Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 12:53

Helaas ze hebben mn haar gewassen en me zo weer naar huis gestuurd. Ook al gaf ze toe dat t niet was zoals t hoorde. Baal ervan. Denk dat t mn laatste keer was daar. Krijg er gewoon nauwelijks krul in... Maar dit halve is ook niks. Ze weten het altijd leuk te brengen en t ligt toch altijd aan mij, mn haar en niet aan wat anders. Jammer...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 13:57

Wow das wel heel zuur Qizz......

Ik zit inmiddels in de verf bij de kapper en ben heul benieuwd :#

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:05

Wauw, nameless, wat een haar <3 Niet te veel eraf, het is prachtig!

Arie, ben benieuwd!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:43

Hoi allemaal!

Ik heb jullie hulp nodig.
Heb donderdagavond een (chique) feestje en heb net een mooie, grijze jurk gekocht.
Een vriendin van mij is kapster en die zou me mijn haar wel kunnen doen.
Maar in hemelsnaam, wat staat leuk?
Foto's van mij staan in profiel, foto's van leuke ideetjes zijn welkom!

Liefst zodat mijn lange haar wel los hangt, dat vind ik net wat mooier staan.

Edit: Oja, rechte pony is inmiddels veranderd in een soort schuine pony-achtig-iets. :')

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:48

Nameless prachtig haar joh! Zou er weinig aan veranderen, maar een leuk kleurtje (honingblond met high lights en low lights?) zou denk ik heul mooi staan :D

Heeft iemand dit wel eens gedaan?

http://www.bjoetie.nl/global_keratin.html

Global Keratin dus?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:49

Hmm, mijn inziens ziet het er niet heel betrouwbaar uit. :=
Zou eens bij je kapster informeren, zij weten daar vaak wel iets vanaf.
Internet is zo groot dat je ergens gauw in stinkt.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:52

Neuh geloof wel dat het betrouwbaar is, het is gewoon een behandelmethode, wordt in veel kapsalons gedaan, ben benieuwd naar ervaringen :)

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:30

Qizz schreef:
Helaas ze hebben mn haar gewassen en me zo weer naar huis gestuurd. Ook al gaf ze toe dat t niet was zoals t hoorde. Baal ervan. Denk dat t mn laatste keer was daar. Krijg er gewoon nauwelijks krul in... Maar dit halve is ook niks. Ze weten het altijd leuk te brengen en t ligt toch altijd aan mij, mn haar en niet aan wat anders. Jammer...

Jeetje zeg wat een waardeloze 'service'... Hoeveel heb je daar wel niet voor betaald, ik zou dat echt niet pikken hoor, dan geven ze je maar geld terug als ze er niks meer van kunnen maken...

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:34

Ik vroeg nog netjes uit fatsoen wat ze van me kreeg na t wassen, zegt ze hoofdpijn. En ga nu maar snel. Wel met een lach maar toch.. Moest 90 euro betalen. Ze deden me veel te lacherig en namen je gewoon niet echt serieus.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:40

Roosch schreef:
Hoi allemaal!

Ik heb jullie hulp nodig.
Heb donderdagavond een (chique) feestje en heb net een mooie, grijze jurk gekocht.
Een vriendin van mij is kapster en die zou me mijn haar wel kunnen doen.
Maar in hemelsnaam, wat staat leuk?
Foto's van mij staan in profiel, foto's van leuke ideetjes zijn welkom!

Liefst zodat mijn lange haar wel los hangt, dat vind ik net wat mooier staan.

Edit: Oja, rechte pony is inmiddels veranderd in een soort schuine pony-achtig-iets. :')

Ik zou het gewoon een keertje leuk laten opsteken en hier en daar een plukje los
lijkt me wel mooi!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:41

Heb je toevallig een voorbeeld website of iets dergelijks hoe ik dat zelf kan doen?
Vriendin/kapster kan me donderdag niet helpen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 18:23

Qizz schreef:

ongelooflijk dat je het pikt, ik ben zelf kapper in opleiding en ik had mijn klant nóóit zo naar huis gestuurd, als er echt geen krul in zou zitten zou ik je een deel van je geld terug geven en desnoods een tegoed bon erbij voor knippen oid.

wat je wel nog kan proberen is na het wassen op je kop hangen, mousse erin kneden, handdoek eromheen en even wachten, daarna handdoek eraf en fohnen met een diffuser, niet teveel troep in je haar smeren, dat maakt je haar zwaar en dan zakt het er weer uit.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:24

ja ik was eigenlijk gewoon overrompeld,.. en uiteraard ben ik het er niet mee eens,.. maar ja,.. was wel duidelijk dat zij het resultaat goed genoeg vonden. En dan de volgende keer maar wat langer in laten zitten blabalalalaba..

