Krachttraining voor vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: Krachttraining voor vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:41

Fijn Airborn dat je weinig spierpijn hebt :) Ik ook niet echt. Vanavond weer, ga met een vriendin :D En nog een stuk met het paard wandelen straks, dus dat is ook wel goed. En 2x de berg op fietsen haha :D

Nicole dat is inderdaad erg snel! :D :)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:46

mja, ik ga ook vanavond weer. Rug, borst en armen aanpakken :D Daar ook ff 2 extra oefeningen voor vragen :P
Was wel grappig gisteren, bij 1 van de laatste lunches ging ik bijna op mn snufferd toen ik probeerde weer gewoon op te staan, 1 van de mannen die daar aan de gewichten hing zag het en moest onwijs lachen :P
Zo weer ff snel mn sportkleren wassen... Droogt toch snel genoeg met dit weer, en zeker die dunno tshirts en stofje van mn sport broek.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:59

NEEEEEEEE.....Oh wat gemeen zijn ze hier :') baas is jarig en trakteert saucijzen broodjes van de lekkerste bakker hier |( |( |(

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:00

vraag een tegoed bon voor een saucijzen broodje voor volgende week? :P

idd wel gemeen trouwens, want die krengen ruiken zooo lekker, en ruikje vaak door een heel gebouw heen...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:02

Ben ik blij dat ik echt niet kan genieten van een saucijzenbroodje :o. Alleen al bij de gedachte aan al dat vet dat er bijna vanaf druipt. Bah. Scheelt dat ik buikpijn krijg van vet eten, best makkelijk soms :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:03

Airborn schreef:

idd wel gemeen trouwens, want die krengen ruiken zooo lekker, en ruikje vaak door een heel gebouw heen...

Het zijn er gewoon dik 50 |( heel de winkel en gebouw ruikt er naar.. Kijk net op internet zo krengen heeft 425 calorieën |(
IK MAG NIET... MAAR IK WIL ZOOOO GRAAG... Halfje? :')

Zucht -O-

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:04

tja, ik kan alles eten eigenlijk... Hoewel ik zondag merkte dat de pizza waar ik me aan bezondigde toch niet zo goed viel, veel te vet... Daarna ook beetje last van mn maagzuur.

Nicole, ga anders iets anders, extra's eten nu, want wel verantwoord is. Een appel ofzo

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:23

Ik heb een heeeeel klein achterkantje genomen.. :o echt alleen een beetje voor de smaak.. (gisteren gezondigd met macaroni en brood met vlokken s ochtends dus dat hele kleine stukje :o

wat erg :')

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:32

Annepaardoes ,nunspeet woon ik :)
Das nog best dichtbij ,lol

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:34

Ahh dat wordt samen zwemmen! haha
Nancy poedersuiker zeg! Sterkte ermee
Vandaag laatste dag mooie weer! Ik moet zeggen dat het weer me wel een beetje afleid van het sporten, ga dan liever skaten of fietsen buiten en mis mn krachttraining wel een beetje,
Hebben jullie er trouwens wel eens last van dat je bv als je veel biceps oefeningen hebt gedaan, dat ze dan jeuken?? :o

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:56

Sauzijzenbroodjes zijn echt vies := :')
Worstenbroodjes kunnen nog wel :9

Ik mag de hele week niet sporten..
Lag maandag in het ziekenhuis.. Met een hartslag van 163 in rust.. Niet echt gezond zal ik je vertellen :=
En ik heb al een hartafwijking, dus moest meteen naar de SEH.. Daar gelegen van 6 uur tot 1 uur,, half 2 was ik weer thuis :O
Nu een weekje vrij van werk en stage.

Mag ook niet meer zoveel sporten, nu maar 3-4x per week..
Dat worden er dus 4 he :') :=

Wollie, nee bij mij jeuken ze niet hoor :') :+ Bij mij doen ze dan echt zeer.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:01

Brrr Nancy, heel veel sterkte! Dat is wel echt naar joh! Nou doe maar lekker rustig aan en hopelijk gaat het snel beter :)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:18

Oh, jeetje, das nie best Nancy! Komt die hoge hartslag dan van het sporten? of...? (als je liever niet uitlegt mag je deze vraag als niet gestelt beschouwen)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:32

Airborn schreef:

Maar na het eten ervan heb ik altijd weer spijt... Ze zijn zo vet en liggen echt als een steen op je maag! Vaak kan ik wel een collega overhalen om samen met mij een halfje te nemen en dan is het nog net lekker eten. :Y)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:36

Airborn, nee niet van het sporten..
Ik had er vanaf 2 uur last van, gewoon ineens BOEM! en het was er.
Besteedde er weinig aandacht aan, omdat het wel vaker zo is.

