Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:30

Goedemorgen!

Lekker tot 9.00u geslapen, maar was ook pas om 0.45u thuis vannacht. Vavond weer tot 24.00u werken. Net terug van een fijne wandeling met de hond. Hoop vanmiddag nog even de energie te vinden om een rondje te lopen, 't regent hier ook al de hele morgen. Maar t is niet erg, vind ik! Goed voor 't land! :D

Tara, succes met grondwerken, is ie wel nodig zo te lezen. ;)

Sak..... }:0 :D

Bom, rustig aan hoor vandaag! Je vader zo plotseling verliezen lijkt me ook niet bepaald makkelijk hoor. Toen mijn vader ziek werd en uiteindelijk na 8mnd overleed, was ik wel erg dankbaar voor de tijd die we nog samen hebben gehad. Dat hebben jullie b.v. niet gehad. Maar goed, hoe je het ook bekijkt 't is gewoon vreselijk als iemand al zo jong moet overlijden/ziek wordt....

Sterkte Noor! Zal een kaarsje voor jullie aansteken hier! *hij brandt al*

Jaan, wat een heerlijke rit hebben jullie gisteren gemaakt, ik heb al even in je topic gereaeerd. Balen dat je nog niet helemaal klaar bent voor a.s. zondag. Hopelijk kan je de run toch redelijk goed uitlopen, succes alvast!

Jaan81

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:35

Ik heb gewoon echt géén puf om te gaan lopen. Zit zwaar te twijfelen of ik wel zal gaan. Lijf is moe.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:39

Je kunt even kort gaan?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:42

Goedemorgen,
Hier is het ook vies weer, nu wel even droog gelukkig!

@ Tara: super dat je scriptie af is, gefeliciteerd!
@ Jaan: misschien een rustig rondje joggen? Ben je er toch even uit. Anders lekker rustig aan hoor!
@ Bom: Nudine moet nog zo'n 3 weken. Vanaf 15 maart zit ze in de 'veilige zone' zeg maar! Inderdaad heel spannend. Heb als een blok geslapen, soort van coma ;)

Weer bedankt voor de lieve berichtjes!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:44

nu sta ik sinds vrijdag eigenlijk al weer stil :o
maar ik ga morgen weer proberen te lopen!
heb het echt zo druk gehad!
zaterdag moest ik heel de dag werken
zondag ben ik naar de sauna geweets :o
maandag op bezoek bij mij ouders in zeeland (zijn op vakantie daar :D)
dinsdag wezen shoppen en verjaardag van de opa van mijn vriend
en vandaag heel de dag zwemmen... :o

dus morgen heb ik niks te doen en wil ik echt weer graag gaan rennen :P
want ik heb het idee dat ik nu al zó lang stil sta :o

iedereen heel veel succes vandaag!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:45

Jaan, ik zat vorig jr ook in dezelfde situatie als jij nu. Ik had al betaald voor de runs en me opgegeven, maar ik was er niet klaar voor en ben uiteindelijk niet gegaan. Dit jaar ga ik er wel voor, maar jij zou b.v. ook deze over kunnen slaan. En dan voor een volgende gaan, zodat je jezelf even iets meer tijd gunt!

Noor, gelukkig heb je even goed geslapen!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:47

MrUlbe, was je maandag bij mij in de buurt? :D (zeeland)

Ik ga idd mischien wel ff kort rondje, met die wind voelt het misschien wel als 10km, haha!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:47

Jaan81 schreef:
MrUlbe, was je maandag bij mij in de buurt? :D (zeeland)

Ik ga idd mischien wel ff kort rondje, met die wind voelt het misschien wel als 10km, haha!

haha zou zomaar kunnen :P
mijn ouders zitten in portzélande

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:06

Neuj, da's nog wel 20min met de auto hier vandaan ;0

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:27

Marjolein, het is en blijft moeilijk inderdaad om een ouder te verliezen. Bij ons is een lang ziekbed bespaard gebleven. Een dag voor zijn overlijden zat mijn vader nog vrolijk op de verjaardag van de jongste die toen 1 werd. Dat beeld heb ik ook steeds nog voor me, een vrolijke blijde opa die van zijn kleinkinderen geniet.

