InekeH87 schreef:Gummybear, dat je 5 kilo afvalt na het stoppen met de pil lijkt me niet heel waarschijnlijk. Het kan wel, maar 5 kilo is wel veel.
Kom ik ook nog weer met een vraagje. Ik had vorige week een doorbraakbloeding en toen die na 2 dagen niet over was heb ik besloten om toen maar een stopweek in te lassen, anders zou ik een week erna namelijk weer ongesteld worden en daar had ik niet zo'n zin in. Normaal ben ik maar 3 dagen heel licht ongesteld, maar nu met die doorbraakbloeding ben ik al bijna een week vrij heftig ongesteld. Heb verder geen last van de normale menstruatieklachten, dus geen rugpijn of buikpijn ofzo. Alleen bloedverlies en veel meer en langer dan normaal. Wat denken jullie dat ik moet doen? Gewoon de rest van de stopweek afwachten en dan kijken of het na begin van de strip weer beter wordt? Ik zou nu zaterdag weer moeten beginnen met de pil. Ik ben nu 7 dagen al ongesteld, 4 meer dan normaal en het ziet er niet naar uit dat het minder wordt. Ik ben begonnen met de stopweek in de derde week van de pil, ik moest nog 6 dagen. Ik gebruik marvelon en heb nooit eerder zo'n heftige doorbraakbloeding gehad. Ik slik ook nooit de pil door, heb het wel geprobeerd, maar wordt dan alsnog gewoon om de drie weken ongesteld.
Omdat je eerder je stopweek heb gehouden, bestaat er een kans dat de veiligheid ervan is verminderd. Ik zou m gewoon a.s. zaterdag indoen, maar bel voor de zekerheid morgen even de dokter, want als de pil te licht is dan heb je er ook niet zo heel veel aan lijkt mij.