Even een beetje rekken en dan gaat het meestal weer weg. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Even een beetje rekken en dan gaat het meestal weer weg. Narnia schreef:Judie schreef:Zo les 7 zit er weer op. Ging best lekker maar kreeg af en toe toch steken in m'n zij joh!
Dat was niet zo lekker maarja toch doorgelopen en nu 2 rustdagen
Heel slecht om die steken te negeren die geven aan dat je kalmer aan moet doen...het is je milt die protesteert en jou laat weten dat ie het bloed niet zo snel aan kan maken
..
[/quote]
Als je aanhet hardlopen bent krijg je een ander verbruik van je suikers. Je darm krijgt dan te weinig suikers omdat je hersenen,hart en spieren meer suikers nodig hebben. Die steken zijn dus een andere verbranding door je darm. En daarom zijn ze vaak ook erger als je vlak na het eten gaat lopen. Ze zijn onschuldig en je kunt er gewoon mee doorlopen! 
xRowina schreef:Ik heb net les 7 gelopen, en ik dacht dat daar al een stukje van 4 min. in zou zitten maar dat was dus niet zoHeb het makkelijk vol kunnen houden!
En het leek erop dat het droog zou blijven toen ik aan het lopen was, maar de laatste 5 minuten kwam er een keiharde stortbui. Resultaat: Ik doorweekt en de hond ook helemaal doorweekt xD

Heel apart. 

Achja thuis ben je zo gedouched en omgekleed dus dat geeft opzich ook niks.
Dus ik heb wat last van mijn enkel. Wil toch even wat doen vandaag en lopen gaat wel oké, dus we gaan even een rondje wandelen

Wist het al een tijdje maar moet nu echt naar de dokter. Ongeveer twintig centimeter onder mijn linkerheup knakt er iets elke stap die ik loop. En als je dan een rondje van 5 km loopt is het gevoel uiteindelijk niet zo prettig
Kijken of de dokter hier iets mee kan.. Ik weet eigenlijk niet of ik er ook last van heb met rennen.. Dat ga ik eens uitproberen. Anders zal ik dat op een laag pitje moeten zetten tot ik meer weet..