Noor, goed zo, even de accu weer opgeladen vannacht. Wat ga je doen met het veulen, verkopen of houden?

Jaan, heb nog niet gereageerd, ga ik zo doen. En een beetje rust kan geen kwaad, des te meer energie je hebt voor de cpc

Tara, wat een boefje, lekker grondwerken, da's goed voor 'm. Doe ik nu ook met Snor en merk dat dat echt goed is, maar dat het er vaak bij inschiet. Ik zit er liever op dan dat ik er naast sta :o Maar dat kan bij jou nog niet, tenminste ik neem aan dat ie nog niet zadelmak en ingereden is?

Moest vanochtend even met de jongste naar de dokter, had een ontstoken teen, penicilline gehad maar nu nog steeds niet over. Vrijdag gaat de arts een stukje nagel wegknippen, hopen dat het dan beter gaat. Arm kereltje, heb nog niet gezegd dattie vrijdag weer terugmoet, dat zeg ik 5 min ervoor wel := Arts heeft ook even naar mijn rug gekeken en kwam tot de conclusie dat het spit was. Wist ik eigenlijk wel en hij gaf aan naar de fysio of manueel. Ook dat is al geregeld. Zo maar even proberen heel voorzichtig wat oefeningen te doen die Pebblesther hier beschreef.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:28

Ik ben weer terug, heb heerlijk gelopen. Incl warming-up en coolingdown was ik 46min onderweg. Heb 1x30min hardgelopen, 2 min gewandeld en nog 5min hardgelopen. Totaal 6.3km gelopen. Ik had gedacht wat meer te hebben gelopen, maar helaas. Over 1.5wk mijn eerste 5km run weer. Die komt vast goed. Dan doortrainen voor de 8km in april en de 10km in mei. Vanmorgen was ik overigens weer 700 gram lichter dan vorige wk. Zit nu precies op 70.0, m'n lichtste was 2 wkn geleden toen zat ik op 69.8kg. Hopelijk kom ik snel weer onder de 70. :)

Bom, dat is sneu van je zoon. Het is dus nog niet over? Hopelijk valt 't m mee vrijdag. En jij spit, dat is ook geen pretje. Hopelijk kan de fysiotherapeut iets voor je betekenen.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:24

Zo dat waren wat blz om bij te lezen.
@ Noor een hele dikke knuffel voor jou :(:)
@ sakkia ook voor jou een dikke knuffel :(:)
Doen jullie rustig aan.
Even denken wat is er nog blijven hangen .
Oja fanneke gaat een loop doen dit weekend.
marjoleintje net lekker gelopen...Goed van je dat het weer zakt je gewicht hoeveel wil je kwijt?
Bom naar de fisio en aan de studie dat is wennen he.
Jaan is moe.... :(:)
tara heeft lekker grondwerk gedaan ...leuk om te doen maar ken het niet.

Ook nog iets gelezen over oortjes..heb gewone in gaan wel iets zeer doen maar lukt nog wel.
heb maandag niet gelopen na vrijdag ben ik het bos in geweest en toen zijn mijn spieren een beetje te koud geworden.
Dus heb een extra rustdag ingelast.
Zo omkleden en een klein rondje maken...

Zo weer een beetje bij

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:27

Jaan81 schreef:
Nou, ik heb er een hard hoofd in voor de CPC loop van zondag, maar goed. Van mij part met wandelen ertussen....Nee, nu lieg ik, dat zou ik niet tof vinden, maar als het moet, dan moet het.
Van de week zo druk gehad met de paarden en met zelf rust vinden dat ik niet heb gelopen. Straks keertje, dan morgenavond nog klein rondje end an moet t zondag maar....Heb alleen nog geen startnummer binnen ofzo...Vaag!

