voetafdrukje van mijn zoontje toen hij 2 dagen oud was. Met zijn naam erbij
Anoniem
Geplaatst: 16-03-12 12:42
Gaaf! En over welke plek twijfel je? Misschien op je ribben vlakbij je hart? Zodat je het dichtbij je hart draagt Heb ik ook met mijn schaakstuk Zie profiel.
ja dat idee had ik idd ook, dicht bij mijn hart. Maar aangezien ik nog behoorlijk af moet vallen, ben ik bang dat ie lelijk wordt. Op mn buik had ik ook 2 kleine hoefijzertjes staan, maar na mn zwangerschap zijn dat ijzers maat Shire geworden En nu zijn ze niet meer mooi. Dus daar ben ik een beetje voorzichtig mee geworden
Heb vanmorgen mijn moeder voorzichtig ingelicht over mijn tattoo idee. Haar reactie viel me ontzettend mee Ben nu een beetje aan het schetsen hoe ik het wil. Hij komt dan op mijn onderbeen/kuit/voet. De precieze plek ben ik nog niet over uit.
Ze vind het nog steeds verschrikkelijk, maar de reactie viel me opzich mee, het was niet gelijk NEE Nu mijn vader nog, hihi. Hij zit opzich wel op een bedekbare plek, en het idee spreekt haar stiekem toch wel een beetje aan denk ik.
Ik kom even binnen vallen. Ik heb al gezocht met de zoekmachine, maar kon niet echt een antwoord vinden; welke Tattoo shop in Amsterdam raden jullie aan (voor tekst), Palace of Sakura?
Vraagje... Tattoo zit er inmiddels bijna 2 weken op. Ik smeer niet meer. Heel af en toe jeukt hij nog wat en ik kan de lijntjes nog wel voelen. Klopt dat allemaal?