Ben benieuwd hoever we vandaag komen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joanne1987 schreef:@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen

_karin_ schreef:Ik vind de coexist gedachte/beweging tekens zo mooi he.. misschien komt dat ooit nog boven mijn enkel ofzo.
ik heb de plaatjes opgeslagen.. in de toekomst wil ik iets laten plaatsen waarin zowel religie (ik studeer voor religiewetenschapper) als kunst (kunstgeschiedenis staat ook op het programma) in terugkomt, maar nog geen idee hoe of wat
ivy_power89 schreef:Joanne1987 schreef:@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen
Oke, nou vind ik dat op zich niet erg hoor
Want het wordt toch niet exact het zelfde, die vlinders moeten worden opgevuld met wat anders.
Dan krijg je denk ik al een heel ander beeld?
) op mijn voet aan de binnenkant van mijn enkel willen. Maar het probleem is dat ik echt niet weet wat voor soort ofzo. Iets abstract met krulletjes ofzo lijkt mij wel mooi, maar iets met een betekenis ook wel. Er zijn heel misschien plannen om dezelfde te laten zetten met mijn zussen, wij zijn met 3 samen dus misschien dat jullie daar iets leuk voor weten? _Lola_ schreef:Als het goed is nog 1.. Alleen de onderkant nog schaduwen en issie klaar! Zal denk ik nog een uur of 2 inzitten als we net zo hard door kunnen werken als vandaag!! (daarmee bedoel ik dat ik dus heel stil moet zitten met weinig pijn zodat Marsha hard door kan werken hihi)
_Lola_ schreef:Tref ik weer he.. Vandaag hele dag op het strand met een t-shirt.. Hebben om 14uur een familie ding in de duinen en van te voren wil iedereen even op het strand liggen.. Denk dat ik me een stoel pak bij een strandtent onder een parasol.. Leuk je rug zo groot laten tatoeeren met dit weer hahaha..
dat vind ik ook een nadeel idd! Ook even kijken hoe ik dat ga doen
misschien een mouw afknippen ofzo.. Dat ik die dan om mn bovenarm doe ofzo..? Lastig..
en vanmorgen om 9 uur was ik aan de beurt. Ik dacht, de eerste doet geen zeer, de tweede zal dan ook wel meevallen. De eerste was net iets boven mn heup en nu kreeg ik er 1 op mn voet. Deze was ook een stukje groter en het deed ook een stukje meer zeer, maargoed even doorbijten en k heb een mooi plaatje!
Het is nog wel ff wennen, een beetje gevoelig en ik heb geen flauw idee welke schoenen in aanmoet.