Ow, gisteren wel iets heerlijks gedaan ipv hollen: [RIJ-ITP] De Zwaargewichten int voorjaarszonnetje op strand
Zelfde vraag als Emma, ben ook wel benieuwd hoeveel km je gaat lopen. En wat lekker zeg een strandrit :D

marius schreef:
Ben ook wel een beetje bang dat het aan mijn schoenen ligt..
Heb schoenen van een paar jaar oud, maar ze zijn nog weinig gebruikt.
Maar krijg ook ineens blaren onder mn tenen zeg maar, in die plooi.
Denk dat je schoenen dan toch wel aan vervanging toe zijn ook al heb je ze nog weinig gebruikt. Doordat ze zo lang hebben gelegen kunnen er wat scheurtjes in de zool ontstaan en dan gaan ze ook snel af.

MJ_ schreef:
Moet nog wel kleding voor de zomer, lopen jullie dan in een korte strakke broek of dan wel gewoon een losser model?
Ik loop in een strakke hardloopbroek maar dan een driekwarts broek. En als het echt heel warm is in een strakke korte broek.

hetbommeke schreef:
Pebblesther, nog een secretaresse :D Ikzelf wilde graag naar de MTS voor vliegtuigbouwkunde of autotechniek, alleen dat zagen mijn ouders niet zitten: een meisje in een mannenwereld :n Ik ben helaas niet goed voor mezelf opgekomen (heb ik nu nog steeds last van) en ik heb braaf gedaan wat er van mij verwacht werd. Dus ik haal nu de schade maar in ;)
En ik wacht de fysio even af wat die gaat zeggen over oefeningen.
Oke, dat was bij mijn moeder vroeger ook zo. Die wilde graag ook iets met de landmacht of luchtmacht ofzo en dat zagen haar ouders ook niet zitten (ze was enigskind en dan moet ze helemaal naar Limburg voor de opleiding). Toen is ze ook maar secretaresse geworden. Maar dat is haar uiteindelijk wel goed bevallen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:49

Pebblester, waar wqoonde jij ook nog maar?
Die eerste foto in je profiel is op Airport Eelde of niet?

Ik ben echt heeeeeeeel erg druk.... dus ben hier steeds niet zo heel erg veel, sorry.
Voel me wel super :j Kan er nog steeds niet aankomen, maar die echt hele erge pijn is gelukkig weg! Voel me alleen nog een beetje gebutst zeg maar :D

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:53

Ik woon in Tolbert (bij Leek). Ja klopt, die foto is inderdaad op het vliegveld van Eelde genomen :)

En fijn dat de pijn niet meer zo erg is als het was. Misschien als je rustig aan doet en er geen dokters meer op gaan zitten drukken :P dat het dan vanzelf weer geneest.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:19

Ja joh geneest ook wel weer :j En anders maar niet :+ Ga daar echt niet te veel over inzitten, word je ook zo'n zeur van :j

Oh ja tolbert :j mmmm Zag het kaartje in je profiel en ik dacht eerder aan Aduard of Zuidhorn :+ NOu ja diochtbij is het wel :j
Vroeger was ik elke week op de manege daar te vinden trouwens, zaterdag 's morgens heel vroeg had ik dan voltige

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:33

Ha, wat glappig, dochter van hele goede vrienden rijdt op de manege in Tolbert, meisje is 10. Paar keer wezen kijken en echt zo leuk om haar te zien rijden, heel netjes :j

Hier de grootste uitdaging van de week ook weer overleefd: zwemles :P Nu zijn de kids bij vriendjes aan het spelen, mams lekker rust :o Ben een beetje naar campings aan het kijken voor in de meivakantie. Lekker in zuid frankrijk of zo :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:25

Lekker Bom, vakantie :o Ach gos, arm zoontje! :(:)
Marjoleintje, lekker gelopen, energie weer helemaal terug?
Jaan, loop lekker niet, zo geef je spieren lekker wat rust en kun je zondag spetteren op de CPC. Heb je je startbewijs nog niet? Ik zou even bellen.
Tara, ik loop de 5km CPC
Sak! _O- mijn vriendin heeft ook zoiets gehad op de vakantie. Marijk we moeten eruit, we hebben ons verslapen het is al 8.15!! Ik voelde mij doodop, ik dacht nog, hoe kan dat nou? Ga jij maar eerst douchen Maris. Na een minuut of 5 keek ik zelf ook maar op mijn horloge, Huh 1.50 uur?!?! Muts je had je horloge verkeerd om!! :')

