennen jullie friemel van dan??

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:56

Nell_ schreef:

Dan snap ik je eerste zin niet :P .

Nell_ schreef:
Maar dan staat er: zaaddodend en niet slecht voor de ph-waarde. Maar dat zetten ze er dan dus op, maar dan klopt dat toch niet? :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:01

Volgens mij is het nog steeds niet goed, ondanks dat het niet zaaddodend is en de PH waarde niet aantast. Weet niet precies hoe het zit, maar het is geloof ik moeilijker voor de zaadcellen om te zwemmen ofzo.
Er staat alleen zaaddodend op als het dat als doel heeft.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:27

Rinske schreef:
Nell_ schreef:

Dan snap ik je eerste zin niet :P .

Nell_ schreef:
Maar dan staat er: zaaddodend en niet slecht voor de ph-waarde. Maar dat zetten ze er dan dus op, maar dan klopt dat toch niet? :+

Typfout :+ niet zaaddodend haha.
Ik hoorde idd ook dat zaadcellen dan langzamer zwemmen ofzo?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:29

thnx eertjuh, dat was ik voor een MD op de hand
fantast fijn dat paardje beter gaat!

collegaatje is bevallen, een meisje, Romaissa, 47 cm en net geen 6 pond. heb foto op mn telefoon maar zet die hier pas neer als zij hem zelf ook online heeft geplaatst :)
wordt binnenkort weer knuffelen dus <3

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:31

Wat weinigen weten is dat veel vaginale glijmiddelen uitzonderlijk schadelijk zijn voor het sperma en niet gebruikt zouden moeten worden door paren met een kinderwens. Ook als op de verpakking niet expliciet staat vermeld dat het middel “zaaddodend” is

Dit staat op de site van preseed, maar staat ook niet echt een reden bij.

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:32

Hoi dames :Wave:

alles goed hier?

las dat er nog nieuwe mensen bij zijn gekomen. :) welkom !!

nog steeds niet veel online,
maar daar zal volgende week wel verandering in komen,
dan gaat vriendlief weer aan het werk hihi.

tevens hebben wij volgende week dinsdag ook de echo voor het geslacht bij jan koning!..
spannenddddddd :D

we zijn eindelijk uit de naam voor een jongen :P,
alleen nu nog voor een meisje en bedenk me dat dat toch moeilijker is dan ik dacht,
als iemand toevallig nog leuke suggesties heeft dan horen we dat graag hihi,
mag evt ook per pb.

kinderkamer hebben we nu al en doen elke dag een ebetje bij beetje in elkaar zetten.
Leuk zo al die vorderingen

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:33

Ja wie gaat de nieuwe OP maken? Goeie vraag, gogonut wordt hem ff niet.... Ik ben daar echt slecht in, dus vraag het mij ook niet...Joanne?? O:) offe, Friemel?
Hier van collega's twee meiden erbij: Lindy en Yasni

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:35

wil me er wel aan wagen hoor, ga alleen ff de up tot date lijst zoeken eerst dan ;)

iemand nog tips wat er meer in moet komen te staan?