Sterkte met je manneke en het darm onderzoek!
Sterkte met je enkel, Sakkia! Hopelijk is het vanavond gewoon over, da je gewoon nrmaal je rondje kunt doen!
@ MB, ik begin hem toch ook wel te schijten hoor...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreeetje schreef:stress kippen zijn we .. kan ook erg stressen voor die dingen ..
Maar als ik jullie zo hoor en hoe snel jullie lopen, begin ik hem ook wel te knijpen ..de 4 mijl binnen 35 min lopen ??
nee dat gaat mij niet lukken ..
Mirkim schreef:binnen 35 minuten red ik niet hoor, Dreeetje... Dat was mijn fysio zijn idee wel... Maar goed, toen kreeg ik een terugslag en zei hij dat ik de 4Mijl beter niet kon lopen en ik denk nu dat ik richting een tijd van 40 minuten moet gaan...
Ik moet om 3 over 3, MBja... een roze diadeem
of van die elfenvleugels op onze rug!
Fanneke schreef:@Zipporah, als je aan meldt op runnersworld.nl, mag je gratis de 5km van Renate Wennemars downloaden. Motiveert enorm met muziek lopen, heb ook al aardig wat collega's "besmet"![]()
MB en SAKKIA, pies hier bijna in mijn broek van lachen om jullie!!Mijn collega zit mij echt schaapachtig aan te kijken: wat heb jij nou?!
![]()
Mijn kleertjes liggen al klaar voor vanmiddag. Lesje 15 op het programma en heb een nieuwe route uitgestippeld, ben benieuwd!!
Wij zijn al bijna bij de 100 pagina's!!!
Shoot, drukte per ongeluk al op versturen.Vandaar een edit.
KDS, balen dat je het zo druk hebt.
Bom, hoe gaat het met je mannetje?