Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik eet nu heel bewust, ik beweeg. Ik ben hier nu pas een week mee bezig en vind dat ik nu echt goed bezig ben vergeleken met eerst, hoe je het went of keert. Mijn vroegere eetpatroon was veel dramatischer, ik at dan sochtends 1 broodje en at dan pas weer iets met het avond eten en at dan rond 22:00 2 boterhammen of meer en snoepte daarbij ook. dan lijkt, wat ik nu heb, toch een stuk beter.
Patriciavt schreef:Chipieke, het emo-eter zijn herken ik héél erg
Fijn om te lezen dat je nu iets beter in je vel zit (is dat echt zo na het overlijden van je opa, als ik het me goed herinner van afgelopen week?) en dus ervoor kan gaan!
dat zijn geen leuke dingen... Vervolgens heel veel beterschap, het heerst. Ik denk aan je en als je het even niet ziet zitten en je wil je verhaal kwijt, pb staan open. 
Citaat:Mijn oma is net overleden en wordt vrijdag begraven dus de koffietafel zal even een hele hindernis worden! Nu voel ik me even bijna rot als 8 maand geleden. Ik werd rotgepest en psychisch misbruikt bij mijn vorige werkgever en ik heb er nu pas een lijn onder kunnen trekken na mijn ontslag... Net toen ik dacht dat alles terug goed kon beginnen lopen stierf mijn lieve oma en God wat mis ik haar![]()
Vandaag stond er nog niet veel op het menu, heb de buikgriep te pakken en heb enkel maar een potje yoghurt gegeten, 2 mandarijnen, een klein broodje en een heeeeel klein kommetje cornflakes. En verder ga ik niks eten vandaag want het voelt alsof er 1000 mesjes in mijn buik geploft zijn!

wat een rottijd voor jou zo allemaal achter elkaar!
ik merk zelf dat ik erg veel aan dit topic heb 

je zegt zelf al morgen beter opletten, probeer eens een keer 3 dagen niet te snoepen en echt je bent er vanaf
ik kon eerder zo een zak biggetjes leegeten zonder misselijk te worden.. en nu na een paar dagen afkicken van al die suikers heb ik al 3x in de auto gezeten en ben zonder moeite van de autodrop afgebleven
ik weet natuurlijk niet hoe het zit en welke eetstoornis je had, knap dat je er nu overheen bent igg, en probeer inderdaad geen terugval te krijgen, dat zou zonde zijn! Gewoon regelmatig en gevarieerd eten, je bent goed op weg!
witlof met ham, een ei en een miniem schaaltje rauwkost
Gewoon een pot nutella opgemaakt in 3 dagen en reep chocola en snoep'.. Ging niet zo best!
Oeps!Dieuwke_ schreef:Natuurlijk!Mag ik me ook bij jullie aansluiten?
Heb je Pb al gezien en zal je in de lijst plaatsen.
Mja, dit is natuurlijk al super! Hij zakte me gewoon af en zat ook heel los bij de bovenbenen. Al met al heb ik wel heel lekker gereden hoor
Maar denk dat ik binnenkort maar eens moet kijken naar een maatje kleiner
Woeoeoeoeoeoehoe!
Heel erg veel sterkte meis! Gecondoleerd
En heel veel beterschapjes ook
Hopelijk is je buikgriep snel over!
Dit zijn allemaal suikers en geen vezels. Je lichaam hoeft niet veel te doen om dit te verbranden, dus je verbrandt daardoor minder caloriën en het kan zijn dat het lichaam deze vetten op gaat slaan. 
Niet zo goed dus.. Maar m'n paardrijbroek zat wel losser!! (haha, ik blij
)