Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heel ontspannen. daarom vind ik het ook zo vreemd. paar dagen terug was het 140..
Bloeddruk is inderdaad wel wat hoog
maar niet heel extreem
(als ik internet mag geloven dan
)
. Zooo saai is dat: thuis zitten en niets doen!
Probeer dan altijd om te draaien en alsnog verder te slapen, maar werkt niet altijd.
.
zit met smart te wachten...
lifaya schreef:140 valt als ik het goed heb al onder te hoog
dan is 151 veel te hoog lijkt mij(als ik internet mag geloven dan
)
Mijn pols is idd net normaal, maar ghad 2 x getest en de eerste keer was het hoger , eff vergeten wat.
Verpleegkundige in opleiding.
Het is wat hoog, maar niet schrikwekkend
is het een reden om de HA te bellen of niet voor een afspraak (donderdag) amsterdam_30 schreef:@pirouetje: thanks.. t is nog vrij pijnlijk en dik. Kan niets. Zooo saai is dat: thuis zitten en niets doen!
Jeetje.. was je zo vroeg wakker nadat je gewerkt had?Probeer dan altijd om te draaien en alsnog verder te slapen, maar werkt niet altijd.
![]()
Gelukkig was ik niet zo lekker van die pijnlijke voet, dus erg veel heb ik niet gegeten al zat ik hele dag thuis. Wel voldoende denk ik, maar niet teveel.
Zo nog even warm appeltje met kaneel denk ik (leve de goede tips hier).
mss bovenarmen trainen, borstspieren ??? ben je toch bezig 
lifaya schreef:Oke bedanktis het een reden om de HA te bellen of niet voor een afspraak (donderdag)
zeker als dat jou een geruster gevoel geeft. Zoals ik zeg, het is ietwat aan de hogen kant, maar ik zou hem morgen nog een keer doen
Ik zou gaan, even kijken of het ergens vandaan komt 
Maar je pols is sowieso perfect!
dan kijk ik het even aan 
.
Zou wel best rap zijn als ik nu zo 'weinig' weeg na afgelopen weeg moment.
en ik kan mezelf gewoon er niet tegen verzetten... kan alleen maar aan zoetigheid denken. Dus net een bakje kwark met cruslie met chocolade maar genomen en 2 beschuitjes 1 met ham en 1 met kaas. Er is verder niets te snoepen in huis dus dat beperkt het nog wel een beetje. Maar heb zelfs de neiging om brood te gaan eten met chocopast ofzo