[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:33

Jaa dat komt wel goed die fotos haha! Ik bombardeer altijd iedereen gelijk ermee dus ook Bokt ;)
Ben benieuwd hoever we vandaag komen!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:38

Ben ook benieuwd!

Nog wat mooie plaatjes voorbij zien komen. Je borststuk ziet er goed uit Marsha! :)

Die pink ribbon vlinder wordt ook erg mooi. Er komt geen tekst meer boven dus?

Ik vind de coexist gedachte/beweging tekens zo mooi he.. misschien komt dat ooit nog boven mijn enkel ofzo.
Afbeelding
Afbeelding

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:47

Oh ik vind de eerst gezette cherry blossoms in miami ink helemaal niks!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:17

Joanne1987 schreef:
@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen

Oke, nou vind ik dat op zich niet erg hoor :)
Want het wordt toch niet exact het zelfde, die vlinders moeten worden opgevuld met wat anders.
Dan krijg je denk ik al een heel ander beeld?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:28

_karin_ schreef:
Ik vind de coexist gedachte/beweging tekens zo mooi he.. misschien komt dat ooit nog boven mijn enkel ofzo.

Prachtig :j ik heb de plaatjes opgeslagen.. in de toekomst wil ik iets laten plaatsen waarin zowel religie (ik studeer voor religiewetenschapper) als kunst (kunstgeschiedenis staat ook op het programma) in terugkomt, maar nog geen idee hoe of wat :)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:18

Ik ben teruhugggg Hahhaa.. Pijn viel dit keer 100% mee gelukkig! Ik zal straks even fotos maken, folie zit er nu nog overheen! Bovenkant ik helemaal klaar, nu kan je wel echt zien hoe het gaat worden!
Over 2 weken de onderkant nog en dan is het hopelijk klaar.

Echt Mars, super goed werk weer!!!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 18:18

@ _karin_ Nee er komt geen tekst meer boven de Pink Ribbon Vlinder :)
Nog 4 maanden! Ik kan niet wachten!! *\o/*

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:23

<3

Afbeelding

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:26

Die wordt mooi zeg!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:29

Mooi hoor :j

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:31

Dank u dank u.. All credits 2 Marsha!

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:35

@lola hij wordt erg mooi hoor .
hoeveel sessies moet je nu nog?

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:55

Als het goed is nog 1.. Alleen de onderkant nog schaduwen en issie klaar! Zal denk ik nog een uur of 2 inzitten als we net zo hard door kunnen werken als vandaag!! (daarmee bedoel ik dat ik dus heel stil moet zitten met weinig pijn zodat Marsha hard door kan werken hihi)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 21:01

ivy_power89 schreef:
Joanne1987 schreef:
@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen

Oke, nou vind ik dat op zich niet erg hoor :)
Want het wordt toch niet exact het zelfde, die vlinders moeten worden opgevuld met wat anders.
Dan krijg je denk ik al een heel ander beeld?

dan wordt het al heel anders idd, mij gaat het echt om de vlinders dus dan wordt het wel een exacte kopie en dat wil ik dus niet... ben benieuwd wat ze ervan gaat maken :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 21:02

jaa dat ziet er al heel anders uit he lola
je hebt supergoed je best gedaan vandaag! op naar de volgende sessie!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 21:05

Hallo allemaal!

Sorry dat ik hier zo binnenval. Maar ik heb een vraagje, ik ben er over aan het denken om een leuke tattoo te zetten en ik dacht dat jullie misschien leuke printjes weten? Ik zou graag een klein (en wat onopvallender :D ) op mijn voet aan de binnenkant van mijn enkel willen. Maar het probleem is dat ik echt niet weet wat voor soort ofzo. Iets abstract met krulletjes ofzo lijkt mij wel mooi, maar iets met een betekenis ook wel. Er zijn heel misschien plannen om dezelfde te laten zetten met mijn zussen, wij zijn met 3 samen dus misschien dat jullie daar iets leuk voor weten?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:32

_Lola_ schreef:
Als het goed is nog 1.. Alleen de onderkant nog schaduwen en issie klaar! Zal denk ik nog een uur of 2 inzitten als we net zo hard door kunnen werken als vandaag!! (daarmee bedoel ik dat ik dus heel stil moet zitten met weinig pijn zodat Marsha hard door kan werken hihi)

Wauw, heeeel erg mooi zeg!!

@ Soprano: Iets samen met je zussen is inderdaad wel leuk. Maar dan zou ik eerder naar een shop gaan, en daar iets laten ontwerpen.. Misschien hebben jullie gezamelijk een bepaalde intresse, hobby, begin letter (kan ook van achternaam)? of iets anders.. Je kan ook iets van internet af plukken, maar dat is niet echt origineel.. :)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 08:15

Tref ik weer he.. Vandaag hele dag op het strand met een t-shirt.. Hebben om 14uur een familie ding in de duinen en van te voren wil iedereen even op het strand liggen.. Denk dat ik me een stoel pak bij een strandtent onder een parasol.. Leuk je rug zo groot laten tatoeeren met dit weer hahaha..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 08:59

_Lola_ schreef:
Tref ik weer he.. Vandaag hele dag op het strand met een t-shirt.. Hebben om 14uur een familie ding in de duinen en van te voren wil iedereen even op het strand liggen.. Denk dat ik me een stoel pak bij een strandtent onder een parasol.. Leuk je rug zo groot laten tatoeeren met dit weer hahaha..

Hahaha :P dat vind ik ook een nadeel idd! Ook even kijken hoe ik dat ga doen :P misschien een mouw afknippen ofzo.. Dat ik die dan om mn bovenarm doe ofzo..? Lastig..

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:41

Waauw Lola, wat gaaf zeg!
Op de vorige pagina´s ook een hoop leuke foto´s en plaatjes tegengekomen.

Gisteren heb k netjes zoals in de OP staat een pak appelsap leeg gedronken ;) en vanmorgen om 9 uur was ik aan de beurt. Ik dacht, de eerste doet geen zeer, de tweede zal dan ook wel meevallen. De eerste was net iets boven mn heup en nu kreeg ik er 1 op mn voet. Deze was ook een stukje groter en het deed ook een stukje meer zeer, maargoed even doorbijten en k heb een mooi plaatje!
Ik ben er heeeel erg blij mee *\o/* Het is nog wel ff wennen, een beetje gevoelig en ik heb geen flauw idee welke schoenen in aanmoet.
Mijn slippers vallen er niet overheen maar dan zit mn voet dus in de zon, of hoef je het niet zo verschrikkelijk nauw te nemen? Zonnen ben ik namelijk niet van plan.

Ik gaat ff foto uploaden!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:43

Afbeelding

Afbeelding

Van 2 kanten genomen, maar t viel nog niet helemaal mee haha. Morgen vraag ik of mn zus even een goede foto kan maken.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:57

Mooi hoor joopie! Wat staat er ?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:01

Carpe Diem volgens mij.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:08

Volgens mij carpe diem idd... Je moet wel goed kijken haha

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:09

volgende week naar een tattoo shop hier in de buurt om een ontwerp te laten maken en meteen een prijsopgave te krijgen :D