geerte schreef:Zwitsal schreef:
wow daar ben ik ook verliefd op geworden. alleen zou zoiets ook staan met donkerblond haar?
die is ook zo super gaaf he!
zou wel een foto willen zien van hoe dat eruit ziet als het los hangt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thoraklover schreef:Ik hou niet zo van al die verschillende onnatuurlijke kleurtjes (zoals dat blauw en groen), maar vind de foto van dat bruine haar dat overloopt in roze best gaaf
Heeft iemand ervaring met de rood/bruine kleuring 6R van John Frieda?
Deze dus:
[ Afbeelding ]
Yanouuu schreef:Foto komt morgenmisschien ga ik het trouwens nog wat 'hoger' blonderen zeg maar, maar dat kan altijd nog
Valt me echt mee hoe erg het beschadigd is trouwens, ik heb het met Syoss gedaan, en ja, het is wel droog, maar met conditioner en zo'n haarmasker valt het heeeel erg mee!
Rachelle_K schreef:Vorig jaar had ik hier een keer gepost, want toen had ik mn haar rood geverfdnu ben ik mijn haar weer aan het verven, ik ga nu ombre haar proberen! Ik ben heel benieuwd hoe het word, hopelijk verpest ik mijn haar niet
Ik zal zo snel mogelijk een foto's plaatsen zodra ik die heb
Ga je het zelf doen?
Marieke1495 schreef:kan iemand mij helpen?
Ik heb morgen diploma uitreiking, en nu wil ik mijn haar graag zo:
http://data.whicdn.com/images/22653479/ ... _large.jpg
van google.
Maar nu vraag ik mij af, is daar ook een naam voor? zodat ik dat op youtube op kan zoeken?
_helga_ schreef:thoraklover schreef:Ik hou niet zo van al die verschillende onnatuurlijke kleurtjes (zoals dat blauw en groen), maar vind de foto van dat bruine haar dat overloopt in roze best gaaf
Heeft iemand ervaring met de rood/bruine kleuring 6R van John Frieda?
Deze dus:
[ Afbeelding ]
niet in die kleur.
maar ik wil niks anders meer als john frieda!
ik raad je het zeker aan super fijn spul en pakte de uitgroei heel mooi
Zwitsal schreef:Ik heb juist t idee dat die mousse kleuringen (heb ook paar keer die john frieda gebruikt) minder dekken dan de 'normale' haarverven