Ik heb niet gelopen. Was om 18 uur thuis, vriendlief was al thuis, dus ben maar gaan koken. Morgen ga ik wel lopen en dan lekker mijn rust nemen voor zondag!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:03

Heb idd niet meer gelopen vandaag. Ook niet gereden. Wel nog in de tuin gerommeld, biobak zit nu vol, dus kon niet verder :=
Ben echt niet mezelf vandaag, maar weet ook beetje hoe het komt; ben echt al strontzenuwachtig, morgen examen van mn E.... :oo ;( :=

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:30

Spannends zeg morgen Jaan.
Succes morgen...evt bach bloesem nemen?
Hoelaat moet je morgen?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:19

Oeh jij ook een examen morgen Jaan, ik duim voor je!

Bom, kids weer verzopen? :D

En sorry, maar verder is het ff niet blijven hangen. Hoofd zit vol van leren, en werken. Paardjes zijn een welkome afleiding.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:35

Ga je voor je E rijbewijs Jaan? Spannend hoor, succes!!! En niet zenuwachtig zijn, ik heb hem ook in één keer gehaald terwijl ik toch wel een klein foutje maakte :P

Sak wat grappig dat je op de manege in Tolbert op voltige hebt gezeten. Ik reed eerst ook altijd op de manege in Tolbert, eerst manegeles en later in de clubles maar heb nu m'n paard op een privéstal staan, toch wel wat prettiger dan zo'n grootschalige manege waar de bakken altijd bezet zijn.

En ik ga morgen een lang weekend weg met m'n vriend dus hardlopen zit er voor deze week niet meer in voor mij.
Nouja volgende week beter :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:13

Jaan, alvast heel veel succes voor morgen... Eitjuh.... :D

Wen, hetzelfde, gaat helemaal goedkomen morgen :j

Wond bij Zorro ziet er steeds beter uit. Heb m vanavond voor het eerst rondgeslingerd en het was in 't begin voor mij skieles := Man man wat had meneer er een zin in. Stappen sloeg ie maar over, direct met galop begonnen, aangevuld met de nodige rare sprongen 8)7 Later wer hij een stuk rustiger en was goed te longeren. Morgen ook nog even rondslingeren en dan vrijdag er weer op, heerlijk. Rustig aan opbouwen.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:07

Jaan en Wenk succes vandaag komt vast goed.

Bom fijn dat Zorro zich goed voelt en jou lekker laat skieen.. :D
Gisteren weer een fijne mamadag gehad?

Heb nog een rondje gedaan buiten maar dat viel niet mee met die wind.
Uiteindelijk 4 km gelopen in net geen half uur .
Niet slecht met die wind zo tegen. :o

Fijne dag iedereen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:15

Ja das wel al echt heel lang geleden hoor :+ Was is echt nog zo'n humpiedumpie :D In de winter gingen we dan altijd naar Tolbert zodat we overdekt konden (niet dat dat warmer was :n :+ enkel droger :+ ) en dan in de zomer gewoon in Grijpskerk en buiten :j
Zit er heel af en toe nog wel eens aan te denken of ik weer zal beginnen met voltige, gewoon voor de lol, maarhet is op vrijdagavond en dat vind ik toch niet een hele prettige avond om eerlijk te zijn :+ Lenig ben ik trouwens ook niet meer :D

Voel me goed vandaag, gisteren weer op tijd naar bed gegaan, maar wel erg onrustig geslapen, dacht steeds dat ik er uit moest. Maar wil het toch wel een beetje gaan volhouden om om half 11 naar bed te gaan en dan nog wat te lezen :j
Heb alleen nog pijn in mijn linkerschouder, alsof ik er spierpijn in heb.
De HA zei trouwens dat de hartoverslagen niks met het borstbeen te maken, maar ik zie toch wel echt een duidelijk patroon hoor :o Pijn is hartoverslagen, misschien toch door anders ademhalen bij pijn.....