Maar toen ik ging fitnessen (wat overigens wel goed ging) had ik er daarna nog steeds last van..
En je hart houdt het niet vol om continu 163x te pompen.. De bloed wordt dan niet goed doorgestuwd zeg maar.
Met alle gevolgen van dien.

Maar het is weer goed nu :)
Wel even rust.. :O

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:58

Jeetje Nancy, dat is wel schrikken lijkt mij! Nou maar even rustig aan doen!

Ik heb vanochtend een lesje B.B.B. mee gepakt. Pfoe, dat was pittig. Ik heb regelmatig mijn benen bij de les moeten roepen, omdat ze begonnen te trillen door de spierspanning en bij het buikspierkwartier voelde ik mijn bovenste buikspieren gewoon branden. :')
Ik ben heel erg benieuwd hoe veel spierpijn ik er aan over ga houden. Ik wil zo graag vrijdagavond gaan kick-funnen, dus dan moet de spierpijn wel over zijn

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:50

Ohhh, ik wil eigenlijk weer gaan windsurfen, das ook een ONWIJS goede workout, maar, das zo duur, en heb geen eigen vervoer...

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:14

Ik word altijd een beetje misselijk van die sausijsenbroodjes

Ik ga morgen maar weer eens sporten ben een paar dagen thuis gewest
Wel druk geweest en eel gefietst dus echt stil gezete heb ik niet
Straks naar het zwembad
En vanavond grofvuil buiten zetten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:21

Probleem van ons zijn dat deze bakkerij uitgeroepen is tot de beste van het maken van deze :') en ze zijn echhhhttt lekker :P

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:38

Wauw windsurfen lijkt me zo gaaf!! :D

Een collega van mij doet aan wakeboarden, hij heeft ooit gezegd dat ik mee mocht.. :+
Maja, eerst zien dan geloven natuurlijk.

Ik wil ook sporten! :(

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:38

Nouja, ik heb 2 jaar geleden tijdje gewindsurft, maar, ik heb zelf geen spullen dus moet huren (das duur) en zelf geen vervoer, dus moet of met ov (erhm, dan doe ik dr pakweg 3 uur over ergens te komen) of meot een lift krijgen... Dus super onpraktisch, maar ik vind het zo leuk om te doen! En het is echt een goede workout :P 1 keer echt 4-5 uur staan surfen, nou, je kon me echt opvegen :P

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:49

Hee nancy, jeetje dat is schrikken zeg!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:48

*nog ff een extra knuffel voor Nancy*

Oef, nou toch wel aardig spierpijn.. Trap aflopen kost wel enigszinds moeite zegmaar.Maar toch zoals geplant wezen sporten, rug borst en armen gedaan, ging best lekker opzich! Mn benen oefeningen zijn wel duidelijk zwaarder dan de rest :P

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:35

Ik ga mij trouwens zondag weer eens laten wegen en alles opmeten hoeveel centimeters ik kwijt ben. 3 maart ben ik begonnen met trainen dus dan ben ik precies 4 weken bezig. Ik heb mij in die tijd niet meer gewogen en gemeten, omdat ik mijzelf wilde verrassen :+ Haha ik ben heel benieuwd. Wat ik in de spiegel zie, zegt mij dat ik al wel centimeters kwijt ben.
En wanneer ik een rugmassage van mijn vriend krijg, krijgt hij ook al minder mogelijkheid om vel (uhum, vet) tussen de vinger te krijgen haha.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:37

wollie2004 schreef:
Hebben jullie er trouwens wel eens last van dat je bv als je veel biceps oefeningen hebt gedaan, dat ze dan jeuken?? :o

Het kan komen doordat je bloedvaten wat meer verwijden (er is meer bloed nodig om spieren te activeren) en dan kan je jeuk krijgen en soms wat wat roodachtige huid.