Lekker tot 9.00u geslapen, maar was ook pas om 0.45u thuis vannacht. Vavond weer tot 24.00u werken. Net terug van een fijne wandeling met de hond. Hoop vanmiddag nog even de energie te vinden om een rondje te lopen, 't regent hier ook al de hele morgen. Maar t is niet erg, vind ik! Goed voor 't land!

Tara, succes met grondwerken, is ie wel nodig zo te lezen.

Sak.....
Bom, rustig aan hoor vandaag! Je vader zo plotseling verliezen lijkt me ook niet bepaald makkelijk hoor. Toen mijn vader ziek werd en uiteindelijk na 8mnd overleed, was ik wel erg dankbaar voor de tijd die we nog samen hebben gehad. Dat hebben jullie b.v. niet gehad. Maar goed, hoe je het ook bekijkt 't is gewoon vreselijk als iemand al zo jong moet overlijden/ziek wordt....
Sterkte Noor! Zal een kaarsje voor jullie aansteken hier! *hij brandt al*
Jaan, wat een heerlijke rit hebben jullie gisteren gemaakt, ik heb al even in je topic gereaeerd. Balen dat je nog niet helemaal klaar bent voor a.s. zondag. Hopelijk kan je de run toch redelijk goed uitlopen, succes alvast!

Arts heeft ook even naar mijn rug gekeken en kwam tot de conclusie dat het spit was. Wist ik eigenlijk wel en hij gaf aan naar de fysio of manueel. Ook dat is al geregeld. Zo maar even proberen heel voorzichtig wat oefeningen te doen die Pebblesther hier beschreef. 
Ik ben helaas niet goed voor mezelf opgekomen (heb ik nu nog steeds last van) en ik heb braaf gedaan wat er van mij verwacht werd. Dus ik haal nu de schade maar in
Kan er nog steeds niet aankomen, maar die echt hele erge pijn is gelukkig weg! Voel me alleen nog een beetje gebutst zeg maar
Ga daar echt niet te veel over inzitten, word je ook zo'n zeur van
mijn vriendin heeft ook zoiets gehad op de vakantie. Marijk we moeten eruit, we hebben ons verslapen het is al 8.15!! Ik voelde mij doodop, ik dacht nog, hoe kan dat nou? Ga jij maar eerst douchen Maris. Na een minuut of 5 keek ik zelf ook maar op mijn horloge, Huh 1.50 uur?!?! Muts je had je horloge verkeerd om!! 
Later wer hij een stuk rustiger en was goed te longeren. Morgen ook nog even rondslingeren en dan vrijdag er weer op, heerlijk. Rustig aan opbouwen.