Denk dat ik een andere kapper advies vraag over wat ik er nog aan kan doen,.. vast weer 100 euro kwijt dan. Maar ja als het dan maar wel goed zit GRR. Of ik bel ze maandag nog een keer dat ik het echt niet goed genoeg vind en wat ik er nog aan zou kunnnen doen.

Ik moet idd maar eens een diffuser aanschaffen. Heb zo'n zijdespul dat er na het wassen in moest. Meer niet,.. ja heb zelf van LOreal iets voor krullen gehaald, ook met zijde erin?

"Bij sommigen pakt het nou eenmaal niet zo als het zou moeten en dat is dan jammer", dat zei ze,.. heb je wat aan,..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 10:51

Nou lekker dan := wie is er nou de kapper... ik zou op m'n strepen gaan staan :+

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:36

Hoihoi,

Ik wil volgende week naar de kapper, en ik wil dit keer echt totaal wat anders....Maar wat?
Ik heb nu dit:
Afbeelding

Ik wil het in elk geval echt niet tekort, maar wel totaal iets anders....

En nog een vraagje, als ik mijn haar lichter verf, hoevaak moet ik dat dan bijhouden?

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:55

Hay dames! Ik kom even binnen vallen en ik heb meningen nodig.
Ik ben namelijk mijn lange haar, tot op mn bh bandje, best wel zat. Heb geen zin meer om het te borselen, draag het altijd vast, want los ziet er niet uit. Het is vrij dun en lijzig, als ik het los doe, dan zit mn haar echt plat op mn achterhoofd.

Nu wil ik het graag kort! En dan het liefst dit kapsel: http://kapsels.net/kapsels7/2010haarmode1.htm
En dan vooral zoals het gestyled is op de linker foto.

Even een foto voor mn gezichtsvorm. Op deze foto niet heel duidelijk te zien, maar heb best wel volle wangen, niet dat ik een heel rond gezicht heb.
Afbeelding

Heb vroeger (was 7 ongeveer) ook een tijd zulk kort haar gehad en toen stond het altijd wel heel leuk en had toen nog een bollere kop! :D

Gaat dit mij staan? *hoopt heel hard van wel*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:12

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:33

Ik wil nu juist geen lok :p Vroeger ging ik met mn hoofd scheef hangen om die lok uit mn gezicht te houden.
Wel super leuk dat je mee denkt!

Ik wil het dan wel gewoon mn eigen haarkleur houden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:34

En als je de lok nou korter doet? Dat hij niet voor je ogen hangt?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:37

Als ik jou was en de stap zou durven nemen om kort te knippen (brrrr), zou ik ook voor een ander kleurtje kiezen.
Maakt het net wat aansprekender denk ik. Vind je haarkleur erg mooi, don't get me wrong, maar met kort haar lijkt het me nogal wegvallen.

Ik vind je erg dapper als je het gaat doen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:39

Ben het wel met Roosch eens. Anders even bij de kapper informeren over een evt kleurtje, of model? Vind het erg lastig beoordelen zo van een/deze foto.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:41

Ik denk inderdaad dat een kapper je het beste advies kan geven, ik vind het erg lastig visualiseren.

Ohja, dames, mochten jullie nog tips hebben om mijn haar netjes/leuk te doen voor donderdag, graag! (zie eerdere post deze pagina)
Dit ben ik:
Afbeelding
Haar tot over beha-bandje, lang, dik.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:42

Misschien mooi opsteken? (Niet dat ik daar iets van kan maar ik vind het altijd erg mooi staan :)) )

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:43

Ja ik vind het ook mooi staan, maar m'n vriendin/kapster kan me niet helpen en ik heb, mocht het mogelijk zijn, wel 5 linkerhanden. :D :D :D

Wil ze ook graag in de lengte los houden maar er iets mee prutsen aan de achterkant.
Misschien wat schuifspeldjes nemen en die lukraak erin steken? Ik heb geen flauw idee. :')

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:43

Of half opsteken? Vind het altijd mooi dat je dan toch nog los haar hebt, en misschien dan dat onderste stuk in de krullers zetten?