Ben benieuwd hoever we vandaag komen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen
_karin_ schreef:Ik vind de coexist gedachte/beweging tekens zo mooi he.. misschien komt dat ooit nog boven mijn enkel ofzo.
ivy_power89 schreef:Joanne1987 schreef:@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen
Oke, nou vind ik dat op zich niet erg hoor
Want het wordt toch niet exact het zelfde, die vlinders moeten worden opgevuld met wat anders.
Dan krijg je denk ik al een heel ander beeld?
_Lola_ schreef:Als het goed is nog 1.. Alleen de onderkant nog schaduwen en issie klaar! Zal denk ik nog een uur of 2 inzitten als we net zo hard door kunnen werken als vandaag!! (daarmee bedoel ik dat ik dus heel stil moet zitten met weinig pijn zodat Marsha hard door kan werken hihi)
_Lola_ schreef:Tref ik weer he.. Vandaag hele dag op het strand met een t-shirt.. Hebben om 14uur een familie ding in de duinen en van te voren wil iedereen even op het strand liggen.. Denk dat ik me een stoel pak bij een strandtent onder een parasol.. Leuk je rug zo groot laten tatoeeren met dit weer hahaha..