Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniexh schreef:YES, gisteravond mijn navelpiercing gezet in hardenberg bij Painted Flash!Leuke zaak hoor, aardige mensen. Je wil niet weten hoe zenuwachtig ik was. Ik moest mijn naam, adres enz. op schrijven maar dat moest mijn moeder maar doen want ik kon dat niet, haha
![]()
Ben er wel superblij mee! Ik vond het wel zeer doen, maar dat was dan maar voor nog geen halve minuut.
Op dit moment heb ik er ook helemaal geen last van, alleen als ik buk.
Ik heb alleen nog een vraag;
kan je ook kwartier/20 minuten onder de zonnebank?
Myryana schreef:Je weet dat er tussen 4 en 6mm ook nog 5mm zit he? En dat het eigenlijk niet verstandig is 2mm te gelijk te stretchen?
Poiuytrewq schreef:2x per dag schoonmaken vind ik net zo nutteloos (tenzij hij erg ontstoken is) als medicijnen slikken terwijl je gezond bentverder moet je het maar zien als een open wond, en die worden er ook niet bepaald blij van als je er heel de dag aan pulkt, van rust wel, zodat hij de kans krijgt om te genezen
Stephaniexh schreef:Poiuytrewq schreef:2x per dag schoonmaken vind ik net zo nutteloos (tenzij hij erg ontstoken is) als medicijnen slikken terwijl je gezond bentverder moet je het maar zien als een open wond, en die worden er ook niet bepaald blij van als je er heel de dag aan pulkt, van rust wel, zodat hij de kans krijgt om te genezen
Nutteloos? Een wondje schoonhouden lijkt mij niet erg nutteloos.