Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nynke55 schreef:Nou nee, niet precies...
Pillen slikken heeft voor veel mensen geen zin omdat zij geen enkele vorm van B12 opnemen, maakt niet uit welke vorm. Het kan best zijn dat de cyanocobalamine in pillen sowieso niet opgenomen word, maar dat weet ik niet. Het klopt dat je bloedbeeld vertekend door het slikken van B12.
Maar ook de B12 die gespoten word, daar word ook niet alles van opgenomen, dat is ook maar een gedeelte.

Leverage schreef:Dat heb ik niet gehad. Of niet dat ik me zo gauw kan herrineren. Ik ben van mezelf ook heel bleek, maar niet zo bleek. Sinds ik wat meer into make up ben, foundation, blush enzo, zie ik er al een stuk gezonder uit.
Ik heb wel veel last van haaruitval de laatste paar maanden. Sochtends als ik mijn haar kam dan trek ik d'r toch behoorlijk wat haren uit. Na het douchen ook weer en savonds als ik m'n haar kam weer

xxxjanna schreef:agg vervelend! Kun je dan niet iets anders doen dan sportschool wat minder belastend is voor je gewrichten ofzo? Zwemmen vind ik heel vermoeiend, maar is wel fijner dan bijvoorbeeld hardlopen voor je knieën en dat soort dingen ;p
Er is vast wel iets te bedenken toch?
En na een paar keer zal het vast al wel mee vallen ja haha.. Maar de eerste keer.. ik weet niet of ik dat ooit ga durven.
xxxjanna schreef:Prikken jullie zelf dan in je been?
En is dat niet eng haha? Ben niet bang voor naalden maar lijkt me toch lastig zo'n lange naald in mijn eigen lichaam te steken
Blij dat ons mam ze mag zetten, scheelt me toch iedere week 'n bezoekje aan de dokter.
xxxjanna schreef:Agja, voor nu vind ik het prima om steeds om de 4/5 dagen naar de dokter te gaan ;p
En dat wordt vanzelf minder dus ik kijk wel even hoe het loopt.
Ik vind het toch nog steeds knap dat mensen bij zichzelf zo'n naald in hun been kunnen steken
@love_western nee zwemmen wordt hem dan toch niet nee;p En dat klinkt goed van die sportschool!
Dan maar hopen dat je niet te veel last krijgt van je gewrichten
En momenteel lukt het sowieso niet. Heb afgelopen week kies laten trekken en volgens mij zit er een ontsteking onder. Dus morgen even naar kaakchirurg terug.love_western schreef:xxxjanna schreef:Agja, voor nu vind ik het prima om steeds om de 4/5 dagen naar de dokter te gaan ;p
En dat wordt vanzelf minder dus ik kijk wel even hoe het loopt.
Ik vind het toch nog steeds knap dat mensen bij zichzelf zo'n naald in hun been kunnen steken
@love_western nee zwemmen wordt hem dan toch niet nee;p En dat klinkt goed van die sportschool!
Dan maar hopen dat je niet te veel last krijgt van je gewrichten
Als het warmer weer word, heb ik er gelukkig minder last vanEn momenteel lukt het sowieso niet. Heb afgelopen week kies laten trekken en volgens mij zit er een ontsteking onder. Dus morgen even naar kaakchirurg terug.
Dus ik stel de sportschool nog wel even uit