Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daisyree schreef:Sterkte Joanne!
Ik ben weer terug van de echo. Alles is keurig in orde dus ik moet me niet meer zo druk maken.
Ook kwamen we erachter dat er een grappenmaker in me groeit die me al vanaf week 1 in de maling zit te nemen.
Ik was er namelijk heel zeker van dat ik een jongetje zou krijgen. Gewoon zo'n heel sterk voorgevoel.
Nou mis, het is een dochter! Ik ben blij met alles zolang het maar gezond is en dat is ze. Nu nog een naam....

Joanne1987 schreef:alles goed cindy?
ik dacht er ook al aanmaar wilde er niet te veel aan denken omdat de test ook negatief was... het komt nu sinds gister wisselend, soms niks en dan weer een vlaag. het is ook echt helder rood en heb nog steeds was 'ongi pijn'...
heb wel weer ongeveer 4 weken ziektewet voorgescgreven gekregen, krijg over 3-4 weken weer een arbo afspraak en dan gaan ze kijken wanneer ik weer mag gaan werken maar ze hebben het liefste pas na de controle van 7 augustus
)

)
.
mischien wat rustiger aan doen de eerste maanden vergt het veel van je lijf, en die hormonen
Joanne1987 schreef:Nog voor m'n ogen Cindy. Links netvlies operatie begin juni en rechts is m'n netvlies maandag vast gelaserd

sterkte ermee en mijn pb box staat open!!