Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Escada schreef:Zo ik heb de extensions bijgevuld met een iets dikkere variant. Ik merk duidelijk verschil! Ook is de lengte 1 mm langer. Dit kan je ook geheel naar je eigen smaak richten![]()
Hier een Voor en Na foto, heb helaas op de laatste foto's mijn wimpers niet netjes geborsteld dus is het resultaat minder dan in het echt![]()
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Ik heb zelf hele korte en ook maar weinig wimpers.. Zit al een tijdje te denken aan extensions, maar ze zijn niet het goedkoopste..
Suus___ schreef:Nou de naked 1 is gewoon 42 op beauty bay
Vind het een beetje vreemd omdat er wel op staat dat je met Paypal kunt betalen maar dat niet kan als je probeert te betalen want dan staat hij er niet tussen. Misschien dat het vanaf een bepaald bedrag is
Erg jammer.. 
Misschien kunnen we beginnen met dat iedereen z'n everyday-look laat zien ofzo?
Heb er even een plaatje van geozcht op google: http://i1324.photobucket.com/albums/u61 ... af6285.jpg

Ik ging oppassen, en dat gezin woont in een buurt waar ik normaal kom. Ik stond voor het stoplicht te wachten om over te steken en toen keek ik achterom een winkeltje in dat ook parfum enzo verkoopt en ik zag onder een parfum naast een geurtje wat ik al langer wilde een briefje met 50% hangen. Dus ik ging het even nader bestuderen om zeker te zijn dat het niet toevallig op dat geurtje was
, en toen bleek op alle parfum 50% te zijn. Heb toen Prada Candy gekocht, ze hadden niet heel veel geurtjes maar ga morgen even weer terug. Misschien wil ik Le Petite Robe Noir van Guerlian nog. En er stond ook wat Collistar en Shiseido huidverzorging, ook met 50% korting. Het vrouwtje zei dat ze haar parfumerie deel eruit deed. (Gaat niet echt over makeup, maar moest het even kwijt.
) 
Ik heb trouwens al meer dan een week last van traanogen, dus loop de hele tijd met zakdoekjes mn oog droog te maken anders loopt mijn hele make-up uit. 

alleen dan een andere kleur oogschaduw met wat grijs achtig, ik zal ook even snel een foto posten !

Ben benieuwd naar jouw look daniquexx!