Ik ook niet echt. Vanavond weer, ga met een vriendin
En nog een stuk met het paard wandelen straks, dus dat is ook wel goed. En 2x de berg op fietsen haha 
Nicole dat is inderdaad erg snel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ook niet echt. Vanavond weer, ga met een vriendin
En nog een stuk met het paard wandelen straks, dus dat is ook wel goed. En 2x de berg op fietsen haha 
Daar ook ff 2 extra oefeningen voor vragen

baas is jarig en trakteert saucijzen broodjes van de lekkerste bakker hier
. Alleen al bij de gedachte aan al dat vet dat er bijna vanaf druipt. Bah. Scheelt dat ik buikpijn krijg van vet eten, best makkelijk soms
Airborn schreef:vraag een tegoed bon voor een saucijzen broodje voor volgende week?
idd wel gemeen trouwens, want die krengen ruiken zooo lekker, en ruikje vaak door een heel gebouw heen...
heel de winkel en gebouw ruikt er naar.. Kijk net op internet zo krengen heeft 425 calorieën

echt alleen een beetje voor de smaak.. (gisteren gezondigd met macaroni en brood met vlokken s ochtends dus dat hele kleine stukje

Bij mij doen ze dan echt zeer.

Airborn schreef:vraag een tegoed bon voor een saucijzen broodje voor volgende week?
idd wel gemeen trouwens, want die krengen ruiken zooo lekker, en ruikje vaak door een heel gebouw heen...

en ze zijn echhhhttt lekker

1 keer echt 4-5 uur staan surfen, nou, je kon me echt opvegen
Haha ik ben heel benieuwd. Wat ik in de spiegel zie, zegt mij dat ik al wel centimeters kwijt ben.wollie2004 schreef:Hebben jullie er trouwens wel eens last van dat je bv als je veel biceps oefeningen hebt gedaan, dat ze dan jeuken??