Spannend Wen! 
Ik mijn vriend lief aan gekeken, wil toch even kijken hoe het allemaal werkt, dat Nike+. Straks werkt het niet 
Nou idd, het werkt niet, de batterij van de sensor is leeg!
Mijn vriend is dan zo makkelijk: ooh nou, jammer dan, dan koop ik er wel een sensor bij. WTF! Tuurlijk niet, jij koopt iets van iemand over, wat niet werkt! Het was een nieuw doosje! Daarom heb je hem via ebay gekocht, de verkoper had er blijkbaar niet bijgezet dat het doosje uit 2006 is!
Zit al heel de avond te google-en wat het kon zijn en wat een nieuwe sensor kost. Kost toch 18 euro! Nu weet ik nog wel iemand die hem verkoopt, maar het gaat om het principe
Bij elkaar opgeteld hadden we alles beter nieuw in de winkel kunnen kopen. Dus ik heb het emailadres van de verkoper gekregen en heb maar een mailtje gestuurd. Hij wil natuurlijk geen negatieve feedback
En ik vind het wel zo netjes om hem eerst met een oplossing te laten komen.
Charme van het kadootje is er wel af.
Laat ik maar hopen dat ik er snel plezier van heb, dan kan ik dit weer vergeten.
En het ergste is, ben ook nog gigantisch onderuit gegaan tijdens het hardlopen. Mijn vriend wilde graag mee, om te kijken hoe die Nike+ werkt
Hij liep lekker zijn lesje van Evy en ik holde er achter aan. Hij wilde perse de polder in, in het donker, ik er braaf achteraan. Wat is dat slecht lopen, half donker, in de sneeuw.
Mijn vriend ging over het tweede bruggetje en stopte ineens. Hij riep wat, maar ik verstond hem niet. Klap daar lag ik, op mijn kont. Staat mijn vriend mij laconiek aan te kijken: ik riep nog, het is glad!
Heb er gelukkig alleen een blauwe plek aan over gehouden, maar met die val en mijn Nike die niet werkte, had ik er flink de pest in.